Samoventilirajuci diskovi na Yuga???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Nisam probao, ali sto da ne, ako ce se gaziti ostrije, mislim da nema potrebe preterivati iz razloga sto je GSi dovoljno dobar sa svojom tesinom, a Yugo je laksi , pa rasudi sam.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Jedna stvar koja je bitna, pazi sa prednjom balansstanglom, jer sto je meksa, lakse se vadis iz krivine sa prednjom vucom.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #18
        Nesto nisam za varijantu ubacivanja zadnjih diskova,sto zbog cene, sto zbog toga sto sam cuo da cu imati povukao-rucnu efekat...
        Neko mi je jednom rekao da poz. diskove treba stavljati samo ako ima 200+hp na jugu...
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Uz izvesne izmene na suspenziji zadnjeg trapa je moguce dobiti celu osovinu da se prilikom zatezajuce sile kocenja nazad, podize, dakle da se auto spusta na dole. To je jedino pravilo resenje kad je u pitanju nabadanje napred uz pomoc jakih kocionih sistema. Dakle tada zadnji trap hoce da se izdigne ali ima fini za spustanje
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment


          • #20
            Ja nisam strucnjak 8)
            Sa kocnicama nema igranja :x
            Ali mislim da ce se auto cudno ponasati na klizavom putu, ako kociona sila nije dobro raspodeljena izmedju prednje i zadnje osovine.
            Moj matori kaze da je auto ispravan samo ako rade kocnice i ima dobre gume, inace chale je profi vozac 30. god. obishao masu zemalja bio na 3 kontinenta sa shleperom.
            BOOST>>> ti rece da su doboshi kod kamiona, ti ne znas da je shwedski narod napredan, matori vozi VOLVO FH12 460hp, ima diskove i ABS na trucku(tegljachu) a mislim i na prikolici. Idemo u 21. vek
            Pozdrav svima!!!!!!!!!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Ha.. ~Vovoda >> Znam, uzimam samo za primer da dobosi nisu toliko za potcenjivanje, to sto su diskovi je iz razloga fizicki brze reakcije otpustanja kod mehanizma diskova u odnosu na dobose, znaci, ABS je razlog

              Inace, malo slika mojih sledecih kocnica, jer sa standardima sam zavrsio:











              Ovo je odgovor "mog majstora" na disk kocnice danasnjeg kalibra. Plocice koje koce su od kobalt legure, sa kanalima za vodu.. za oko 2 nedelje ce biti montiran test sistem na jednom SAAB 9000 T pa ce vidimo
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • vujke
                Admin
                • 29.09.2004
                • 1673
                • Mladenovac
                • Daewoo Lanos 1.5SX

                #22
                Gresim li ili je ovo azbestna masa?
                while(!asleep()) {sheep++;}

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Negresis, jeste...

                  I zakon kad definise azbestnu i bezazbestnu masu govori ovako:
                  Bezazbestna masa je svaka masa u kojoj je sastojak azbesta ispod 1% tezisnog udela !!

                  Dakle, vezivo, metalni dodatci i azbest u kombinaciji do 1 % tezinskog udela.

                  To je to. I to kad je u pitanju Svedski normativ.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #24
                    :lol: :lol:

                    Boost da te pitam odakle ćeš da uzimaš vodu za hlađenje kočnica
                    Iz hladnjaka ili...

                    Pozdrav
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Da... jedna pumpa visokog pritiska ce da forsira vodu da u sto vecoj kolicini prolazi kroz pakne.. prilikom kocenja samo, do ce standardna vodena pumpa da drzi sistem na svojih klasicnih 90 stepeni, dakle paralelno se prikljucuje sa grejacem u kabini.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #26
                        Jasno
                        A kakve će kočnice biti nazad

                        Pozdrav
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Samoventilirajuci diskovi sa 9-5 Aero
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • maki
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 878
                            • Budva, CG

                            #28
                            cosworth>>ja mislim da mozes sve da preuzmes sa fiat ritmo,jos ako nadjes motor od njega 1.6 sa dvije bregaste u glavi i cini mi se oko 100ks,ima ga jedan moj drug,auto je 87-8 god. ali ide kao metak
                            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Ja sam vec i rekao da je u Pitanju Ritmo, imas TC model 105 i TC Aberth 125, vesanje je isto samo je motor V drugi.

                              Ovaj model TC 125 Abarth je bio guja u svoje vreme i Nemci su bili otkacili za zvrkom
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Ivvan
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1574
                                • Nis
                                • SAAB 9000

                                #30
                                Originally posted by BOOST
                                Samoventilirajuci diskovi sa 9-5 Aero
                                Mogu da zamislim kakav će osećaj pri kočenju da bude verovatno kao da odjedanput kreneš u nazad :lol:

                                Pozdrav
                                Turbos make torque,and torque makes fun

                                Comment

                                Working...
                                X