
Zdravo svima na forumu,
Kupio sam polovnu astru h 1.3 CDTI 90 KS u Nemackoj sa 60000 na satu. Presao sam 10000 km sa njom i nikakvih problema nisam imao dosad. Auto lepo ide i generalno sam zadovoljan.
Uradjen mali servis pre 3000 km u ovlascenom servisu na 7000 km.
Pre malog servisa menjac je bio neprecizan tezak morao si ga ostaviti malo u leru da bi isao iz 2 u 3 brzinu. Posle malog oni su menjali ulje ili nesto podmazivali i menjac je bio stvarno lagan prosto je leteo u brzinu, dok sada posle jedno 1000,2000,3000 km postaje tezi za nijanse.
Na racunu pise da je menjano:
1. Motorno ulje
2. Podloska gumena (ovo je valjda menjano pretpostavljam da je to deo za menjac koji je promenjen)
to je valjda ovo http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... 29,r:2,s:0
3. Filter ulja
4.Filter goriva
5.Filter vazduha
6.Polen filter
Ukupno sve je izaslo oko 12 800 dinara. Mali servis i brisaci su do sada bili jedina ulaganja dosad.
Moje pitanje je kako znati i prepoznati kad je vreme za menjanje ulja u menjacu i kocione tecnosti, ili ima servis na odredjenoj predjenoj kilometrazi za remont ?
Comment