Iskustvo sa kocnicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Iskustvo sa kocnicama

    Jel ima neko iskustva sa kocnicama kod Golfa 1 1300ccm ima i servo! Problem je u tome sto sam vec sve promenio i jos uvek ne koci kako treba! Pored toga mi mnogo nisko hvata kocnica a luftirao sam ceo sistem vec 3-4 puta!!!
    Popi..... sam vec!

    PLEASE HELP!!!
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Napisi prvo sta si promenio, i sta si radio oko kocnica, jer to SVE mozda i nije bas sve . Bitna je i debljina diskova, plocica, dobosa, nastelovanost zadnjih paknova.
    Bez nervoze, sve sto je covek napravio moze i da se rastavi i ponovo sklopi.

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      Ovako menjao sam glavni kocioni cilindar,zadnje kocione cilindre na oba tocka,nova su ona bakarne cevi,nove su i one gumene cevi,prednji disk je skidan na strugu (sad je na nekih 9mm,a minimum je 8),zadnje pakne su dobre(malo manje od 5mm),dobosi su isto u redu. Jedino ne znam za onu polugu sto moze da steluje pedala kocnice iznutra,kako ona treba da stoji. jer kad sam je odvio onda je bila tvrdja ali mi je curelo ulje na glavnom kocionom cilindru!
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • don
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 483
        • Beograd

        #4
        Jesi li bio da proveris sta pokazuje na tehnickom, pogledaj da li imas dovoljnu silu prilikom stiskanja predale.

        Reci mi jos nesto, kako ti hvata rucna kocnica, i pogledaj da li ce ti se smanjiti hod pedale ako podignes rucnu za jedan zub.
        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Verovatno paknovi nisu nastelovani, znaci otpusti rucnu, nasteluj paknove pa onda sajlu rucne.

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #6
            Nisam bio na tehnickom,a paknovi su mi samo stelujuci!
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              u tome i jeste problem, rekao si da si sve pogledao a mozda nisi mehanizam samostelovanja koji je sve samo ne pouzdan...

              problem i jesu najcesce dobos kocnice, one se tako lako rasteluju a dobosi postanu ovalni a time i ometaju normalno ponasanje glavnog kocionogo cilindra i time povratnim efektom i repdnjih diskova i dolazimo do ne bas optimalne sile kocenja na samom tocku.

              nemoj verovati da je nesto dobro, proveri da li su paknovi podeseni, da li taj mehanizam zaista radi i slobodno se pomera, ne zaglavljuje.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                Brick,
                kao sto verovtno znas, taj sistem samostelovanja kod golfa je nista drugo nego jedan mali klin koji je vezan oprugom i sam upada, tako da sumnjam da je do toga. Sem naravno ako mu nije opruga pukla.
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • remus
                  CBC Senator XXL
                  • 25.12.2004
                  • 695
                  • Zrenjanin

                  #9
                  Opruga je u redu a ni dobosi nisu ovalni bio sam da proverim!
                  VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    opruga retko pukne mada moze. mnogo cesce se ceo mehanizam zablokira, zaglavi od korozije same osovinice po kojoj "seta" poluga za izjednacavanje...to je ipak tocak, ima tu i prasine, i soli i svega a retko ko to cisti i podmazuje pa se tokom vremena nakupi sto taloga sto korozije dovoljno da se mehanizam blokira.

                    na nekoliko razlicitih auta se to desavalo, nijedan nije bio Golf 1.3 i slicni su bili simptomi pri kocenju.

                    samo kazem da treba proveriti rad mehanizma (ne samo vizuelno) a ne uzimati zdravo za gotovo da je sve ispravno samo zato sto postoji.

                    ako nije to, trazimo dalje potencijalne uzroke kvara.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • remus
                      CBC Senator XXL
                      • 25.12.2004
                      • 695
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Ja sam to cistio,e sad pitanje je da li to treba podmaziti ili samo ocistiti? Inace kazem ja sam samo cistio i probao sam radilo je!

                      Kad se stisne papucica kocnice gde treba da hvata (da bude tvrda),meni propada do polovine i tek onda postaje nesto tvrdje.
                      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                      Comment

                      • dfast
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2005
                        • 1302
                        • Hoofddorp NL /Bgd

                        #12
                        Pa ako ti koci na polovini i ne propada, s obzirom na debljinu diskova, a verovatno ti ni plocice nisu skroz nove onda je to ok . Mislim da je debljina novih diskova 12mm, a tvoji su 9, to ti je ta razlika na pedali.

                        Comment

                        • don
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2005
                          • 483
                          • Beograd

                          #13
                          dfast,
                          ta debljina od 12mm, je za golfove od 1.6 i 1.8, a za 1.3 je od 10mm disk
                          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                          Comment

                          • remus
                            CBC Senator XXL
                            • 25.12.2004
                            • 695
                            • Zrenjanin

                            #14
                            JOs uvek isto,mislim da je problem kod glavnog kocionog cilindra.ali ne znam sta kad je novo ili servo!? Jel ima neki granicnik u servu???
                            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                            Comment

                            • don
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2005
                              • 483
                              • Beograd

                              #15
                              Po nekoj logici stvari, da ti je otisao servo, kocnica bi ti bila kao kod juga 45, kamen

                              Nisi mi rekao jesi li pokusao da podignes rucnu za jedan zub u toku voznje i da stisnes kocnicu, pa reci kakav ti je efekat prilikom stiskanja.
                              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                              Comment

                              Working...
                              X