Iskustvo sa kocnicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    sta kad je novo ili servo!? Jel ima neki granicnik u servu???
    da li si podesio glavni kocioni (taj novi) kada si (ti ili ko vec) ugradjivao ?

    glavni koiconi se podesava prema servu- postoji poseban sraf na servu/poluga kojom se odredjuje dubina prihvata/potiskivanja glavnog kocionog.

    u uputstvu za ugradnju pise (obicno) tacna mera u mm na koje se to podesava.

    proveri da li je po proceduri izvrsena ugradnja, najbolje tacku po tacku kontrolom iz upustva za ugradnju.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #17
      Originally posted by don
      Po nekoj logici stvari, da ti je otisao servo, kocnica bi ti bila kao kod juga 45, kamen

      Nisi mi rekao jesi li pokusao da podignes rucnu za jedan zub u toku voznje i da stisnes kocnicu, pa reci kakav ti je efekat prilikom stiskanja.
      Kad podignem rucnu za jedan zub onda vec koci pa tesko krene auto!!!
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #18
        Originally posted by brick
        sta kad je novo ili servo!? Jel ima neki granicnik u servu???
        da li si podesio glavni kocioni (taj novi) kada si (ti ili ko vec) ugradjivao ?

        glavni koiconi se podesava prema servu- postoji poseban sraf na servu/poluga kojom se odredjuje dubina prihvata/potiskivanja glavnog kocionog.

        u uputstvu za ugradnju pise (obicno) tacna mera u mm na koje se to podesava.

        proveri da li je po proceduri izvrsena ugradnja, najbolje tacku po tacku kontrolom iz upustva za ugradnju.
        Nisam podesavao jer nisam imao te podatke,sad sam ih nasao na internetu.Ali ako ti imas te mere onda napisi,da proverim da li su iste sa mojim!
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          nemam mere za VW, imam za Fiate samo to ti nista ne znaci.

          ako si nasao fabricke podatke o podesavanju, proveri da li je zaista i ugradjeno u skladu sa datom merom.
          za kocnice je potrebna preciznost, da bi radile perfektno.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Brick, daj meni za Fiat!


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              citiram:
              vrednost prodiranja potisne sipke u odnosu na prednji deo servo uredjaja treba da bude 1,25 - (minus) 0,20 mm

              na slici se bolje vidi i razume, znaci vrh sipke strci nekih 1,25mm u odnosu na deo serva gde se srafi glavni kocioni.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #22
                U cemu se razlikuje kociona kljesta od golfa 1300 i 1600??? Znam da je disk siri za 2mm i da idu druge kocione plocice,jel ima i neka druga bitna razlika???
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • don
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2005
                  • 483
                  • Beograd

                  #23
                  Originally posted by remus
                  U cemu se razlikuje kociona kljesta od golfa 1300 i 1600??? Znam da je disk siri za 2mm i da idu druge kocione plocice,jel ima i neka druga bitna razlika???
                  Tu se pojavljuju dva proizvodjaca klesta, jedan je Gerling, a drugi Teves,
                  konkretno koja je razlika izmedju te dve vrste, vrsta osiguraca, i to sto klesta imaju Gerling imaju jednu lisnatu oprugu, naravno i malo izgled
                  Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                  Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                  Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #24
                    jel moze da se stavi servo od golf-a dvojke na keca?
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #25
                      Ako mislis na servo od kocnica, tu mozes imati problem sa glavnim kocionim ako bi ostavio golf-a.1, jer od golfa 2, postoje 3 vrste gl. kocionog, samo je razlika u duzini onog malog sranjca koje izlazi
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • remus
                        CBC Senator XXL
                        • 25.12.2004
                        • 695
                        • Zrenjanin

                        #26
                        Mislio sam na komplet i servo i kocioni cilindar?!
                        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                        Comment

                        • KdF
                          CBC Senator
                          • 06.12.2004
                          • 242
                          • Beograd

                          #27
                          Koliko ja znam, u Golfa 1 1300 su ugradjivane dve vrste prednjih kocionih klesta (i odgovarajucih diskova). Jedna vrsta, gde su diskovi nazivne debljine 10mm a klesta imaju jedan klip(plocice drze dve civije koje se izbijaju iz klesta) i druga vrsta gde su diskovi debljine 12mm a klesta imaju dva klipa (plocice drzi jedna viljuska koja je zasrafljena jednim M8 srafom). Ove druge su Girling, a one prve mislim Teves ali nisam siguran.
                          Normalno da se i najmanja dozvoljena debljina diskova razlikuje zavisno od vrste.

                          Comment

                          Working...
                          X