Za one koji vole *uradi sam* varijantu evo prikaz zamene ulja .Poželjno je pristupiti zameni sa vrućim motorom isto menjačem.
Inače se ulje menja na oko 120.000 km .Za Pežo a i većinu novih automobila se koristi ulje 75W80 koje je inače duplo skuplje
nego 80W90 koje se koristilo kod starijih automobila.
Potrebni alat je ključ za odvrtanje šrafova i priručni alat za sipanje ulja u menjač ( Slika 1).

Na gornjem delu menjača se skida čep za sipanje .

Kada se skine čep vidi se otvor za sipanje ulja.

I onda se sa donje strane menjača skine čep za ispuštanje ulja .

Ostaviti da iscuri ulje , onda zaviti donji čep i sipati ulje .
Na 406 je potrebno 1,9 litara .
Inače se ulje menja na oko 120.000 km .Za Pežo a i većinu novih automobila se koristi ulje 75W80 koje je inače duplo skuplje
nego 80W90 koje se koristilo kod starijih automobila.
Potrebni alat je ključ za odvrtanje šrafova i priručni alat za sipanje ulja u menjač ( Slika 1).

Na gornjem delu menjača se skida čep za sipanje .

Kada se skine čep vidi se otvor za sipanje ulja.

I onda se sa donje strane menjača skine čep za ispuštanje ulja .

Ostaviti da iscuri ulje , onda zaviti donji čep i sipati ulje .
Na 406 je potrebno 1,9 litara .