Reparirana letva volana?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dz
    CBC Član
    • 04.09.2005
    • 16
    • Bg

    Reparirana letva volana?

    Imamdelikatno pitanje!
    Da li je sigurno kupiti repariranu letvu volana za keca ili je bolje ne rizikovati?
    Prodaju neke italijanske fabricki reparirane, a i jedan lik mi u radnji nudi za 1500 dinara njegovu repariranu za koju jos kaze da je stavljao kombinaciju masti i ulja i kaze da je to bolje od samo masti...Sta je od ovoga istina i naravno sta mi je ciniti?
    s
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    #2
    Kupi novu i nemoj mnogo da razmisljas, jer ko zna kako je to neko reparirao i sta je stavljao u nju, a to kao reparirane letve iz italije i te price zaboravi
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Slazem se.
      Osim ako neko ne zna proverenu radnju koja vrsi kvalitetan remont sa garancijom.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Skupis oko 3000-3500 din. kupis novu i ne razmisljas.Svi ti remonti su s*anje,nece ti dugo trajati.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Mesavina masti i ulja?
          Postoje masti za SVE, ne brini . Sumljivo...

          Comment


          • #6
            Kad sam menjao gume letve volana na kecu, majstor je isto tako stavljao mešavinu masti i ulja za menjače.

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              koliko ja znam ide grafitna mast ili slikonska?! neka sto ne moze da se opere-skine lako...
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Ocigledno da se majstori snalaze kako znaju i umeju u nedostatku boljih resenja sto nije ni dobro ni lose. Nije dobro jer ne traje dugo (trazi cesci servis) a nije lose jer funkcionise super dok traje i ne kosta skoro nista. Veoma je diskutabilno do kakve (hemijske) reakcije dolazi kad se mesaju dve razlicite smese. Nije bitna samo gustina maziva nego i ponasanje na razlicitim temperaturama i razlicitim pritiscima. Nije slucajno sto postoji toliki izbor maziva (mislim na masti pre svega). I ovde vazi pravilo kao i za ulja. Postoje odredjeni standardi i naravno razni proizvodjaci tako da je isto kupiti odredjeni TIP od bilo koga (manje vise) proizvodjaca. Recimo EP2 je UVEK EP2 ma ko je proizvodio ako se pridrzavao norme. Naravno da postoje masti koje ni za 10 godina nece da promene sastav ( smislu viskoznosti ili da odvoje tecnost od cvrstih materija) i nece pobeci sa letve da ona ostane suva ali ako nemamo izbora svaka pozitivna improvizacija je dozvoljena ako je pod kontrolom (ako sam sebi odrzavas auto eventualno). Nisam za to da profesionalci eksperimentisu posebno sto musterije ionako SVE placaju. Letvu volana konkretno niko nije sacuvao tako sto je stavio "moly" mast ili neku igzotiku (ni to nije skupo) a materijal od koga je napravljana je bio los (mekan) ili je usla prasina itd. Ih sta bi se sve moglo pa se ipak normalno ne radi. Nisam za to da se ucimo pogresno ali treba znati i snaci se kad necega nema ali samo dok je to PRIVREMENO ili neka visa sila. Zlo je da majstori uvode u svakodnevnu praksu nestandardne stvari i metode koje ponekad mogu da naprave stetu (ne mislim za ovaj slucaj). Kad se jednom krene logikom da moze bilo kako to onda za mene izlazi iz margina tehnike. Majstori su tu da sacuvaju konstrukcije inzenjera i tehnologa i da dosledno aplikuju raspolozive resurse u vidu potrosnog materijala, rezervnih delova itd. Ako nije tako onda statistika postaje od super korisne nauke najveca zabluda. Kaze se auto je trajao toliko i toliko i odrzavan je redovno, ali cime? Znaci, podrazumeva se onim sto je propisano. A ako nije?

                Comment

                Working...
                X