Stabilnost - Zadnja "osovina" sira od prednje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luka.l
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 490
    • Beograd
    • ВАЗ 21213

    Stabilnost - Zadnja "osovina" sira od prednje

    Da se sad ne bih upustao mnogo u razmisljanje oko toga i nagadjao, zanima me da li neko ima predstavu o tome, iz iskustva ili naucno dokazanu cinjenicu , kako se ponasa auto kome je zadnja "osovina" sira od prednje odnosno gde su zadnji tockovi dosta "izbaceni". Dakle tema nije sta vesanje trpi itd. vec pricamo o stabilnosti i da li se pojavljuje tendencija ka "oversteer-u" ili "understeer-u" ili neki problem.
    - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
    - "I vi ste dobro."
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    UKoja vuca?

    U principu, lakse "okrece" u krivinu, sprecava se oversteer, ali samo do odredjene granice jer je mnogo nepredvidiviji na limitu, odnosno kada se pretera onda jako brzo ide u oversteer. Understeer se takodje pojacava, i generalno auto mnogo jace ide iz krajnosti u krajnost.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Koliko se secam na mom Bmw-u fabricki je trag zadnjih tockova bio siri od prednjih. Ne mnogo da se da primetiti golim okom ali mislim oko nekoliko mm po na obe strane. Pa ako pogledas race takmicenja i F1, uvek se napolje izbacivala zadnja osovina tako da tu nema sumnje da je lezanje bolje i da se ublazava tj pomera granica do bezanja zadnjeg kraja.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Jeste, ali po cenu "nervoze" na granici gubljenja kontakta sa podlogom.

        Jako prosiris trap i auto ce zaista da bude otporniji na oversteer, ali kad jednom krene, nema vracanja.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • luka.l
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 490
          • Beograd
          • ВАЗ 21213

          #5
          @206, zadnja vuca...aj' sad pretpostavi koji auto

          Treba popuniti one blatobrane...
          - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
          - "I vi ste dobro."

          Comment

          • Viper
            CBC Senator XXL
            • 25.11.2004
            • 700
            • Kać

            #6
            A to mora da je Fikus F1.
            I DONT NEED SEX
            goverment fucks me every day!

            Comment

            • tenzo RS
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2004
              • 309
              • Krusevac
              • Saab 9-3 TiD

              #7
              ...generalno vec ti je receno...auto je stabilniji, bolje drzi pravac, na kocenju je smireniji ali ako je razlika velika onda ces dobiti negativan efekat jer gusis auto da krene u oversteer a time krece klizanje preko nosa sto nikako ali nikako ne bi trebalo da bude karakter automobila sa zadnjom vucom...
              ...ali ako ti auto sluzi za pravac...onda neces imati problema...
              8 i 300...u firungu !!!

              trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

              Comment

              • itza
                CBC Senator XXL
                • 28.12.2004
                • 658
                • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                • -

                #8
                on inache ima tendenciju da ide preko nosa ..
                shto znachi u tom sluchaju josh gore .. shto ne valja ...

                da li se to mozhe sprechiti shirom gumom napred ?
                mislim na klizanje preko nosa jer je auto mnoogo lak napred
                ??
                "Brano sine , vozi POLAKO..."

                Comment

                • luka.l
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 490
                  • Beograd
                  • ВАЗ 21213

                  #9
                  @Tenzo, to bi negde bio odgovor koji upotpunjuje sliku.

                  Auto mi nikako ne treba samo za pravac, tako da cu ipak da se drzim podalje ekstrema, a i oversteer mi je u neku ruku "potreban". Ako bude razlike, nece biti drasticna.

                  Hvala svima.

                  Btw, evo i par slika cisto da se stekne uvid u to sta imam na umu.



                  Zapravo i nema potrebe da se nesto specijalno siri osovina pozadi. Ide sira felna malo uvucenija, patos i to je to. Evo felne:

                  - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                  - "I vi ste dobro."

                  Comment

                  Working...
                  X