Zamena kocionog ulja postupak...split by Saabo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Zamena kocionog ulja postupak...split by Saabo

    mozda se u Belgiji menja svake 2 godine ali se u Srbiji uglavnom doliva ulje za kocnice ako zafali
    svuda u svetu, pa i u Srbiji se menja na MAX 2 godine a veoma preporucuje na svakih 12 meseci, a sto pise i u uputstvu za odrzavanje auta a pise i na samoj ambalazi od kocione tecnosti.

    i vazi apsolutno svuda na planeti, svuda je isti atmosferksi vazduh sa svojim osobinama i svuda je higroskopska osobina kocione tecnosti izrazena.

    zamena kocione tecnosti niej geografsko pitanje, stvar je cisto tehnicka i univerzalna.

    nemenjanjem tecnosti auto postaje neispravan, sistem kocenja rizican sa tendencijom rasta sansi za otkaz i time svih posledica po zivot i imovinu koje za sobom povlaci saobracajni udes.

    da li je taj rizik vredan 5 ili 10 eura na 2 godine je definisan vec pomenutim tehnickim normama- obavezna je zamena na 24 meseca najkasnije a u vlaznijim klimama na 12 meseci.

    sve ostalo je zlupotreba/ neodrzavanje auta sa potencijalnim ustedama (tih nekoliko evra godisnje) i rizicima (sve do gubitka zivota).
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • vivicav
    CBC Član
    • 12.04.2005
    • 72
    • Pancevo

    #2
    Bojim se da smo otisli malo u off, ali da iskoristim priliku da pitam. Jel' dovoljno odvrnuti "sisice" na tockovima, sacekaiti da prestane da cure "ulje" za kocnice, naliti novu tecnost i ispustiti vazduh ili je potreban neki drugi postupak da bi se skroz resilo stare tecnosti u sistemu. Auto mi puni dve godine za koji mesec pa da barem znam ispravan postupak jer nameravam postovati propisan interval zamene "ulja" u kocnicama.
    Yeah
    http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

    Comment

    • fantastik
      CBC Senator XXL
      • 28.07.2005
      • 417
      • Novi Sad

      #3
      u ti si bas duboko u off-u

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Vivicav,
        Dovoljno je to. Ne verujem da je potrebno da se ispira sistem. Kad otvoris sisice gledaj boju tecnosti. Ako nije boja rdje dugo dok curi sve je ok
        ispusti i sipaj novu i to ti je to. I sipaj najbolje DOT 5.1 a ako bas moras sipaj DOT 4.0 jer je "trojka" pomalo zastarela vec.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          auto sa ABSom i auto bez ABSa se razlicito rade kada je u pitanju zamena kocione tecnosti.

          ako ****z ABSa moze samo tako prosto odvrtanjem sisica ali tako da se ne dozvoli da iz rezervoara iscuri sva tecnost pa udje vazduh u sistem nego se malo ispusta na sisice a malo doliva i prati boja koja izlazi iz isisca.

          braonkasta boja ukazuje na korodirani sistem, zelenkasta na formirane alge ili druge anomalije, belicasta na zagadjenje tecnosti vodom.


          boja treba da bude prozirna, bistra, ista kao u bocici iz koje se sipa.

          ispira se sistem/ ispusta stara tecnost sve dok boja ne bude identicna kao u novoj bocici, odnosno dok kroz ceo sistem prodje nova tecnost i pojavi se na sisicama.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • vivicav
            CBC Član
            • 12.04.2005
            • 72
            • Pancevo

            #6
            Hvala svima!
            Yeah
            http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

            Comment

            Working...
            X