Bučno vešanje.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    Bučno vešanje.

    Pozdrav ljudi,

    Od skoro dva-tri meseca, pa možda i malo više imam sledeći problem. Naime auto mi reaguje veoma bučno i kruto na neravnine na putu. Npr, kada idem preko mosta, preko dilatacionih spojnica, ukoliko pređem preko njih brzinom ispod 50 km/h oseti se velika buka prilikom prelaženja preko njih, dok ako prelazim preko njih većom brzinom npr 60 i više buka je mnogo manja. Znači nema zvukova udaraca, nego samo buka. Isto tako i sa rupicama i rupama po putu. Ako idem putem koji je mešavina asflata i šljunka, koji nije toliko baš neravan, u kabini bruji od buke. Nije nepodnošljivo, ali me nervira.

    E sada, da li postoji ikakva mogućnost sam isprobati amortizere ako na sva četiri točka imaju još i opruge. Prema kolegi koji nije mehaničar nemože. Tj on tvrdi dapukim ljuljanjem nemože se ništa postići i uvideti jer opruga neda da se auto zaljulja. Prema njegovim rečima mogu navodno biti i gumeni ulošci u šoljama. Donji gumeni ulošci su loši, tj sa krajeva se vidi da su se počeli cepati.

    Auto je MAzda 626 gf, 2.0 TD 81 kw 2000 god. Malo je tvrd od početka tj od pre dve godine koliko ga vozim, ali nije ovako bio bučan. Možda mi je došao u ruke sa već načetim vešanjem pa je bio tvrd, a sada je možda već na izdisaju. Ili je on stvarno tvrđi, a nešto drugo u pitanju?=
    Last edited by mb12; 17.07.2013, 22:20.
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    #2
    Niko ništa?

    Zakazao sam za petak naredne nedelje pregled vesanja i trapa.

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #3
      Originally posted by mb12 View Post
      Donji gumeni ulošci su loši, tj sa krajeva se vidi da su se počeli cepati.
      Nekako mi je logično da se prvo srede stvari koje su očigledne.
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • mb12
        CBC Senator XXL
        • 06.11.2006
        • 640
        • Vrbas
        • Mazda 626 2.0 TD

        #4
        Naravno. Ali čisto bi da idem sa predznanjem kod majstora

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Originally posted by mb12 View Post
          Prema kolegi koji nije mehaničar nemože. Tj on tvrdi dapukim ljuljanjem nemože se ništa postići i uvideti jer opruga neda da se auto zaljulja. Prema njegovim rečima mogu navodno biti i gumeni ulošci u šoljama. Donji gumeni ulošci su loši, tj sa krajeva se vidi da su se počeli cepati.

          =
          Amortizer ti ne dozvoljava da se auto zaljulja,a ne opruga,ali bez obzira moguce ih je donekle proveriti i obicnim pritiskanjem svakog coska auta pojedinacno.Ako neko u tvojoj blizini ima one vibro-ploce za proveru amorta,mozes i tako.

          Ako ti gumeno leziste amortizera sa donje strane ima samo pukotine po povrsini,to verovatno nije razliog lupanja,tu negde nesto mora imati lufta.
          Nadji nekog normalnog majstora, pa neka ti isproverava ceo trap...

          Comment

          • YUgisa
            CBC Senator XXL
            • 05.06.2008
            • 793
            • Subotica
            • Yugo 1.1 EFI

            #6
            Opruga ne dozvoljava sabijanje pod pritiskom a amortizer je taj koji treba da spreci oscilacije. Ali to ljuljanje auta da se provere amortizeri ne vredi nista na vecini automobila sem u slucaju kada je amortizer totalno mrtav a onda ce i da se ljulja i u voznji i tandrce do besvesti... To pali kod Spaceka i tako tih automobila...
            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

            Comment

            Working...
            X