Pozdrav ljudi,
Od skoro dva-tri meseca, pa možda i malo više imam sledeći problem. Naime auto mi reaguje veoma bučno i kruto na neravnine na putu. Npr, kada idem preko mosta, preko dilatacionih spojnica, ukoliko pređem preko njih brzinom ispod 50 km/h oseti se velika buka prilikom prelaženja preko njih, dok ako prelazim preko njih većom brzinom npr 60 i više buka je mnogo manja. Znači nema zvukova udaraca, nego samo buka. Isto tako i sa rupicama i rupama po putu. Ako idem putem koji je mešavina asflata i šljunka, koji nije toliko baš neravan, u kabini bruji od buke. Nije nepodnošljivo, ali me nervira.
E sada, da li postoji ikakva mogućnost sam isprobati amortizere ako na sva četiri točka imaju još i opruge. Prema kolegi koji nije mehaničar nemože. Tj on tvrdi dapukim ljuljanjem nemože se ništa postići i uvideti jer opruga neda da se auto zaljulja. Prema njegovim rečima mogu navodno biti i gumeni ulošci u šoljama. Donji gumeni ulošci su loši, tj sa krajeva se vidi da su se počeli cepati.
Auto je MAzda 626 gf, 2.0 TD 81 kw 2000 god. Malo je tvrd od početka tj od pre dve godine koliko ga vozim, ali nije ovako bio bučan. Možda mi je došao u ruke sa već načetim vešanjem pa je bio tvrd, a sada je možda već na izdisaju. Ili je on stvarno tvrđi, a nešto drugo u pitanju?=
Od skoro dva-tri meseca, pa možda i malo više imam sledeći problem. Naime auto mi reaguje veoma bučno i kruto na neravnine na putu. Npr, kada idem preko mosta, preko dilatacionih spojnica, ukoliko pređem preko njih brzinom ispod 50 km/h oseti se velika buka prilikom prelaženja preko njih, dok ako prelazim preko njih većom brzinom npr 60 i više buka je mnogo manja. Znači nema zvukova udaraca, nego samo buka. Isto tako i sa rupicama i rupama po putu. Ako idem putem koji je mešavina asflata i šljunka, koji nije toliko baš neravan, u kabini bruji od buke. Nije nepodnošljivo, ali me nervira.
E sada, da li postoji ikakva mogućnost sam isprobati amortizere ako na sva četiri točka imaju još i opruge. Prema kolegi koji nije mehaničar nemože. Tj on tvrdi dapukim ljuljanjem nemože se ništa postići i uvideti jer opruga neda da se auto zaljulja. Prema njegovim rečima mogu navodno biti i gumeni ulošci u šoljama. Donji gumeni ulošci su loši, tj sa krajeva se vidi da su se počeli cepati.
Auto je MAzda 626 gf, 2.0 TD 81 kw 2000 god. Malo je tvrd od početka tj od pre dve godine koliko ga vozim, ali nije ovako bio bučan. Možda mi je došao u ruke sa već načetim vešanjem pa je bio tvrd, a sada je možda već na izdisaju. Ili je on stvarno tvrđi, a nešto drugo u pitanju?=
Comment