Kuglicni vs valjkasti lezaj menjaca??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuckyPK
    CBC Član
    • 15.10.2013
    • 13
    • Prokuplje
    • 206

    Kuglicni vs valjkasti lezaj menjaca??

    Imam problem sa jednim lezajem u menjacu na pomocnom snopu osovine, dimenzija 32x62x18mm, lezaj je kuglicni, e sad kao zamenu u toj dimenziji mi nude samo valjkasti lezaj SKF... nisam imao mnogo iskustva do sad sa takvim lezajevima pa me interesuje vase iskustvo
    u pitanju je pezo 206 1,6 16v 80kw
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    koliko sam skužio ti trebaš ležaj piramide koji ide u zvono,zašto ne pitaš kod ovlaštenog ako ga nemožeš nabaviti
    mislim da ti je to previše posla da bi eksperimentirao.

    Comment

    • LuckyPK
      CBC Član
      • 15.10.2013
      • 13
      • Prokuplje
      • 206

      #3
      kod ovlascenog je taj set lezajeva 450e + ugradnja, a vec sam menjao jedan lezaj u tom menjacu i znam ga u prste, a iz jedne firme koja prodaje lezajeve mi kazu da tu i treba valjkasti lezaj da ide, samo sto je kod mene kuglicni... moguce da je to neko vec menjao...

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        nije nitko ništa mijenjao ide kuglager original.ja sam ih par puta mijenjao i dobio sam ih bez problema
        u zg u lager comerceu,znam da je bila neka sitna lova u pitanju.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by LuckyPK View Post
          kod ovlašćenog je taj set ležajeva 450e + ugradnja, a već sam menjao jedan ležaj u tom menjaču i znam ga u prste...
          Kao što Kalimero reče, sam ležaj, ne može da je toliko! Sigurno, set za zamenu svih pokretnih delova: ležajeva, prstenova i semeringa. A, koja cena je bila tog ležaja, koji si menjao, ili si koristio neki polovni?

          U pitanju je pežo 206 1,6 16v 80kw
          Imam problem sa jednim ležajem u menjaču na pomoćnom snopu osovine...
          O kojem ležaju se radi, tačno na kojem mestu i nomenklatura?

          Comment

          • LuckyPK
            CBC Član
            • 15.10.2013
            • 13
            • Prokuplje
            • 206

            #6
            Komplet lezajeva (samo lezajeva) od 6kom je skoro 50000din u Panteru, onaj koji sam ja menjao je lezaj na spojnickoj osovini i jedino je on standardnih dimenzija 25x52x15 tj 6205, lezaj koji se sad cuje je lezaj do diferencijala koji se nalazi na pomocnom snopu... br 16 na slici


            Comment

            • kalimero1
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2010
              • 318
              • zagreb
              • c5

              #7
              daj mi reci kakav zvuk ti se čuo iz getribe,jel je možda zavijala kod ubrzavanja,jer na tim benzincima su loši
              diferencijali naime trkači nisu distancirani sa plastikom nego klize po metalu i potroše satelit kutiju,zato ih pregledaj
              ako imaju riseve na dosjedima onda se sigurno čuju.

              Comment

              • LuckyPK
                CBC Član
                • 15.10.2013
                • 13
                • Prokuplje
                • 206

                #8
                svira i kad ubrzava i kad kocim motorom, ljudi otvarao sam taj menjac i taj lezaj kada se rukom zavrti pisti a kamo li tek kada je pod opterecenjem motora, lezaji na diferencijalu su ok, nemaju lufta ni malo i kad je auto izbacen iz brzine cuje se samo sustanje vetra

                Comment

                • kalimero1
                  CBC Senator XXL
                  • 01.11.2010
                  • 318
                  • zagreb
                  • c5

                  #9
                  nisu problem ležaji na diferencijalu nego trkači.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Koliko se trkači brzo okreću da bi proizvodili bilo kakvo pištanje? Bilo kakav zvuk uopšte?

                    Sa slike koja je data ako je taj ležaj (16) crkao zvuk se pojačava kad se vozi brzinom bližom tom ležaju a nešto se smanjuje kad je dalje od ležaja. Svaki ležaj je veoma lako utvrditi da li je ispravan ako ga imaš u ruci i zavrtiš ga.
                    Dimenzije koje si naveo da ne tražim sada su take da bi to bio dvoredni ležaj ili jednoredni ali sa baš velikim kuglicama. Nije neuobičajeno da su valjkasti ili sa kuglicama. Kako ko preferira od proizvodjača.

                    Ležaj na snopu bi se morao uvek čuti pa i kad se izbaci iz brzine, naravno znatno manje jer nema opterećenja ali se on i dalje vrti.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Lezaj, u ovom slucaju, koji trpi veliko opterecenje i svakako ce ga bolje podneti -valjkasti lezaj...meni je cudno da je tu fabricki, na kugle.Ne bih se dvoumio koji da kupim.

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        U svakom slučaju - dvoredni! Pošto je namenski za PUG menjač, ne ćete naći u katalozima, jer 32 mm nije standardna dimenzija.

                        Comment

                        • LuckyPK
                          CBC Član
                          • 15.10.2013
                          • 13
                          • Prokuplje
                          • 206

                          #13
                          Ma trkaci su mu odlicni i ne oslanjaju se direktno na metal(kuciste) vec imaju svoje distancere...

                          sto kaze Dora kad se vozi brzinom koja je bliza lezaju zvuk se pojacava...

                          dileme znaci vise nema, uzimam valjkasti, najpovoljnije sto sam naso je u SKF varijanti oko 3000din

                          Comment

                          Working...
                          X