Mozda pomogne u izboru pri kupovini
Collapse
X
-
vec dugo imamjednu dilemu pri citanju ovakvih testova/poredjenja/
jedna teista guma po tipu, isti proizvodjac a tako razliciti rezultati kada je sirina gume u pitanju.
isti je cak i profil (65) i poretpostavjam i tehnoligija izrade, smesa, i ostalo.
odakle poticu te razlike ( i da li uopste postoje) u perfomansama ili se tu radi i o nesavrsenom (subjektivnom previse) nacinu testiranja ?
recimo, ovde konkretno Vredestein.
kako i zasto ??volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Nema subjektivnosti, testovi su radjeni za dve klase vozila, tako da tezina vozila igra vrlo vaznu ulogu.
PRVI TEST R14
Alfa 145, 146
Citroën C2, Xsara, Berlingo
Daewoo Kalos
Daihatsu Gran Move
Fiat Palio, Bravo/Brava
Ford Fiesta
Honda Logo, Jazz, Civic
Hyundai Getz, Lantra
Kia Rio
Mazda 2, 323
Mitsubishi Colt (vanaf 2004), Space Star
Opel Corsa, Tigra (1994 - 2000)
Peugeot 107, 206, 306, Partner (1997 - 2002)
Renault Clio II, Megane I, Kangoo
Rover 25, Streetwise
smart Forfour
Subaru G3X Justy
Suzuki Ignis
Toyota Yaris, Yaris Verso, Corolla (1998 - 2002), Prius
DRUGI TEST R15
Audi A3 (1996 - 2003), A4, A6 (1997 - 2004
BMW 3-serie (E46 vanaf 1998)
Chrysler PT Cruiser
Citroën XM, C4, C5, Evasion (1994 - 2002)
Daewoo Leganza
Fiat Stilo, Ulysse (1995 - 2002)
Ford Focus, Tourneo
Honda Stream, Accord, FR-V
Hyundai Coupé, XG350
Lancia Lybra, Kappa
Mazda 3, 6
Mercedes C-klasse, CLK, E-klasse (W210 1995 - 2002)
Nissan Almera Tino, Primera (P12 vanaf 2002)
Opel Astra, Zafira, Vectra, Signum, Omega
Peugeot 307, 406, 806
Renault Megane II, Scenic II, Laguna I (1998-2001), Safrane, Espace (1997- 2002)
Rover 75
Saab 9-3, 9-5
Seat Leon, Toledo
Skoda Octavia
Subaru Legacy, Forester
Toyota Avensis II (vanaf 2003)
Volvo S40/V50, S60, V70
VW Golf IV (1998-2004), Golf V, Bora, New Beetle, Passat IV (vanaf 1996), Touran
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... ee.nl.html
Comment
-
-
aha, ok.
onda znaci zapravo i ne moze da se vrsi poredjenje (samo) guma kao takvih jer ima jos drugih uticaja koji uticu direktno na tesitranje (?)
a sta biva kada se na istom autu, znaci u identicnim uslovima testiraju gume.
zasto se to ne radi ?
znam iz prakse da na ukupno dinamicko ponasanje u voznji jako utice konstrukcija vozila, i da razliciti automobili daju razlicite osobine cak i sa istim gumama.
ovako ne znam(o) koliki je uticaj guma a koliki samog auta na izmerene osobine trakcije i ponasanja na putu. da li ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Brick,
sve gume su testirane na istom automobilu, stavise na vise razlicitih automobila modela iz iste klase a ta klasa-compact ili srednja (po njima) je data u spisku testa.
Ono sto je mene impresioniralo je dobra ocena Semperit Wintergrip gume na ledu jer neke uopste ne zadovoljavaju, u klasi R14, a verovatno je znatno jeftinija od Goodyear UltraGrip 7.
Po meni je to znacajno (led), relativno su sve dobro odgovorile na voznju po snegu dok po mokrom ima malo varijacija.
Evo kako izgleda sara pobednicke gume u oba testa.
GoodYear UltraGrip 7
Comment
-
-
uh bojim se da ne pratim...
guma, recimo Vredestein je testirana na jednom autu recimo Getzu u dimenziji 175/65R14 i onda testirana u dimenziji 195/65R15 na identicnom Getzu.
jesam li dobro razumeo ?
i slede rezultati iz tabele koji se ne podudaraju, cak se i prilicno razilaze.
(nat i snow su suprotnih osobina)
sta je sada tacna procena (ocena)- Vredestein ima u jednom slucaju za sneg losu karakteristiku (jedan +) i na zacelju je, a drugom slucaju ima +/++ sto je bitno bolje. ??
odakle to da jedna te ista guma na istom autu u jednom testu je dobra a u drugom losa ako je sve identicno osim sirine gume (cak je i visinski profil isti) ?
da li onda uopste moze da postoji bilo kakva realna procena kada ponasanje gume tako lako moze da se promeni samo drugom dimenzijom na istom autu ?
nikako da te dileme postanu jasnije (meni)...kako i zasto takva nekonzistentnost pri testovima.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Nisu ni grupe guma ni proizvodjaca iste. Ima elemenata za sumnju ili posteno uporedjivanje. Jedino ne sumnjam da je Grip nabolja. Gde god sam nesto citao svi ama bas svi tvrde da je tajna u dezenu a moglo bi biti da je tacno ovako zdravorazumski gledano. Ispasce jos da je to antologijska zimska guma sad samo treba pratiti druge kako ce kopirati tu foru posto ne smeju da prosto prekopiraju. Ima slicnih ali ni je to to ni blizu. Ocigledno da dezen sa kramponima (sto je klasika) ne prolazi ovde nikako pa je nama korisnicima vec i to dovoljno da imamo predstavu makar sta je crno a sta belo. Za pocetak dosta.
Ne valja isto sto su samo 4 zvezdice a trebalo bi da ih je 10 pa bi se neke gume preciznije distancirale. Ovako imamo pun dzak onih sa tri zvezdice kao da su sve jednake a siguran sam da nisu. Jos mi se jako cini kao da ovaj test nije hteo nikoga da ocrni. Diplomatski, nema sta. Jos ako pogledamo cene eto ti reklame za sve gume koje se nalaze na listi. Sta cemo sa onima kojih nigde nema? Lose su? Ili?
Dfast, hvala ti na iscrpnim informacijama.
Comment
-
-
ja ne sumnjam, samo mi nije jasno kako i zasto nastaju razlike u ocenama za naizgled istu gumu.
i nije ovaj test i tabela u pitanju- i na drugim testovima sam primetio neke meni cudne i nelogicne zakljucke.
dobra guma se uvek izdvoji ma ko da radi test- kvalitet se ipak ne moze sakriti...cenim.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Evo posto nesto gledam gume ovih dana, cene guma u Nemackoj sa sve pakovanjem i isporukom na kucnu adresu.
http://www.sicherbestellen.de/reifendir ... start.html
Ima i domacih guma:
Trayal T-200 165/70 R13 79T 29 evra
Trayal T-200 195/65 R15 91T 46,30 evra
Trayal T 300 195/60 R14 86H 35,30 evra
Trayal T 400 155/65 R13 73T 23,90 evra
Trayal T 400 165/70 R13 79T 24,80 evra
Tigar TG 621 165/65 R13 77T M+S marking 32,10
Tigar TG 621 175/70 R13 82T M+S marking 30,10
Tigar TG 621 195/65 R14 89T M+S marking 42,50
Tigar TG 621 195/65 R15 91T M+S marking 46,90
Comment
-
Comment