Gibanj za yuga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vranic_a
    CBC Član
    • 01.09.2005
    • 39
    • Ladjevci

    Gibanj za yuga

    Ovako, potrebne su mi mere ispravnog (novog) gibnja za juga, konkretno, visina kda se polozi na zemlju najvisa tacka prevoja od betona, lucna duzina najveceg lista, kao i tetivna duzina, tj sirina od jednog do drugok kraka.

    Naime, radi se o tome sto sam postojeci gibanj na jugu sprenglovao na hladno, i dodao mu trecu platnu koju sam skratio, najmanja od keca, pa se opet rasljonuo posle godinu dana.
    Imam dva lista od gibnja od keca koji sam takodje sprenglovao, treci je vec na autu, koji bih stavio, uz odrednjeno dodatno kracenje srednjeg lista, mada mislim da nece ni biti potrebno, ali videcu, jer je vec kracen treci list, jer stari gibanj nije vise za popravku, jer je pojeden na sredini, korozija ga poprilicno istanjila.
    Vec sam stavljao ovaj od keca ali je bio mnogo krut, i tvrd, a i krajevi su udarali u amortizere, sto me navodi da pomislim da je siri, nego za yuga, a i amortizeri su bili maksimalno izvuceni pa nisu ni mogli da rade, pa me zanima u koje mere da ga dovede za montazu????
  • vranic_a
    CBC Član
    • 01.09.2005
    • 39
    • Ladjevci

    #2
    Pa daj, jel ima ko da izmeri ili procita negde???????????

    Comment

    • luka.l
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 490
      • Beograd
      • ВАЗ 21213

      #3
      Pa odi u prodavnicu novih delova za zastavu pa izmeri.
      - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
      - "I vi ste dobro."

      Comment

      • vranic_a
        CBC Član
        • 01.09.2005
        • 39
        • Ladjevci

        #4
        Ma dobro, namontirao sam od 101, sa tri platne, samo sam 3. skratio na 32 cm da bude mekse, nisam video da je predhodni pukao pa je zbog toga i legao.
        Nego jedna strana mi je niza od druge za 3-4cm, i to mi smeta, 5 puta sam montirao i uvek ista strana, bez obzira ako postavim, moze li mi ko reci o cemu se ovde radi i kako da sredim da bude ravno, kao sto rekoh mislim da nema veze sa gibnjom, jer sam ga okretao?

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          #5
          Da nisu u pitanju oni srafovi sto drze gibanj tj da kod jednog nema vise podloski ili da nije deblji!Mislim na onaj sistem spustanja yuga sa srafovima pa da ovde nisu razliciti?

          I love my

          Comment

          • vranic_a
            CBC Član
            • 01.09.2005
            • 39
            • Ladjevci

            #6
            Nije, znam za taj sistem, do kraja leze mada ne znam sad se zapitah da li je ona guma jednake debljine na obe strane, ako nije to bi bilo to, ali radilo bi se o par milimetara, 2-3

            Comment

            • Lucky
              CBC Veteran
              • 08.12.2004
              • 184
              • Prokuplje

              #7
              A da tebi nije greda ili kos malo propao pa autic lego na tu stranu??

              Pogledaj imas li gume na oba dva mesta gde se gibanj sa M6 srafovima ucvscuje za gredu!

              Jer ti je guma na sredini gibnja za 2 ili 3 lista? (duza ili kraca)

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #8
                Meni je gibanj pozadi peglan i ubacena je treca platna, ali mi je i dalje dosta vidi nego ranije, pa bih zbog stabilnosti i izgleda hteo da uklonim tu zakosenost. Ko bi mogao to da mi odradi?
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • vranic_a
                  CBC Član
                  • 01.09.2005
                  • 39
                  • Ladjevci

                  #9
                  Greda ( traverzna ) je zamenjena prosle godine, stavljena je polovna koja je bila u prilicno dobrom stanju, ima gume na oba mesta, srednju je izbacio majstor kaze lomi traverznu, ja to ne znam niti je imam, krila su dobra u stvari taj zadnji deo je zdrav, jedino ako je moguce da je ulegla guma na toj strani pa se ne poznaje, par milimerata bi se dosta odrazilo,
                  Nervira me bas se vidi, krivo stoji auto.
                  Jel moze da bude da je jedna strana gibnja vise savijena u odnosu na drugu pa da vuce?

                  Comment

                  • luka.l
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 490
                    • Beograd
                    • ВАЗ 21213

                    #10
                    Originally posted by cosworth
                    Meni je gibanj pozadi peglan i ubacena je treca platna, ali mi je i dalje dosta vidi nego ranije, pa bih zbog stabilnosti i izgleda hteo da uklonim tu zakosenost. Ko bi mogao to da mi odradi?
                    Ajde objasni ili napisi drugacije, ne mogu da razumem recenicu?
                    - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                    - "I vi ste dobro."

                    Comment

                    • Lucky
                      CBC Veteran
                      • 08.12.2004
                      • 184
                      • Prokuplje

                      #11
                      ...iskreno, nisam ni ja razumeo poentu, kakva zakosenost??...

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Nagib tocka? TReba slicovati rupe na amortizerima i staviti podloske na srafove. Onda psoe centriranja podloske zavaris za amortizer.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Centralna guma?
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Nema je... A i na sredini je pa sumnjam da moze da utice na ovo. Ja je nisam imao na jugu i nije bilo problema. Ona moze da dodje u dodir sa gibnjem samo kada su tockovi potpuno rastereceni...


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Danilo
                              CBC Senator XXL
                              • 02.10.2004
                              • 908
                              • Beograd, Dorcol

                              #15
                              Meni je gibanj pozadi peglan i ubacena je treca platna, ali mi je i dalje dosta viSi nego ranije, pa bih zbog stabilnosti i izgleda hteo da uklonim tu zakosenost. Ko bi mogao to da mi odradi?
                              Huh, sta ja napisa... Prvo sam umesto VIŠI, napisao VIDI.

                              Znači, auto je puno viši pozadi nego napred, iako je gibanj peglan, ali očigledno nedovoljno. Auto je nakošen ka prednjoj strani...

                              Da li je sada jasnije?
                              www.blindmanmotorsport.com

                              Comment

                              Working...
                              X