Ovako, potrebne su mi mere ispravnog (novog) gibnja za juga, konkretno, visina kda se polozi na zemlju najvisa tacka prevoja od betona, lucna duzina najveceg lista, kao i tetivna duzina, tj sirina od jednog do drugok kraka.
Naime, radi se o tome sto sam postojeci gibanj na jugu sprenglovao na hladno, i dodao mu trecu platnu koju sam skratio, najmanja od keca, pa se opet rasljonuo posle godinu dana.
Imam dva lista od gibnja od keca koji sam takodje sprenglovao, treci je vec na autu, koji bih stavio, uz odrednjeno dodatno kracenje srednjeg lista, mada mislim da nece ni biti potrebno, ali videcu, jer je vec kracen treci list, jer stari gibanj nije vise za popravku, jer je pojeden na sredini, korozija ga poprilicno istanjila.
Vec sam stavljao ovaj od keca ali je bio mnogo krut, i tvrd, a i krajevi su udarali u amortizere, sto me navodi da pomislim da je siri, nego za yuga, a i amortizeri su bili maksimalno izvuceni pa nisu ni mogli da rade, pa me zanima u koje mere da ga dovede za montazu????
Naime, radi se o tome sto sam postojeci gibanj na jugu sprenglovao na hladno, i dodao mu trecu platnu koju sam skratio, najmanja od keca, pa se opet rasljonuo posle godinu dana.
Imam dva lista od gibnja od keca koji sam takodje sprenglovao, treci je vec na autu, koji bih stavio, uz odrednjeno dodatno kracenje srednjeg lista, mada mislim da nece ni biti potrebno, ali videcu, jer je vec kracen treci list, jer stari gibanj nije vise za popravku, jer je pojeden na sredini, korozija ga poprilicno istanjila.
Vec sam stavljao ovaj od keca ali je bio mnogo krut, i tvrd, a i krajevi su udarali u amortizere, sto me navodi da pomislim da je siri, nego za yuga, a i amortizeri su bili maksimalno izvuceni pa nisu ni mogli da rade, pa me zanima u koje mere da ga dovede za montazu????
Comment