Pozdrav drugari...imam jednu misteriju da podelim sa vama...primetio sam da moj yugoar gubi kocionu tecnost, i to nebitno dal se vozi ili stoji u garazi, njemu nestaje kociona tecnost...primetio sam da kociono ulje kaplje sa servo uredjaja dole na menjac, pa sam opipao i osetio da vlazi bas kod spoja glavnog kocionog cilindra i servo uredjaja i da se sliva niz servo uredjaj i dole kaplje...zbbog cega se to desava, da li treba menjati ceo glavni kocioni cilindar? hvala vam...
Potreban savet i misljenje u vezi glavnog kocionog cilindra
Collapse
X
-
Popustila je zadnja gumica koja baš to sprečava, da ne curi iz cilindra u servo.
Cena novog je ista kao cena reparacije a nov nije potrošen dok stari jeste...
Baci i stavi novo.
-
-
Da 1400 din je cena novog, meteli valjda...nema drugi proizvodjac...pa i ja mislim da je bolje staviti nov, ovaj jadno izgleda, ali nisam primetio da mi propada papucica kad kocim, sto obicno ukazuje na kvar cilindra...samo eto sto gubi ulje tu...plasim se da mi to ulje sad ne napravi havariju u servu :O
Comment
-
-
Ta zadnja gumica nema funkciju u kočenju, samo da ne curi nazad ulje. Nekad dok auti nisu imali servo, to je curilo u kabinu ispod patosnice...
Jel zna neko kad je bilo da nema servo
Neće servu ništa biti ali menjaj što pre, ako iscuri malo više a ne doliješ onda ćeš stvarno ostati bez kočnice...
Comment
-
-
Hvala druze na savetima, sutra ja kupujem glavni kocioni ulje i pravac majstor...ah taj yugo, preko noci smislja kako ujutro da me zezne...znas li mozda posto nemam puno poverenja u moje majstore...dal da ih podsetim da mi ozrace ceo sistem nakon zamene, ili to ne mora...posto pretpostavljam da je uvukao vazduh u sistem kad mu je iscurelo ulje nocas... o.O Nemam poverenja jer, iako su mi izmenjali sve pozadi na kocnicama, ja kad naglo zakocim meni plese zadnji kraj, zadnji kraj baci u levo...a zbog toga mi prednji bezi u desno pa moram da manevrisem...c c c
Comment
-
-
Još, da si napisao o kojem yugiću se radi i koje godište, bilo bi lakše pogoditi o čemu se radi. U svakom slučaju, morat će se sistem o(d)zračiti. nakon sipanja kočione tećnosti. Kada ti je i šta rađeno na zadnjim kočnicama? Ako ulje nije skoro menjano (više od 2 godine), zameniti sve. Ovo i zbog navoda o nejednakom kočenju i zanošenju prilikom kočenja. Međutim, zanošenje zadnjeg kraja, posledica je bežanja prednjeg kraja, što treba, nakon zamene glavnog kočionog cilindra ispitati na valjcima (efikasnost kočnica) i po potrebi na optičkom srediti trap.
Comment
-
-
hvala Franjo...zadnje kocnice su radjene u junu mesecu, znaci pre 6 meseci nekih...menjani cilindri, paknovi, cevi, creva, komplet...a napred su mi samo razradjene celjusti i zamenjene gumice...yugo je 95-o godiste inace 55-ica...kociona tecnost nije menjana, ali je prilikom odzracivanja pri radjenju zadnjih, a potom i prednjih kocnica, maltene sva stara tecnost iscurela...dolio sam tada oko pola litra nove, koja je sad zbog havarije na cilindru i ona dosta iscurela...reglaza trapa je radjena takodje letos...prilicno je utegnut yugic...
Comment
-
-
Znači, yugo koral 55 (ili skala 55). Veoma problematičan, pogotovo nakon 20 godina. Sredi kočnice, pa ispitaj (besplatno) u AMS. Nakon toga, javi se, da li je problem zanošenja rešen.
Btw. u kakvom stanju su doboši, opruge, peti cilindar (regulator), sajla ručne?
Takođe, proveriti, u kakvom stanju su diskovi, cilindri (čeljusti), creva i pločice prednjih kočnica?
Comment
-
-
da, koral 55 C ...taj...dobosi, te opruge u dobosima, diskovi to nisam nikad dirao, prednji paknovi imaju dobro meso, ali nisu menjane 4 god, celjusti su razradjene, jer su se gumice bile pojele pa je cilindre malo zahvatila rdja, ali je sredjeno...sajla rucne je menjana letos kad su radjene zadnje kocnice...mada, iako je stavljena nova sajla rucne, levi tocak nije kopao kad se digne rucna, a desni kopa...a da, taj peti cilindar...izvinjavam se znam za njega, ali nisam siguran da li ga uopste imam kod mene, znam da ona bakarne cevi sto dolaze od napred kod mene idu u jednu racvu pa direktno u zadnje cilidnre na tockovima...
Last edited by strahinja87; 27.12.2014, 00:14.
Comment
-
-
Ja kad sam kupio auto od tad je tako, to je kod prethodnoh vlasnika izgleda bilo skinuto...svakako ako je u fabrici stavljeno to znaci da ima svoju ulogu, ali jbg...ja sam inace dosta izgubio poverenje u majstore, jer profesionalni sam vozac pa sam stalno u servisima za sluzbena vozila, i vidim da tu dosta nestrucnih ljudi ima...dobro, bilo mi je bitno da saznam sada samo u vezi ovog sto mi curi ulje na spoju glavnog kocionog i serva, da zbog toga moram zameniti glavni kocioni i da mi se odzraci sistem...pa sta mi Bog da...nadam se da me majstor nece odradi za ruke, jer ove godine su me kocnice dosta kostale, i na kraju opet nisam zadovoljan efektima
Comment
-
-
Haha, mislis da nije dovoljno strucan...kao i ja... ja kad sam mu rekao da rucna hvata na desni tocak, a na levi tek pomalo...on kaze da mu nije jasno, sve je novo stavljeno...moram ovaj cilindar kod njega da zamenim, vec sam ga zvao i rekao mu jbg, a komsija mi je... nadam se da ovo nije neka velika nauka, nek mi je Bog upomoc
Zna li neko koliko inace kosta zamena glavnog kocionog...ruke koliko se krecu? hvala...
Last edited by strahinja87; 27.12.2014, 17:02.
Comment
-
Comment