Trap ne može da se centrira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mladjarok
    CBC Član
    • 21.11.2015
    • 19
    • Beograd
    • Opel astra f

    Trap ne može da se centrira

    Kupio sam nove zimske gume. Na centriranju mi kaže majstor da moram da menjam kućište amortizera jer su odstupanja 2.3 sa leve i 4 sa desne strane.
    Kupio sam polovne amortizere sa glavčinom i posle zamene odstupanja su sada 3 sa leve i oko 0.5 sa desne strane. Znači k.ta opet.
    Sami amortizeri sa glavčinama nisu skupi, ali su ruke skupe.
    Majstor i na centriranju i moj koji mi je zamenio delove kažu da nije moguće vizuelno utvrditi da li su pomenuti delovi krivi, ali ja mislim da je moguće jer sam u supronom u za.ebanoj situaciji. Kako da utvrdim da li su krivi? I da li je moguće negde odneti sve to da se ispravi???
    Cela situacija je dosta bizarna, jer je na trapu sve fabričko i do sada nisam imao problema na centriranju.
    Čovek koji mi je prodao delove mi je poslao druge delove, ali kaže da ne zna u kakvom su stanju.
    Auto je Opel Astra f, 2/3 vrata, 1.7 td Nemački motor, 97 godište.
  • BJL
    CBC Senator
    • 20.05.2013
    • 275
    • backa palanka
    • golf 3 1.8

    #2
    A da promenis majstora za centriranje?

    Comment

    • ragazzoni
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2009
      • 774
      • Obrenovac i okolina
      • Opel Omega 2.0i-16v

      #3
      Originally posted by BJL View Post
      A da promenis majstora za centriranje?
      Ako te interesuje ta opcija, javi se na pp.
      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

      Comment

      • mladjarok
        CBC Član
        • 21.11.2015
        • 19
        • Beograd
        • Opel astra f

        #4
        Ragazzoni hvala na predlogu, ali Obrenovac mi je daleko da vozim sa krivim točkovima i novim gumama. jedino ako taj majstor ima neko rešenje za taj minus 4 na levom točku, pošto svi kažu da se kod ove Astre ne radi šlicovanje.
        Razmišljam da se navare 2 čaure na glavčinu, naspram rupa za točkove, da se razbuše i narežu i tako da nivelišu točak, ali se ježim od pomisli šta će se desiti ako se to ne zavari kako treba. Možda ako stegnem krvnički šrafove pa taj pritisak točka na te čaure napravi trenje tako da i ukoliko popusti var, čaure ostanu prilepljene za glavčinu?????? Ovo ću morati da pitam nekoliko metalaca i majstora, al sve to uzima mnogo vremena...

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          Idi kod Viktora u AP Sport na Vozdovcu.

          btw, zasto si kupio polovne amortizere? Zasto ljudi kupujete polovne delove trapa, jeste sasavi?
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Kupuju zato što je jeftino. U svakom slučaju, ovo verovatno nije uzrokovano polovnim amortizerima. Inače, i ćale imao jednom problem sa Astrom F, vrlo slično, promenio majstora i rekao da mu zameni sve što treba da trap može da se nacentrira i da auto napred lepo leži. Stavio mu napred nove opruge, amorte i šolje (mislim i gumice za balans štanglu) i odvezo auto na centriranje i prednje gume trajale još 30k km.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • ragazzoni
              CBC Senator XXL
              • 24.02.2009
              • 774
              • Obrenovac i okolina
              • Opel Omega 2.0i-16v

              #7
              Pa tu se ne zna šta je u pitanju, krivi stari delovi, krivi polovni delovi, za malo pa može i td. Nije samo stvar skineš-staviš, treba ti majstor koji zna šta nije u redu, može da bude da je van opsega podešavanja zbog udarca, pomeren koš, nevidljivo golim okom kriva viljuška i td. Da li si čuo za majstora koji može da hidraulikom vrati sve, istegne, skupi pomeri, vrati delove karoserije u opseg da može trap da se podesi. Nebrojeno puta pisano za mnogo toga. 1. Šta treba da se uradi, 2. Kako treba da se uradi, 3.O čemu treba voditi računa.
              1500 din za centriranje trapa, smešno. Ja bi išao 200km bez pardona da napravim da valja, a ne da se zlopatim
              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

              Comment

              • mladjarok
                CBC Član
                • 21.11.2015
                • 19
                • Beograd
                • Opel astra f

                #8
                Eon i Zverko, kupio sam polovne amortizere jer novi nemaju da se kupe. Jeftino jeste, a i polovan originalan deo može, a i ne mora da traje duže od novog. Prednju desnu fabričku kuglu sam promenio na 270000 i sada novu menjam na svakih 10000, a leva je i dalje fabrička (300000). Još jedan razlog zašto stavljam polovan deo.

                Comment

                • mladjarok
                  CBC Član
                  • 21.11.2015
                  • 19
                  • Beograd
                  • Opel astra f

                  #9
                  I druga stvar, ako nisu amortizeri zašto je posle zamene desnog amortizera odstupanje smanjeno sa -4 na -0.5.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    Eon i Zverko, kupio sam polovne amortizere jer novi nemaju da se kupe
                    kako bre nema, pa ne vozis ne znam sta nego mrtvu astru. ako nema zamenski ima iz originala ili ebay kao alternativa.

                    to "jeftinije je" uglavnom tj u 99% slucajeva na kraju izadje skuplje + potrosio si vreme i zivce.

                    idi u AP Sport i potrazi Viktora...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Markedjani
                      CBC Senator XXL
                      • 24.07.2007
                      • 968
                      • BG-Cerak
                      • Ford Escort RS2000 M

                      #11
                      Nisi razumeo, nema da se kupe novi nigde za 20 eur oba.

                      Evo obrnuo jedan broj i našao Sachs amorte za 5 soma dingera po komadu prednji i 2900 din po komadu zadnji.
                      Last edited by Markedjani; 08.12.2015, 13:25.
                      fordclubserbia.org

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12


                        Btw, treba zvati Shop Group. Trenutno imaju QH Lip amortizere po nekim neverovatnim cenama.
                        Last edited by zverko; 09.12.2015, 11:58.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • mladjarok
                          CBC Član
                          • 21.11.2015
                          • 19
                          • Beograd
                          • Opel astra f

                          #13
                          kupio sam levi amortizer koji je čovek predamnom skinuo sa stranca koji je bukvalno kao nov i vidi se na njemu da točak ne beži u minus. Stavili smo na moju Astru i isti ku... ko i pre. Na dijagnostici pokazuje - 2.43. Centrirao sam trap i vozim tako.

                          Comment

                          • Markedjani
                            CBC Senator XXL
                            • 24.07.2007
                            • 968
                            • BG-Cerak
                            • Ford Escort RS2000 M

                            #14
                            promeni opruge ali staviš nove, ne polovne.
                            fordclubserbia.org

                            Comment

                            • mladjarok
                              CBC Član
                              • 21.11.2015
                              • 19
                              • Beograd
                              • Opel astra f

                              #15
                              kakve sad veze ima opruga, kako može opruga da pokrivi amortizer? Nisam stručnjak, ali ako je uložak u šolji na mestu, i ako je šolja na mestu i ako je viljuška na mestu, ili je kriv amortizer, ili koš... Možda je i nešto treće, ali za takve predpostavke treba mnogo, mnogo iskustva. Opruga možda i može da pokrivi amortizer, ali tokom vožnje, a ne istog momenta kada se stavi na njega, toliku silu nema. I da vuče opruga u neku stranu, valjda bi popustila pre šolja nego kućište.
                              Ako neznate nemojte pisati samo da nešto pišete, jer odmažete i onome ko ima problem i ugledu foruma.
                              Markedjani, meni nije logično da je problem u opruzi, molim te objasni?

                              Comment

                              Working...
                              X