Samo za vulkanizere / guma bez vazduha ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa198
    CBC Član
    • 13.01.2016
    • 29
    • Beograd
    • audi a2

    Samo za vulkanizere / guma bez vazduha ???

    Neka administratori premeste ako nije za ovaj deo foruma. Imam tocak copavac r15 115/70, medjutim mesto u autu na kome bi mogo da ga stavim da mi ne stoji u gepeku je uze u precniku za oko 2 do najvise 3 cm pa bi tocak mogo da stane ukoliko bi ispustio vazduh iz gume mozda ne moram do kraja ali bi bila ako je ispustim malo spljostena na dva kraja. Mene zanima posto se radi o rezervnom tocku (koji mi ako ikad zatreba treba samo prvog vulkanizera) mogu li ovako ostetiti gumu ukolio bi ostala spljostene na krajevima (ne toliko da udara u sam celik ivice felne ), jedino mi pada na pamet da je tako s vremena na vreme rotiram, da ne bude samo na jednom mestu tako pritisnuta. Imam pumpu koju bi iskoristio u slucaju da mi zatreba rezervni pa bi je dopumpao na licu mesta. Mislim da se premazuje necim ivica felne pre nego se postavi guma valjda da bolje dihtuje guma i felna ali se ona odmah pumpa pa me i to zanima ukoliko bi u potpunosti ispustio vazduh iz rezervnog da li bi mogo istu da koristim odnosno napumpam ili ipak mora da ima neki pritisak u copavcu (ne znam da li copavac ima unutrasnju ili se radi o tubeles gumi). Hvala.
  • veselinovic
    CBC Član
    • 13.11.2010
    • 83
    • RS

    #2
    Copavac je tubles i duva se na oko 4 bara. Zbog dimenzija gume pritisak mora biti tako veliki.
    Ne preporucujem ispustanje vazduha, jer sta ce ti izduvana guma.
    Jesi li razmisljao da stavis copavac 14. Mnogo bolja varijanta je imati ispravan tocak 14 cola, nege neispravan 15.

    Comment

    • Ivancho
      CBC Veteran
      • 11.02.2008
      • 199
      • Vracar - Zemun

      #3
      Ideja- ukoliko imas onaj kompresor za duvanje guma, onda bi mozda mogao da delimicno ispustis gumu, pod uslovom da kasnije mozes da je dopumpas. Ukoliko se odlucis za ovo, prvo svakako probaj-testiraj da li taj kompresor moze da naduva tu gumu na potrebnih 4.2 bara.

      Comment

      • sasa198
        CBC Član
        • 13.01.2016
        • 29
        • Beograd
        • audi a2

        #4
        Izduvana guma koju mogu da napumpam ako mi ikad zatreba posto u autu imam i pumpu, e sad koliko je ona jaka da se naduva na toliko bara ne znam nisam suguran, imam i jednu malu rucnu pa nju mogu da stavim isto. Hvala na prdlogu copavac od 14r sam probao da nadjem i nema ga mozda se i ne proizvodi , meni treba 5x100 razmera srafova i to nema sto se kaze ni za lek .
        Originally posted by veselinovic View Post
        Copavac je tubles i duva se na oko 4 bara. Zbog dimenzija gume pritisak mora biti tako veliki.

        Ne preporucujem ispustanje vazduha, jer sta ce ti izduvana guma.
        Jesi li razmisljao da stavis copavac 14. Mnogo bolja varijanta je imati ispravan tocak 14 cola, nege neispravan 15.

        Comment

        • sasa198
          CBC Član
          • 13.01.2016
          • 29
          • Beograd
          • audi a2

          #5
          Originally posted by Ivancho View Post
          Ideja- ukoliko imas onaj kompresor za duvanje guma, onda bi mozda mogao da delimicno ispustis gumu, pod uslovom da kasnije mozes da je dopumpas. Ukoliko se odlucis za ovo, prvo svakako probaj-testiraj da li taj kompresor moze da naduva tu gumu na potrebnih 4.2 bara.
          Hvala na predlogu probacu za svaki slucaj da vidim ako ne onda mozda ostaje varijanta da nosim neku malu rucnu pumpmu.

          Comment

          • Gruja
            CBC Senator XXL
            • 09.02.2006
            • 614
            • Bgd
            • Alfa 75 TS

            #6
            A možeš i da probaš recimo sa felnom od Golfa 4?
            Transaxle u krvi...

            "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

            Comment

            • sasa198
              CBC Član
              • 13.01.2016
              • 29
              • Beograd
              • audi a2

              #7
              Jeste taj tocak ali felna ne bi moog da stane, i sa ovim copavcima vodim borbu

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                zar nije lakse zameniti a2 za g4?
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • sasa198
                  CBC Član
                  • 13.01.2016
                  • 29
                  • Beograd
                  • audi a2

                  #9
                  Moguce da je lakse ali a2 mi se dopada, da kupujem ponovo auto opet bi ga izabrao i zbog tehnickih karakteristika i zbog estetike, tako da jeste golf dokazano dobar neunistiv i super auto ali ja sam ovim zadovoljan E sad sto Nemci nisu predvidjeli nase rupe na putevima pa ga konstruisali bez rezervnog tocka stavili mu set za brzu popravku. Rezervni ce u gepek ako ne moze drugacije
                  Last edited by sasa198; 25.03.2016, 18:48.

                  Comment

                  • uglavnom.bezopasni
                    - 42 -
                    • 03.02.2005
                    • 2235
                    • Novi Sad

                    #10
                    Za ranije se ne sećam, od 2001. sam promenio 3 auta i 100% sam siguran da nisam ni na jednom koristio rezervni točak, jednom sam imao ekser u gumi ali je to vulkanizer resio bez skidanja točka.
                    Da su rupe uzrok ja ne bi sad imao auto, prošle godine sam preko 100 puta išao potez Karlovci-Norac-Zmajevac-Letenka-... a tu su rupe RUPE
                    Kad ste poslednji put koristili rezervni točak?

                    p.s. u skladu sa pravilom 42. foruma u ovoj temi mogu da iznose iskustva samo oni koji ne stavljaju na auto polovne gume
                    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                    11.04. 0:12 #2
                    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                    Comment

                    • expendable
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2009
                      • 3662
                      • Bor

                      #11
                      NIJEDNOM.
                      Za svojih 20 god. od kad vozim i cca. 200k km ... računam samo tubeless, na starom ćaletovom kecu JEDNOM ali imao je unutrašnju gumu.
                      Imao sam jednom ekser u gumi ali sam čak vozio par dana, dok nisam video zašto popušta pritisak (ništa drastično)).
                      Više puta gazio "srču do kolena" (razijeno staklo u ogromnim količinama). Doduše, uvek čelične felne i bez niskog profila (80 ili 70, zbog samog auta), što doduše i smanjuje probleme od rupa.
                      Pneumatike sam uvek kupovao nove i vozio do oko 2,5mm (sve teže mi je da si ovo priuštim, ali kad budem morao da štedim na pneumaticima (i npr. ulju) onda ću (kompletno) da pređem na javni prevoz, taksi i biciklu).
                      Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                      Comment

                      • Keketarac
                        CBC Senator XXL
                        • 01.09.2007
                        • 588
                        • Novi Sad
                        • Seat Ibiza 1.2 TSI

                        #12
                        Na Loganu za 12 godina i 230.000 km sam dva puta koristio rezervni tocak: jednom na autoputu kad je gumu probusilo nesto pa je vrlo brzo ispustila, a drugi put kad sam na selu isekao gumu po bocnom zidu na drzac kapije. Mozda bi sprej pomogao u situaciji na autoputu, ali kod isecene gume ne. Sad skoro sam pokupio jedan sraf, cuo sam ga uvece kako lupka dok vozim, a do ujutro, kad sam otisao do vulkanizera po cep, guma nije toliko ispustila da ne bude upotrebljiva.

                        Na Kadetu za 33 godine i 250.000 km sam vise puta koristio rezervni tocak: jednom kad sam na rupu na Iriskom Vencu iskrivio felnu, i nekoliko puta pri busenju gume. Doduse, tada u ovom kraju svemira nisu bili dostupni kitovi za popravku. Uvek sam stavljao nove gume, ali sam se za vreme krize za***ao i uzeo Trayal T-100 gume, koje su vrlo brzo pocele da pustaju na sve strane, pa sam neko vreme vozio sa unutrasnjom gumom, ali ni to nije pomagalo, jer je spoljna guma cesto znala da ustine unutrasnju u toku voznje, ali i pri stajanju na parkingu, pa su je**ne trajaluse zavrsile kao drzaci za suncobran sa nekih 5-6mm profila.
                        Last edited by Keketarac; 26.03.2016, 10:20.

                        Comment

                        • Grumpy
                          CBC Veteran
                          • 30.10.2009
                          • 151
                          • Cartolle, Cattaro bay
                          • Meriva B, BMW 520d

                          #13
                          Iskreno, evo za 20 godina voznje, i ne znam koliko promenjenih automobila, ne mogu da se stim da sam skidao tocak i koristio rezervni. Izuzetak je situacija da smo sleteli sa puta i fizicki unistili dve felne i gume, ali tada je jedina opcija bio slep.

                          A osim toga, kad krenes na put, sa punim gepekom, a rezervna na dnu, ispod svega, nisam siguran koliko bi bio raspolozen da sve vadis napolje zbog toga. provereno sam par puta koristio pumpu za bicikl, onu malu rucnu, aluminijimsku, sigurno moze da napumpa preko 2 bara (bajsu treba 3.5-4).

                          Sve ostalo moze da izdrzi do vulkanizera, + kao bonus, sada imas i uslugu mobilnog vulkanizera. Dodju lepo ljudi po pozivu, i sve ti srede ispred kuce.

                          Comment

                          Working...
                          X