US ogranak Bridgestone-a. Pre par godina imali ozbiljan defekt na gumama za terence i SUV-ove, kad se gazeci sloj odlepljivao sa gume, par smrtnih slucajeva kao posledica, veliki skandal i recall. Uglavnom ide na US vozila, a posto ja nemam mnogo poverenja u bilo sta sto Ameri vole ili se preferencijalno ugradjuje u njihova auta, ja bih to zaobliazio u sirokom luku, imas i boljih izbora za iste pare.
The difference between men and boys is the price of their toys
u zavisnosti od dimenzije i tipa ( ljetnja ili zimska) na ADAC-u je imala od 2-3 zvezdice, sto je jako dobro. Ipak su oni merodavniji od 'subjektivnih' obzervacija obojenih raznim predrasudama.
Koristio sam zimski model s-211 i extra. Sa njima mi je auto dovezen iz nemacke, a bile su potpuno nove
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Postoji model FIRESTONE Firehawk FH SZ80 je sasvim solidna guma.
Doduse ona je (ako bi se tako moglo reci) ozbiljna kopija BRIDGESTONE Potenza RE720 (koja je godinama unazad sigurno jedna od vedecih guma u toj klasi).
Pomenuti FIRESTONE FH SZ80 je za samo 1000 dinara skuplji od TIGAR Prima, a za jos 1000 dinara mozes dobiti i BRIDGESTONE RE720. Ako ne zalis malo vise para preporucio bih BRIDGESTONE.
Nije bas desetak, ali nije ni bitno. Poenta je u tome da Firestone pravi prilicno lose gume, i tada i sada. Po kvalitetu materijala i izrade spadaju u nizu srednju klasu.
The difference between men and boys is the price of their toys
Po meni je srednja klasa guma, mada ja mislim da sada nijedan ozbiljan proizvodjac automobila u evropi ne stavlja njihove gume u prvu ugradnju, sto nesto govori!!!!
stvalja vw za neke modele,e sad da li je vezano sa trzistem na koje auto ide (vjerovatno jeste) neznam, znam samo da sam morao da ih mijenjam nakon 20000km,a bile su prva ugradnja na autu spadaju u klasu sava/tigar po mom misljenju, samo sto su skuplje
pa ako su slicnih voznih osobina a izdrze samo 20.000km onda su daleko ispod Tigra...mada ne znam uslove po kojima si ti vozio jer je to glavni faktor.
ionako sve gume nemaju skoro nimalo prave prirodne gume i sve su od vestackih sirovina (identicnih za sve proizvodjace manje vise) sa dodatkom silikata i drugih aditiva.
a opet ni cena ne govori direktno o osobinama gume.
ja gledam po sebi, poslije firestona sam uzeo savu, i predjeno je oko 30000km, s tim sto ja nisam vozio skoro 20000 od tih 30000km i spremne su za mijenjanje sve 4, doduse sava je eskimo, a ove firestone su bile ljetnje gume, do sada su mi najduze izdrzale michelin pilot exalto skoro 50000 i goodyear ventura oko 40000km, samo ja racunam da je guma istrosena tek sa debljinom sare 1-2mm,sto se tice tigra, guma se prije izdeformisala nego sto se istrosila, cini mi se da je bila tg620, tigar sam odavno izbrisao sa spiska
Comment