Spustanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    Spustanje

    Moras i da obradis stabla amortizera i produzis navoj za koliko hoces da ga spustis,to moras da odneses kod nekog tokara na strugu da zavrsi.
    A opruge ti savjetujem da ih nediras vec da uzmes sportske koje su vec skracene,tesko ce ti neko skratiti opruge da budu jednake a onda nastaju problemi.
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Da se nadovezem....

    kupio sam krace opruge za moju Alfu, i treba da ih ugradim kad idem u Srbiju. Koliko ce da me kosta ugradnja ?

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #3
      Ako ih stavis na standardne amortizere nisi nista dobio samo jos gore,auto ce da bude nize ali ce da bude premekano,ja kad sam spustao svoje auto tokar mi je uzeo 20 eur da mi obradi sva 4 amortizera i nareze navoje a ugradjivao sam ih sam tako da neznam koliko kosta,nevjerujem da je i to preko 20 eur.
      Od ovoga je mnogo bolja ali i skuplja solucija kupiti sva 4 sportska amortizera i zaboraviti na tokare i improvizacije 8)
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • Goran
        Moderator
        • 06.10.2004
        • 535
        • Vrbas

        #4
        A sta je sa karakteristikama amortizera? Da li sportski amortizer ima iste karakteristike kao skracen standardni i kako se sve to odrazava na autu?
        Originally posted by Dora
        Banovao me Goran
        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #5
          Nema iste karakteristike,sportski je sportski,profi,a ovo spustanje je vise amatersko radi izgleda auta,a usput se dobije i malo bolje lezanje u krivinama 8)
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #6
            A za auto ni jedna ni druga solucija nije dobra gledano po karoseriju,ovi spusteni amortizeri su tvrdji od standardnih,sve zavisi ko koliko spusta auto,dok su sportski jos tvrdji,tako da se karoserija po nasim putevima skroz rasklima
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • Goran
              Moderator
              • 06.10.2004
              • 535
              • Vrbas

              #7
              U svakom slucaju sretno!!!
              Originally posted by Dora
              Banovao me Goran
              Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

              Comment

              • Goran
                Moderator
                • 06.10.2004
                • 535
                • Vrbas

                #8
                Moje pitanje je ustvari trebalo da glasi: Da li je cena spustanja auta u bilo kojoj varijanti isplativa u pogledu veka trajanja takvog auta? Ko voli nek' izvoli!
                Originally posted by Dora
                Banovao me Goran
                Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #9
                  Ocu ja
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • maki
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 878
                    • Budva, CG

                    #10
                    Auto ce da ti traje isto i sa jednim i sa drugim samo sto sa spustenim koji su tvrdji pocece da ti skripi plastika unutra i da se cuju odredjeni zvukovi tipa pucketanje i tako to,a i silen blokovi stradaju brzo,a sve to zbog nasih "prvoklasnih" puteva.
                    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #11
                      Gledao sam negde na Netu, da ljudi spustaju auta samo zamenom opruga, a da amortizere ne diraju Al onda ti amortizeri brze propadnu nego klasicnim putem
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • maki
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 878
                        • Budva, CG

                        #12
                        tu je problem sto ti kad stavis kracu oprugu na standardni amortizer ti nemozes da je stisnes kako treba sa soljom i sarafom pa je auto meksi a kad naletis na rupu opruga ne odreaguje kako treba i amortizer preuzme veci dio udara i propadne
                        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                        Comment

                        • maki
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 878
                          • Budva, CG

                          #13
                          a da nepricam sto ce da ti kaci na najmanjoj neravnini
                          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #14
                            E vidis nisam o tome ni razmisljao Ja cu najverovatnije samo opruge da zamenim, pa kad mi strada ionako vec istroseni amortizer, onda cu da kupim i sportske amortizere.
                            A koliko vremena (voznje) treba da prodje dok ne nasednu nove krace opruge?
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              #15
                              He, sto se tice kacenja, meni moj Escort kaci na ulazu u dvoriste , al ne karterom vec selnom za auspuh, al mi se to desava samo kad je na standardnim felnama (13), kad je na alu felnama (15) onda mi ne kaci Manja visina gume, u stvari tvrdja je guma zbog male visine od onih velikih balona na 13ici.
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              Working...
                              X