pa od prilike,sto ga vise skratis to je auto tvrdje
???? jesam ja jedini ovde kome ova recenica nema smilsa (i mnogi ostali postovi u vezi ovog topica) ili ... ?
skratiti stablo neznaci uzeti pa otkinuti komad od vrha nego produziti navoj koji pomaze da se opruga sto vise stisne i samim tim se povecava sila reakcije u opruzi,e sad ima amortizera stelujucih kod kojih isto postizes sa donje strane tj. tanjir koji drzi oprugu sa donje strane je pomican i sa njim stezes ili otpustas oprugu i tako korigujes tvrdocu,prvi nacin je fiksan,tj.nema mogucnosti podesavanja tvrdoce nego kako je tako je
Sto krace to tvrdje i sve tako dok ima spirale Kad nestane spirale .... onda je NAJTVRDJI
nole,nisi razumio,neskracujes spiralu,vec stablo amortizera,a spiralu je najbolje uzet sportsku,fabricki kracu,jer se tesko mogu otkinut da budu jednake a i to onda zahtjeva i termicku obradu kad se otkinu
Ma znam maki, shvatio sam te ja dobro nego mi pade na pamet jedan lik kada je pricao o skracivanju spirala za 2 ili 2.5 kruga Zato sam spomenuo da ako oces tvrdji auto onda pilas dokle ima a kad nestane tvrdji ne moze biti osim da se vozi na gole felne
Ali neka, posto kadet kad bjezi onda bjezi zadnjim krajem tako da posto je malo spusten nazad i ima gasne monroe do neke granice je "ukrocen". Dosta dobro za svoju snagu
nego da li sam ja ovde jedini koji je bio u bulevaru kod choveka koji vetj 50 god radi samo opruge .. pocheo chovek od gibnja na kochijama pa dogurao do opruga na svim kolima radi i podizanje i spushtanje opruga BEZ sechenja ( cena je 2000 din po paru .)
i na moje pitanje da li je bolje kupiti novu oprugu nego razvutji staru covek kazhe ... jok sine dobitjesh tursku oprugu koja tje ti trajati koliko i ova koju ti ja razuchem a mozhda i kratje ...
pretpostavljam da isto vazhi i za spushtanje .. kazhe on DA ...
e sad ja vozam fitju pa je meni svejedno .. sigurno je da za bolja kola ipak vredi se otvoriti neku ozbiljniju svotu novca za sportske amortizere i opruge koji su za to predvidjeni ...
nego obzirom da sam kupio nove amortizere znachi nosim ih na skratjivanje .... sobzirom da je auto vetj spushten ... ali ja napred imam gibanj ? koliko da kratim amortizer .. ili da ga uopshte ne kratim ???
i na moje pitanje da li je bolje kupiti novu oprugu nego razvutji staru covek kazhe ... jok sine dobitjesh tursku oprugu koja tje ti trajati koliko i ova koju ti ja razuchem a mozhda i kratje ...
ili je covek na nivou rekla kazala urbanih legendi sto ce reci nista nije naucio za 50 godina ili se niste bas razumeli oko pitanja
evo na primer kupis nove opruge Kilen i ne da ce trajati, duze nego sto u zivotu mozes da zamislis.
ne nisu "turske" vec svedske
nisam ni mislio da je bolje reshenje nego kupiti takove nove opruge ali prichali smo o zastavi ... a tada kada sam bio do njega vozio sam pezhoa 505 podizali smo mu zadnji kraj zbog nekog silnog alata koji se stalno voza po gepeku ... i za sada je sve ok ...
Comment