Marangoni Gume

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    Marangoni Gume

    E sad frapantne cene guma tipa 215/45/17 5646dinara ili 235/45/17 6057dinara

    ekoloshke gume za putnichke automobile
    proizvodjachka specifikacija po standardu E4 za prvu ugradnju

    011/231 89 50

    e sad zvao pitao i fora je shto su to gume koje su faktichki reciklirane , ali valjda je nova guma samo platno je staro ili tako neshto , po standardu gore navedenom itd itd

    Meni izgleda dzebe ... pogotovu shto sam za polovne u istoj dimeziji dao po 40 eura a nova uslovno recheno je 65eura ...

    zanima me da li iko zna o chemu se radi itd itd da li je isplativo dati duplo manje para u odnosu na najeftiniju npr Barum ili tako neku manje poznatu gumu ... koji problemi mogu da se jave itd itd
    Prevelika slika u potpisu!
  • Ch@os
    CBC Veteran
    • 02.11.2005
    • 173

    #2
    Sta su ti rekli reciklirana ili protektirana?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      90% guma koje Marangoni pravi su protektirane, sto uopste nije losa varijanta ako se odradi kako treba i sa kvalitetnim karkasom (telom) gume, verujte mi na rec
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • 156V6
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 415
        • BEOGRAD

        #4
        Pa caka je u duplo kracem veku trajanja takve gume,brze habanje materijala kao i smanjene vozne osobine u nekim extremnijim uslovima slabije prijajanjanje generalno,ali za te pare mozda se i isplati probati jer cinjenica da ovde 4x17ice dobijes po ceni jedne kvalitetnije 16ice

        Comment

        • Ch@os
          CBC Veteran
          • 02.11.2005
          • 173

          #5
          Treba biti oprezan. Imao sam priliku da vidim sta takva guma moze
          da priredi vozacu. Ja to nikad ne bih kupio.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Gospodo, gresite.

            Kao prvo, protektirana guma za teretni program recimo, ima vek trajanja gazeceg sloja u najgorem slucaju isti kao i za standardnu fabricku gumu. U slucaju da se protektiranje radi na kvalitetnom karkasu (Michelin, Bridgestone, Dunlop itd...), firme koje se bave protektiranjem daju pismenu garanciju da ce habajuci sloj preci najmanje 10% VECU kilometrazu nego fabricka guma. Ovo vam odgovorno tvrdim jer sam jedan od dilera Bandag-a za BiH, i znam kako i sta pricam. Ko i sta je Bandag, ko zna zna, ko ne zna, eto ga Net pa gledajte

            Putnicki program se doduse radi drugacije, ali takodje postoji PISMENA garancija da ce habajuci sloj trajati u najmanju ruku kao i fabricki. Price i bojazni da ce protektirani sloj da se oguli, spadne ili na bilo koji drugi nacin pretrpi neku katastrofalnu havariju, ne piju vodu, jer je to sa danasnjom tehnologijom, stvar proslosti. Najskuplji deo gume i jeste samo telo gume, karkas, dok je gazeci sloj iako jako bitan, manje vazan nego sam karkas. Ako cela Evropa vozi teretnjake na protektiranim gumama, i veliki broj prodatih zimskih guma su upravo protektirane sa E4 normom, sta onda mi izmisljamo toplu vodu? Davno je proslo vreme kada se okom moglo primetiti spajanje gazeceg sloja i karkasa na gumama, pa i slepac vidi kako je to dundjerski lepljeno, ko ne veruje sta i kako se danas radi, slobodno neka svrne do mene, da stavim uporedo protektiranu i fabricku gumu jednu do druge, NECETE primetiti razliku, odnosno koja je koja, to vam garantujem.

            Smanjen vek trajanja? Vec receno, najmanje kao i fabricka guma, materijal se ne haba nista brze. Slabije vozne osobine, slabije prijanjanje itd...takodje nije tacno. Znate li da sam Michelin pravi protekt gazece slojeve, recimo, a da su Bandagovi u klasi sa Michelinom po kvalitetu? Protekt guma je mnogo jeftinija iskljucivo iz razloga sto se zadrzava postojeci karkas i menja SAMO izmenjivi gazeci sloj - normalno da je jeftinija, ali NIKAKO i losija.

            Za ekonomik klasu putnickih guma i teretni program, protekt guma KVALITETNO i na pravi nacin odradjena je odlicno resenje Naravno, i kod protektiranih guma postoje razlike, Bandag je najbolji u toj bransi, Marangoni je prilicno los (poredjenje po kvalitetu koristenih materijala) pa je normalno i da kvalitet bude nesto losiji, sve sto sam rekao vazi za Bandag i ostale koji su pri vrhu tog trzista, Marangoni jeste OK, ali vazi sa nizu srednju klasu.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              vopzio sam pola godine protektirane gume, tokom letnje suve sezone i nisam imao problema.
              da li su konkretne dobre zavisi od kvaliteta postupka protektiranja i primenjene tehnologije (na hladno ili na vruce).
              generalno za takav tip guma vazi da su ok, mogu bez problema da se koriste ali nisu za visoke letnje temperature najpogodnije zbog tih razlicitih slojeva medjuosbno naknadno lepljenih i nisu za visoke brzine.
              inace protektirane gume se veoma mnogo koriste na kamionima.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Ch@os
                CBC Veteran
                • 02.11.2005
                • 173

                #8
                206, slazem se kad je rec o teretnom programu. Pa odavno ceo javni prevoz vozi na ovakvoj gumi. Pomenucu opet SAVU-Kranj u kojoj sam radio i ona je upravo radila protektiranje teretnih guma. Vise se protektovalo nego sto se proizvodilo novih. Kod putnickog programa lepo si rekao da se radi drugacije. S obzirom da si u tim vodama volio bi da saznam da li takva putnicka guma garantuje svoj kvalitet i pri brzini od 180 km/h.

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  U Belgiji je strogo zabranjeno voziti putnicke automobile sa protektiranim gumama. Teretna vozila se normalno voze sa takvim gumama legalno i bez problema. Protektirane gume uglavnom zeza brzinski faktor mada se moze to sve lepo odraditi mada se ja ne bi vozio brze od 120 sa takvim gumama ako bi morao da ih koristim nekim cudom.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    @Ch@os

                    Velika vecina protektiranih guma se radi do H indeksa brzine, znaci do 210 km/h, i veliki deo je zimski program. Takodje, redje se rade veliki (siroki) profili veci od 16" iz prostog razloga jer velika vecina kalupa moze da primi max. 16" gumu odredjene sirine (zavisi od kalupa do kalupa). Preko odredjene velicine putnicke gume ne isplati se preterano protektirati je jer je to dodatna komplikacija sa kalupima...Putnicki program radi se toplom metodom, teretni hladnom. Topla metoda koristi posebne male vakuumske komore-peci u koju staje 1 guma (odnosno karkas) oko koje se, pod temperaturom, sprica protekt smesa i sara i gazeci sloj se formira pritiskanjem cvrstih klisea preko tople gume. Preko odredjene velicine potrebna je veca komora, te se i ne radi. Inace nema apsolutno nikakvog razloga da se ne koristi i za vece brzine. Sta mislite kako fabrika nabacuje SVOJ gazeci sloj na proizveden karkas gume? Pa na potpuno isti nacin.

                    Teretni program ne zahteva kalupe vec posebnu komoru u koju ide 11, 22 gume itd...duga prica

                    @dranix

                    Prvi put cujem, sediste Bandaga za Evropu je upravo u Belgiji, i deo prodaje srazmerno velicini trzista ostvaruje i na belgijskom trzistu. Koriste ih i po Nemackoj, Francuskoj, Svajcarskoj...i ne znam zasto ih ne bi vozio brze od 120 km/h...Druga je stvar zasto se ljudi ne odlucuju za protektirane gume za odredjene klase pneumatika, ljudima koji voze (skupa) auta koja koriste gume dimenzije recimo 245/40/17 jednostavno cena takve gume i nije preterano bitna, cak i fabricke, tako da o protektiranoj i ne razmislja jer mu cena i nije neki faktor. Za "ekonomske" klase i dimenzije guma cena jeste faktor, zato se i prave.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Ch@os
                      CBC Veteran
                      • 02.11.2005
                      • 173

                      #11
                      Hvala na informacijama 206.

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        #12
                        Ok ... ja sam bio ubedjen da je protektirana guma ustvari nalepljen sloj preko stare... a ne reciklirana ko shto je u stvari sluchaj... idem za vikend da pogledam kako izgledaju... pa cu vam preneti iskustva inache radnja je u Trgovachkoj 12 a telefon sam naveo u prvom postu ... budite uporni ja sam posle dva dana uspeo da dobijem nekog na fon
                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • dovlax
                          CBC Član
                          • 27.09.2005
                          • 26
                          • New Now

                          #13
                          Dutchman šta je bilo sa marangoni gumama,jel valjaju i ja sam mislim da ih uzmem

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            gledo dobre... nisam uzeo jer sam nabacio polovnushe par dana pre nego shto sam saznao za ovu firmu...
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • pashutin
                              CBC Početnik
                              • 06.06.2009
                              • 9
                              • Bgd

                              #15
                              Re: Marangoni Gume

                              proslo 4 godine, a o ovoj temi vise ni reci... Postoji li ova varijanta i dalje, i da li je neko uzeo te gume....?

                              Comment

                              Working...
                              X