Originally posted by brick
Ko zna, zna ko ne - pita
Collapse
X
-
pa nema 100 konja, iz 1300 kubika mozda izvuce 10tak konja, ako uspe i toliko na leru.
tih 100konja je vise marketinski trik, ako imas pogledaj krivu obrtnog momenta i koliki iznosi na 800-1.000 rpm...
sigurno ispod 100Nm a vrlo verovatno svega 40-50Nm sto je svega 7-8 konja da povuce tih 750kg.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
In an outright output sense, the GTi's engine was a bit of a lightweight. It produced just 74 kW and 113 Nm of torque, so it was hardly musclebound. But keep in mind when assessing the car's potential that it weighed in at comfortably less than 900 kg, giving it a better-than-average power-to-weight ratio. And that was the secret of its success.
Big numbers alone aren't the whole answer, however. Real performance comes only from a flexible engine. No we don't mean one made of rubber. Just take a look at the power and torque curve. You've go most to the torque available right where you need it mots -- at low rpm's to get you off the mark in a hurry. And the curve stays practically flat all the way up to the fun zone. Horsepower comes on smoothly -- more and more of it as you need it right up to escape velocity
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
Comment
-
-
Nadji blagu uzbrdicu, parkiraj se nosem "nadole", povuci rucnu, ubaci u rikverc, daj malo jaci gas i pusti kvacilo. Ako se ugasi, lamela je jos OK. Ako krene da kliza, odnosno motor prima obrtaje a rucna gai dalje drzi u mestu, gecrkt.Meni je to prilicno siguran nacin.
Comment
-
-
Swift GTi je zakon auto. I ja sam bio skeptican sto se tice 100KS iz 1.3 motora, ali kad sam ga kupio odusevio sam se... Od svih tih malih zujalica koje sam imao jedino je Pug 205 1.9 GTi bio bolji, ali tu je i 50% vise kubika. I svakako je mogao da krece iz trece bez nekog velikog napora, polako ali krecea vi kako te?
Comment
-
-
Trazim i ja
Nije oznaceno trazim bas na netu neki bolji grafikon, ode je jedino oznaceno 6500rpm gde ima najvise snage.... inace ler mu je na 800rpm, kad krene, stvarno - povuce.... ali sa koliko krece - recimo normalnom postupkom... videcu, samo ne zaboravi da je Suzuki svoja iskustva iz gradnji motorcikala preneo na ovaj model i motor. Swift GTi nije neka sta ja znam top klasa ili strava rezultate ali ipak je snazan dobro ubrzava, pristojno ide... Cekam da mi jave koliko kosta set lamele u Grckoj - to mi je na nekih 15 kilometara odavde, ali nemam vizua posto idu praznici a kola uglavnom ovih dana vozikam 2-3 minuta dnevno - sve ce ovo sacekati jos nedelju dve. A inace po vama ima li prostora da se sumnja na neki drugi defekt sa ovakvim simptomima
Pozdrav i hvala na odgovorimaKvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
Comment
-
-
znam na sta mislis, Suzuki kao i svi japanci temeljito rade na motorima.
samo u temi oko snage na leru to ne igra ulogu, kljucna je zapremina motora, 1300 kubika, i onih 800 rpm na atmo motoru. a u tim okolnostima snaga je ista kod svih SUS motora, nezavisno od firme, iskustva, znanja, materijala, kvaliteta...prosto osnovna osobina motora.
na to sam mislio, benzinci su vrlo tanki sa obrtnim momentom odnosno snagom na malim obrtajima u odnosu na dizele.
kada se dobro zavrte, menjaju cud nabolje.
nego tema, mislim da je kvacilo predmet i da je tu jedini problem koji ce se resiti zamenom seta.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment