Srecna svima Nova godina i da vam se ostvare sve zelje u njoj
Imam jedan problem na Golfu 2 koji ne znam kako da resim.
A on se sastoji u kocenju zadnjih tockova,dakle imam utisak da ne koce kako treba,a problem nalzim u ovom tzv.korektoru ili regulatoru kocenja.Treba dosta jaaako da stisnem pedalu da bi oni ukocili,a u stvari i ne znam da li uopste koce,sem na tehnickom pregledu.Kako da nastelujem ovaj korektor ili da ga fizicki kompletno izostavim iz sistema?
Opruga je max zategnuta na onom klizacu,dakle nema vise mesta da ide nazad.
Kako bih mogao da imam non stop slobodan protok ulja kroz korektor,a da ga ne izbacujem iz sistema,da ne bih pravio druga creva koja bih premostio na cevcice?
Ima li kakve svrhe izbaciti onu oprugu-koliko sam ukapirao,ona prema teretu u zadnjem delu vozila,se rasteze ili skuplja,pa samim tim dozvoljava da zadnje kocnice bolje reaguju.
Medjutim na ovim novijim modelima dvojke toga uopste i nema.
U dilemi sam...

Imam jedan problem na Golfu 2 koji ne znam kako da resim.
A on se sastoji u kocenju zadnjih tockova,dakle imam utisak da ne koce kako treba,a problem nalzim u ovom tzv.korektoru ili regulatoru kocenja.Treba dosta jaaako da stisnem pedalu da bi oni ukocili,a u stvari i ne znam da li uopste koce,sem na tehnickom pregledu.Kako da nastelujem ovaj korektor ili da ga fizicki kompletno izostavim iz sistema?
Opruga je max zategnuta na onom klizacu,dakle nema vise mesta da ide nazad.
Kako bih mogao da imam non stop slobodan protok ulja kroz korektor,a da ga ne izbacujem iz sistema,da ne bih pravio druga creva koja bih premostio na cevcice?
Ima li kakve svrhe izbaciti onu oprugu-koliko sam ukapirao,ona prema teretu u zadnjem delu vozila,se rasteze ili skuplja,pa samim tim dozvoljava da zadnje kocnice bolje reaguju.
Medjutim na ovim novijim modelima dvojke toga uopste i nema.
U dilemi sam...
Comment