Korektor kocenja (lil kako vec se zove) na golfu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SrdjanV
    CBC Veteran
    • 28.03.2005
    • 137
    • Raska

    Korektor kocenja (lil kako vec se zove) na golfu?

    Srecna svima Nova godina i da vam se ostvare sve zelje u njoj
    Imam jedan problem na Golfu 2 koji ne znam kako da resim.
    A on se sastoji u kocenju zadnjih tockova,dakle imam utisak da ne koce kako treba,a problem nalzim u ovom tzv.korektoru ili regulatoru kocenja.Treba dosta jaaako da stisnem pedalu da bi oni ukocili,a u stvari i ne znam da li uopste koce,sem na tehnickom pregledu.Kako da nastelujem ovaj korektor ili da ga fizicki kompletno izostavim iz sistema?
    Opruga je max zategnuta na onom klizacu,dakle nema vise mesta da ide nazad.
    Kako bih mogao da imam non stop slobodan protok ulja kroz korektor,a da ga ne izbacujem iz sistema,da ne bih pravio druga creva koja bih premostio na cevcice?
    Ima li kakve svrhe izbaciti onu oprugu-koliko sam ukapirao,ona prema teretu u zadnjem delu vozila,se rasteze ili skuplja,pa samim tim dozvoljava da zadnje kocnice bolje reaguju.
    Medjutim na ovim novijim modelima dvojke toga uopste i nema.
    U dilemi sam...
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Nemoj da ga skidas sa auta,imaces prveliku silu kocenja nazad i veliku mogucnost da izgubis kontrolu nad autom pri ostrijem kocenju(bice kao da si povukao rucnu).Kako to mislis da ti se cini da slabije koce?Da nisi podigao auto na dizalicu pa probao?Kakve su pakne,da ne blokiraju zadnji kocioni cilindri?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Jednostavan test:
      Podigni zadnji trap u vazduh da zadnja osovina visi, tj. da se spusti i probaj da kocis.
      Naime, tek kad se auto pobode na nos i zadnji trap se krene dizati tek tada pocinje da dolazi do normalne sile kocenja nazad.
      Jedan od najcescih razloga da nekoce kako treba je da je vesanje izmoreno nazad, tj. da je auto "pao" pozadi te treba dosta veca sila na prednjim tockovima da bi doslo do izdizanja zaadnjih.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • SrdjanV
        CBC Veteran
        • 28.03.2005
        • 137
        • Raska

        #4
        Boost,tu si u pravu sto se tice "da je auto pao pozadi",ali to cu da sredim tako sto cu zameniti opruge....
        Ali dok ne zamenim opruge,ima li nekoga resenja privremenog za ovaj problem. Imam utisak da po snegu necu imati sta da trazim na nizbrdici,pogotovu u delu grada gde ja zivim ima jedna dosta opasna nizbrdica
        @Dzigibau:
        Paknovi su dobri,nisu izgoreli,a zadnje kocione sam skoro promenio jer na tehnickom pregledu sam utvrdio da jedan tocak uopste nije kocio.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ovo vazi za auta sa rasporedom tezine 50/50 i nesiguran u odnos na bas golfu.. Boci me opominje da se korigujem
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • SrdjanV
            CBC Veteran
            • 28.03.2005
            • 137
            • Raska

            #6
            Da napomenem da prednji koce sasvim dobro,nema nikakvih problema sto se tice njih.
            Moze li se nekako uspostaviti protok ulja konstantan kroz korektor?Ako moze,kako?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Pazi , postoji neka sipka koja je vezana za pod i za zadnju osovinu
              Njena duzina odredjuje.
              Ako bi se umesto nje namestio neki elemenat na kojem bi mogao da stelujes duzinu sipke mogao bi da odredis i silu kocenja u osnovi na zadnjim tockovima.
              Mada po mome je bolje da se neigras sa tim jer je lako pogresiti i dobiti da te zadnji trap obicje na nizbrdici.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                Kočenje

                Zadnja kočnica ne sme da blokira kod naglog kočenja,dolazi do zanošenja,a kočiona sila se lako dobije,
                Masa vozila kroz /2,znači auto ima 1000kg/2=500,šta znači da zbir zadnjih i prednjih kočnica mora iznositi "5",
                ako prednji točkovi ostvare po dva na valjcima,onda zadnji moraju imati po 0.5,....prema tome,ovo je od prilike,
                ali na primer kod FIAT i sa diskovima retko preko 0.8 prelaze zadnje kočnice na valjcima...Slično je i kod Golfa.
                Pozdrav

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Kod mene su na valjcima prednje 3,2 zadnje 2,2
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    Pa to kao padobran..kad pipneš , ovak*e su ti oči...

                    Comment

                    • SrdjanV
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2005
                      • 137
                      • Raska

                      #11
                      Ma OK sto se tice valjaka,ali primetio sam da noviji modeli dvojke nemaju ovaj korektor.Da li je kod njih razlicit glavni kocioni cilindar?-mislim da nije.

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        Kako ti koči ručna?

                        Novi tip ako nema takav korektor ima one ventile na glavnom u cilju toga...ili
                        imaju manje (po prečniku) zadnje cilindre...

                        I jel* reče da prednji koče odlično?

                        Comment

                        • SrdjanV
                          CBC Veteran
                          • 28.03.2005
                          • 137
                          • Raska

                          #13
                          @ Dr Boca:
                          Rucna koci dobro.Prednji koce fenomenalno.A ovo sto kazes za novi tip da imaju manje cilindre-stvarno ne znam,samo znam da nemaju korektor.
                          Ali sam zato video na delu kako koce-odusevio sam se...

                          Comment

                          • don
                            CBC Senator XXL
                            • 13.04.2005
                            • 483
                            • Beograd

                            #14
                            Gde ti taj korektor stoji, ja kod mene nisam video taj korektor, a golf je iz '85-te
                            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #15
                              Sagni se pored leve zadnje strane auta(ali ispred zad.tocka,negde ispod zadnjeg levog sedista otprilike) i prati gde idu cevi od kocnice.Ako ima takav korektor onda je tu smesten...

                              Comment

                              Working...
                              X