Problem sa kocnicama kod Punta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acatheking
    CBC Član
    • 22.01.2005
    • 78
    • Beograd / Mirijevo

    Problem sa kocnicama kod Punta.

    Možda je neki glup problem, ali juče mi se desilo... pedala kočnice može do patosa da se pritisne. Do sada je uvek bilo kočenje, maltene samo na pipanje pedale.
    U pitanju je Fiat Punto I 98 god.

    Ne znam da li sam dovoljno izložio problem, auto i dalje koči ali slabije.
    Suta svakako posećujem majstora, ali me zanima šta bi moglo biti.
    Razmišljam o mogućnosti istrošenosti obloga, ali na verujem da je odjednom moglo. Auto je prešao oko 25000 od zamene obloga.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Moze biti:
    Istrosenost obloga;
    Vazduh u kocionom sistemu;
    Dotrajalo kociono ulje;
    Glavni kocioni cilindar.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      A koliko je vremena proslo od zamene kocione tecnosti?
      Lici mi na vazduh u sistemu ali je cudno da se pojavilo odjednom.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Povukao je vazduh negde ili je neka od gumica popustila pa je pao nivo ilja. Pogledaj sve spojeve na tockovima i oko glavnog kocionog cilindra. Ukoliko ima curenja negde tu je i problem.

        Comment

        • acatheking
          CBC Član
          • 22.01.2005
          • 78
          • Beograd / Mirijevo

          #5
          Video sam gde je muka... zadnji levi točak mi je "okupan" od ulja... Tu je iscurelo... Nisam detaljno gledao gde je popustilo, ali nivo ulja je drastično pao. Ulje je menjano čak i pre obloga, dakle sigurno pre 25000 km, ne znam tačno, ali ja vozim taj auto od zamene obloga.
          Hm šta predlažete? Ja bih sada zamenio sve obloge, creva, komplet ulje za kočnice (mada nemam šta sada da menjam ). Nemam istoriju kada je šta menjano.
          Sad se setih da sam već duže vreme imao problema sa tim točkom, ponekad se dešavalo da škripi, i to samo taj točak... nisam toliko obraćao pažnju na to.

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ako je tocak okupan spolja, sigurno je otislo crevo. To ces morati da zamenis. Predlazem ti da zamenis i zadnje plocice jer su se sigurno pokvasile uljem. Kada vec budes dolivao ulje i ispustao vazduh, kupi malo vise ulja pa zameni sve iz sistema.
            Za prednje plocice sam odluci, ukoliko nisu za zamenu. Pogledaj debljinu diskova i dobasa, mozda oni trebaju da se menjaju.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Daka
              CBC Senator
              • 15.06.2005
              • 277
              • Subotica

              #7
              Ja sam na svom puntu 1 menjao plocice,diskove,pakne,dobose,sajle za rucnu i ulje kociono.Nebi bilo loshe da prekontrolishes i cilindre da vidis da li obe strane guraju i da li su ti gumice ispravne, a ako ne guraju onda sa FINOM vodenom shmirglom malo ocisti ciindre i gotovo!
              Sto se ulja tice za kompetnu zamenu potrebno ti je oko 7 decilitra.
              Doboshi su ok od 1450 do 1900 din po komadu,zadnje pakne oko 1000 din par...

              Comment

              • Delkan
                CBC Senator XXL
                • 14.06.2005
                • 829
                • 60 km From BG,West

                #8
                Ne mora da znaci da je crevo,vrlo moguce da je cilindar unutar dobosa procurio,pa ulje onda izaslo napolje i "okupalo" tocak.
                Ako jeste, kupis dva nova cilindrica,pakne i budes miran.Mislim,da ne cekas da ti sutra rikne onaj u desnom tocku.
                Mislim da se ne isplati smirglanje cilindra ako je cena istog do 1000 din.

                Comment

                • Daka
                  CBC Senator
                  • 15.06.2005
                  • 277
                  • Subotica

                  #9
                  Mislim da se ne isplati smirglanje cilindra ako je cena istog do 1000 din
                  Naravno da se ne isplati ,UVEK je bolje novo,ali postoje trenutci gde ovakvi saveti mogu dobro doci ako covek nema tih 1000 din a gumice su na cilindru dobre....Npr ja sam taj koji je ustedeo tih 1000 din i sad radi cilindar sasvim ok!!Promena kompetnog kocionog sistema sem glavnog kocionog cilindra sa rukama majstora nije bas mala investicija,mene je kostala od oko 17000 din :x

                  Comment

                  • acatheking
                    CBC Član
                    • 22.01.2005
                    • 78
                    • Beograd / Mirijevo

                    #10
                    Evo vratih se od majstora. Epilog sledeći: otišao je cilindar, usput su obloge na tom točku tako stradale da su porilično pojele i doboš. Otuda ono škripanje koje se javljalo povremeno. Drugi cilindar je ok, doboš tu i tamo.... sve u svemu, zamena oba cilindra, doboša, obloga, sajle za ručnu... oko 11000 din.

                    Comment

                    Working...
                    X