Gume za Drag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Igor
    CBC Senator XXL
    • 30.12.2004
    • 394
    • DORCOL REPUBLIKA

    #16
    @M Zasto mislis da nece imati gubitak ? da li ce da vrti felnu od 10 jota i ogromnom gumom ili nesto manju ? jeste da ima dovoljno snage... ali opet nesto lakse okrenuti a nesto teze... veca guma veci otpor u odnosu sa asfalt... jedino sto mi nije pali napamet priznajem je manji auto... ok ... ali i dalje ne znam sto nejmu ne bi pomogno da se digne nazad i pritisne sve ka napred ...
    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Konkretno zabuna je nastala jer su dvoje sa potpuno razlicitim konfiguracijama postavili isto pitanje. Igor je postavio prvi pa se zato i drzi teorije za njegov auto. Svakako da ka treba ukrutiti na izdizanje i prebaciti mu tezinu napred. Opet onaj gol je takav kakav je ali opet je ravan. Verovatno nije mogao nesto vece pozadi. A i njegova ogromna sirina na prednjim daje utisak da je i sam tocak extremno veci u obimu od zadnjeg ali u stvari nije toliko. On je i dalje podboden napred i verovatno od vozaca nazad nema nista te mu nije bilo svrhe prebacivati nista napred. Ali po meni i dalje treba mnogo mnogo proba i testova na samom autu da bi dosao do pravog odnosa izmedju sirine, vrste terena, i sastava gume
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #18
        U svakom slucaju, mozemo da diskutujemo ili o prednjoj ili o zadnjoj vuci (prednosti i mane) ali ne mozemo da celo vreme mesamo te stvari.
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • Igor
          CBC Senator XXL
          • 30.12.2004
          • 394
          • DORCOL REPUBLIKA

          #19
          Pogledaj jos jednom pliz... nemoj da pocnem da trazim naocare neke
          kako nije i uza je guma i niza... nemoj me zezati
          pogledaj napred udara u rub guma naltene... za nazad mozes glavu da gurnes glavu izmedju ruba i gume
          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Felna je iste velicine mislim na visinu, sirina je uza naravno zbog sto uze gume, a napred normalno guma za drag (samim tim -balonka ).
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              Ova Jetta ima trenutno vreme 9.80 sa izlaznom brzinom 150,nesto milja na cas.
              Napred su 15x9 felne a pozadi 15x4 felne.
              Dimenzije guma u incima:
              Prednje- 28x9x15
              Zadnje- 24,5x3,6x15
              Quaife 6stepeni menjac
              Peloquin LSD

              Sajt od vlasnika http://www.unforgettablesnp.com/
              Boost or bust...

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #22
                Kome je interesantno

                Boost or bust...

                Comment

                Working...
                X