@M Zasto mislis da nece imati gubitak ? da li ce da vrti felnu od 10 jota i ogromnom gumom ili nesto manju ? jeste da ima dovoljno snage... ali opet nesto lakse okrenuti a nesto teze... veca guma veci otpor u odnosu sa asfalt... jedino sto mi nije pali napamet priznajem je manji auto... ok ... ali i dalje ne znam sto nejmu ne bi pomogno da se digne nazad i pritisne sve ka napred ...
Gume za Drag
Collapse
X
-
Konkretno zabuna je nastala jer su dvoje sa potpuno razlicitim konfiguracijama postavili isto pitanje. Igor je postavio prvi pa se zato i drzi teorije za njegov auto. Svakako da ka treba ukrutiti na izdizanje i prebaciti mu tezinu napred. Opet onaj gol je takav kakav je ali opet je ravan. Verovatno nije mogao nesto vece pozadi. A i njegova ogromna sirina na prednjim daje utisak da je i sam tocak extremno veci u obimu od zadnjeg ali u stvari nije toliko. On je i dalje podboden napred i verovatno od vozaca nazad nema nista te mu nije bilo svrhe prebacivati nista napred.Ali po meni i dalje treba mnogo mnogo proba i testova na samom autu da bi dosao do pravog odnosa izmedju sirine, vrste terena, i sastava gume
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Comment
-
-
Felna je iste velicine mislim na visinu, sirina je uza naravno zbog sto uze gume, a napred normalno guma za drag (samim tim -balonka).
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ova Jetta ima trenutno vreme 9.80 sa izlaznom brzinom 150,nesto milja na cas.
Napred su 15x9 felne a pozadi 15x4 felne.
Dimenzije guma u incima:
Prednje- 28x9x15
Zadnje- 24,5x3,6x15
Quaife 6stepeni menjac
Peloquin LSD
Sajt od vlasnika http://www.unforgettablesnp.com/Boost or bust...
Comment
-
-
Comment