Novi visokokvalitetni diskovi imaju tri podsistema za pouzdano i sigurnoo kočenje. Potpis proizvođača ugraviran u površinu diska da podseti vozače na nejednako kočenje, imaju kanal za otklanjanje prašine, te rupe i leguru za bolje hlađenje.
Na svakom pojedinom disku je ugravirano po tri Rossini potpisa, koji imaju dvostruku funkciju. Ako se diskovi (natpis Rossini) nejednako troše, to će se osetiti na volanu i vozaču dati do znanja da popravi kočnice. Drugi zadatak gravure Rossini je da pokazuje istrošenost diskova, pa ukoliko se natpis do kraja izbriše, diskove treba hitno zameniti.
Kanal koji je takođe ugraviran u diskove, ima funkciju da trenutno otklanja prašinu i nečistoće.
Na površini diska mogu se videti i rupe, koje služe za brže hlađenje i sigurnije kočenje.
Konačno, Rossini diskovi su izrađeni od posebne legure čelika kojem su dodani magnezijum i titan, a čime je dobijena čvrstoća i dugotrajnost diskova, te bolje odvođenje toplote.
Proizvođač tvrdi da se sa Rossini diskovima u pojedinim situacijama može ostvariti 40% kraći put kočenja.
Na svakom pojedinom disku je ugravirano po tri Rossini potpisa, koji imaju dvostruku funkciju. Ako se diskovi (natpis Rossini) nejednako troše, to će se osetiti na volanu i vozaču dati do znanja da popravi kočnice. Drugi zadatak gravure Rossini je da pokazuje istrošenost diskova, pa ukoliko se natpis do kraja izbriše, diskove treba hitno zameniti.
Kanal koji je takođe ugraviran u diskove, ima funkciju da trenutno otklanja prašinu i nečistoće.
Na površini diska mogu se videti i rupe, koje služe za brže hlađenje i sigurnije kočenje.
Konačno, Rossini diskovi su izrađeni od posebne legure čelika kojem su dodani magnezijum i titan, a čime je dobijena čvrstoća i dugotrajnost diskova, te bolje odvođenje toplote.
Proizvođač tvrdi da se sa Rossini diskovima u pojedinim situacijama može ostvariti 40% kraći put kočenja.

Comment