Kvacila - tipovi i nacin rada

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SaL
    CBC Veteran
    • 12.01.2006
    • 121
    • Srbija

    Kvacila - tipovi i nacin rada


    Posto ne zelim da otvaram novu temu,a kada se vec radi o delovima prenosa, zanima me sledece, kvacila koliko ih vrsa ima i kakva su to dvostruka kvacila, njihove osobine, prednosti i mane tj., bilo kakve informacije ili link gde o tome moze da se procita nesto?

    Hvala unapred.
    Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

    Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...
  • HotDog
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 965
    • BSG 75 (011)

    #2
    Nemoj nista da mi verujes, ali mislim da dvostruko kvacilo nije nikakav tip kvacila, vec tehnika koja se koristi kod sportskih menjaca bez sinhrona, kad se menjaju brzine, tipa treca-neutralna-druga

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Gresis.

      Kvacila se generalno dele po 3 kriterijuma - po materijalu od kojeg su napravljeni (obican organski frikcioni materijal, metal, karbon...), po broju frikcionih ploca (1,2,3...), i po nacinu amortizacije (lamela sa oprugama izmedju frikcione povrsine i centralne osovine, ili bez opruga). Postoje i kombinacije, dakle sinter lamela sa 1 plocom sa oprugama, 2 karbonske frikcione lamele bez opruga, itd...

      Vise informacija imas na

      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Ne moze se reci da gresi. Na engleskom se to sto je lanMi opisao zove 'double clutch' (ako se ne varam) pa bi prevod bio 'dvostruko kvacilo'. To se kod nas zove medjugas.
        To je tehnika voznje i po potrebi se koristi sa bilo kojim tipom kvacila; zavisi od menjaca.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Pa ipak gresi

          Ta tehnika se zove double-DEclutch i bukvalno oznacava pritiskanje kvacila 2x tokom promene brzine. Ima istu funkciju kao i medjugas, imao sam cak i klip negde gde tip sa M5-icom demonstrira tehniku...komplikovano i diskutabilno je koliko je korisno ako se pravilno koristi prava heel&toe tehnika.

          Nema dakle nikakve veze sa tipom kvacila, sto je bilo pitanje
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • HotDog
            CBC Senator XXL
            • 06.05.2005
            • 965
            • BSG 75 (011)

            #6
            Samo na trenutak da odlutam od tipova kvacila opet - izlgeda da se kaze i double clutch i double declutch:

            (prva recenica, da ne kopiram sad sve)

            A sto se tice tipova, to nisam znao, evo, ucim i ja

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Whatever

              Prica se o tipovima kvacila, dakle sistema za razdvajanje motora i transmisije, jel' tako? Tako je
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • marinac
                CBC Senator
                • 13.03.2006
                • 277
                • Beograd
                • Alfa 156 JTS

                #8
                Pa evo da vam pomognem. Posto posedujem C kategoriju, i vozio sam neke starije kamione koji nemaju sinhronizovan menjac, kod njih se koristi duplo kvacilo i medju gas. To su razlicite stvari. Znaci ovako. Duplo kvacilo se koristi kada saltate iz manje u vecu brzinu, i radjna ide ovako. Pritisne se kvacil, menjac se izbaci i z brzine, pusti se kvacilo na leru, ponovo se stisne kvacilo i ubaci se u vecu brzinu. Prilikom saltanja iz vece brzine u manju, redosled je ovaj i zove se medju gas. Pritisne se kvacilo, menjac se izbaci iz brzine, pusti se kvacilo, doda se manji gas, kad padne broj obrtaja na broj na leru, stisne se kvacilo i ubaci se u manju brzinu. A sto se tice onih menjaca, sekvencijalnih, za njih sam cuo da imaju dva kvacila, ali njihovu funkciju ne znam. Toliko od mene.

                Comment

                Working...
                X