raspon rupa, srafljenje (srafovi), centralni otvor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    raspon rupa, srafljenje (srafovi), centralni otvor

    Ako se cuje nesto da lomi ili krcka onda je to homokineticki sigurno... Inace zar Punto nema kao i svi fiati raspon rupa 4x98 a ne 4x100???
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • panther
    CBC Član
    • 06.04.2005
    • 44
    • Beograd-Vracar

    #2
    Pa naravno da je raspon 4x98 na puntu, ali mogu da idu i felne 4x100 uz konusne srafove.

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Originally posted by panther
      Pa naravno da je raspon 4x98 na puntu, ali mogu da idu i felne 4x100 uz konusne srafove.
      Ovo mi nije bas najjasnije, kakvi konusni srafovi... Moze neko detaljnije objasnjenje, neka slika... Hocu za Mareu da uzmem neke polovne alu felne pa da znam da li moram bas da jurim 4x98 ili moze da se napravi i sa 4x100 rasponom....
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Originally posted by Srdjan
        Originally posted by panther
        Pa naravno da je raspon 4x98 na puntu, ali mogu da idu i felne 4x100 uz konusne srafove.
        Ovo mi nije bas najjasnije, kakvi konusni srafovi..
        Zaboravi ovo...jasno je da zavrtnji onda idu "u krivo"..traži felne koje je "Bog rek*o"..Razmisli sa 4X100 uvek se voziš sa nenormalnim opterećenjem na zavrtnjima...idu "pod jednu stranu"...

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Mislio je na srafove sa konusnim podloskama (barem se nadam)
          Ali ni takvi srafovi nista ne vrede ako centralni otvor nije odgovarajuci.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • panther
            CBC Član
            • 06.04.2005
            • 44
            • Beograd-Vracar

            #6
            Imas kod danka te srafove, komad ti je oko 2,5 evra. Nema nikakvih problema, naravno glavcina mora da bude odgovarajuca, za fiata ti je promer glavcine 58,1mm. Imam par drugara koji isto voze sa ovim konusnim srafovima i nije bilo problema, jer je stvarno mnogo veci izbor felni sa rasponom 4x100 nego sa 4x98. Naravno da sraf vuce malo u stranu kad se srafi, ali se nikada ne srafi do kraja samo jedan sraf nego se srafe sva cetiri ravnomerno.

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              ako je centralni otvor odgovarajuci, onda je felna savrseno centrirana i nema potrebe srafiti sve ravnomerno i nikakav sraf ne vuce u stranu...
              Ne svidja mi se kako sve ovo zvuci


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • panther
                CBC Član
                • 06.04.2005
                • 44
                • Beograd-Vracar

                #8
                Originally posted by Uros Piperski
                ako je centralni otvor odgovarajuci, onda je felna savrseno centrirana i nema potrebe srafiti sve ravnomerno i nikakav sraf ne vuce u stranu...
                Ne svidja mi se kako sve ovo zvuci
                Ajde sad odosmo u OFF ali ajde da napisem, kada sam kupio felne jos pre dve godine bile su na nekom opelu, znaci raspon rupa 4x100, promer glavcine nesto manji nego sto je na fiatu, na strugu su obradjene i centrirane i prosiren je otvor na 58,1mm koji je kao i na fiatovim felnama, naravno raspon rupa je i dalje ostao 4x100 tako da su sve jedno morali da idu konusni srafovi. A sto se srafljenja tice tako mi je rekao vulkanizer da radim, inace kad stavim felnu glavcina naleze u stotu i nema nigde lufta, ali mi je ovaj rekao kako da je srafim pa mi je to valjda ostalo u navici.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  A moze li aluminijum da se obradjuje tako na strugu? Da mu ne skidas neku zastitu ili tako nesto, inace taj sredisnji deo sto naleze na glavcinu ima li kakvu bitnu funkciju sto bi struganjem moglo da se narusi?
                  BTW, koji su promeri glavcina kod drugi proizvodjaca, barem ovih sto se najvise voze kod nas?
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    Originally posted by Uros Piperski
                    ako je centralni otvor odgovarajuci, onda je felna savrseno centrirana i nema potrebe srafiti sve ravnomerno i nikakav sraf ne vuce u stranu...
                    Ne svidja mi se kako sve ovo zvuci
                    Bez namere da se upustam u dalju raspravu , stavljajte vi i 107 na 98,možda i to može..inače 100 na 98 nikad neću priznati da je OK...samo jednom sam to probao,kad sam imao svoju Z101 mediteran...nikad više...i niko me neće ubediti da je ovo 100 na 98 dobro...

                    Comment

                    • panther
                      CBC Član
                      • 06.04.2005
                      • 44
                      • Beograd-Vracar

                      #11
                      A kakva su tvoja iskustva? Jesi li imao neke probleme?

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        #12
                        evo rasponi rupa i rupe na felni tj promer na glavchini...

                        http://jovovic. ima. virus. com/tuning/felne.htm

                        a shto se tiche 98 na 100 moze ali se koriste shrafovi sa konusnom podloshkom koja ima vecu rupu kroj koju prolazi shraf nego telo shrafa trako da dozvoljava da shraf stegne podloshku u centru rupe na felni ... elem da bi felna bila centrirana mora da joj odgovara centralni otvor ... koji ako je veci na felni napravi se od aluminijuma prsten i reshena stvar ... uz aftermarket felne se isporuchuju prstenovi ... zato shto im je felna po defaultu sa centralnom rupom od 7cm tako da uvek mora prsten da bi legla na neki auto...
                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • zec
                          CBC Senator XXL
                          • 05.01.2005
                          • 450
                          • bgd

                          #13
                          Nisam na tom linku video za ladu, zastavu i jos neke modele i marke. Da li neko zna gde bih na netu mogao naci pouzdanije podatke a konkretno me interesuje ET za vozila (naravno pored ostalih podataka)
                          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            et kod mene na sajtu je naznachen kao offset... a za yuga i ladu ... nisam ni ja nashao

                            naravno ovo su fabrichki podatci znacho et moze uvek manji da stavish da bi felna izashla josh napolje...
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • mishkom
                              CBC Senator XXL
                              • 07.08.2007
                              • 591
                              • N/A
                              • N/A

                              #15
                              Re: raspon rupa, srafljenje (srafovi), centralni otvor

                              Stara tema, ali mi je trebao podatak za centralni otvor za fiata.

                              Da dodam da moze 4x100 bez problema. I ja sam bio veliki protivnik toga, ali cena, duplo jeftinije placam ove felne od 4x98 koje mi se svidjaju.

                              Uptavo cu da krenem kod strugara, pa mi je zato trebalo 58.1

                              Inace moje felne su sa Golfa III i staju na punto bez konusnih srafova, razlog tome je sto su na Fiatu srafovi 12mm, a na VW 14mm, i sa srafovima od 12mm taman pase svaka rupa bez ikakvih problema

                              Comment

                              Working...
                              X