pedala kocnice propada....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trajkovic
    CBC Član
    • 20.04.2005
    • 37
    • Leskovac

    pedala kocnice propada....

    Zastava 101, auto koci slabije, a pedala propada skoro kao kvacilo.
    Sutra idem kod majstora, nego cisto da znam sta mu je.
    A da zaboravio sam... Kad pritisnem pedalu kocnice cuje se karakteristican zvuk (kao da pumpam gumu na rucnom pumpom )
    Be inspired - SIEMENS
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    A to se relativno iznenada dogodilo i ˝samo od sebe˝? Nije radjeno nesto oko kocnica skoro?
    Moze da bude glavni kocioni - gumice u njemu (recimo stojis ne semaforu na uzbrdici a pedala polako tone i moras dodatno da je pritiskas kako bi auto ostao u mestu)
    ili je neko crevo napuklo (tada bi gubio kociono ulje + propadanje pedale; upali auto, nadrukaj pedalu 10-15x momacki pa pogledaj da li negde vlaze gumena creva kod tockova....
    Moze da bude i vazduh u sistemu, ali to nece bas tako iznenada i uvek kao posledica...
    Pripazi na putu do majstora, kome nisu otkazale kocnice ne autu ne zna sta je ocaj!!
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #3
      Prema opisu cini mi se kao da je pukla membrana u servu kocnica
      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • vega
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2006
        • 324
        • Beograd

        #4
        Ne verujem da bi u tom slucaju pedala toliko propadala.
        Sa pocepanom membranom kocnica je ko kamen, stisnes i nista specijalno se ne desava, auto i dalje ide...i ide...
        ... and then the damn thing gone wild!

        Comment

        • Vlada_nbgd
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2005
          • 1066
          • Novi Beograd/Topcider
          • ford focus sport pack

          #5
          Otisao ti je glavni kocioni cilinder,mislim da nema veze sa servom ali treba i to prekontolisati.Servo kocnice kad starda kocnica postane jako tvrda i auto hoce da se gasi na leru.A sto se tice glavnog cilindra,nemoj ga reparirati,jako retko uspe kod stojadina/yuga ta reparacija.Kupi nov i to zastavin original,izbegni kojekave "italijanske"varijante.Uz original cilindar ide i zastavina garancija(to ti je potvrda da nije divljak),mislim sestomesecna.Ovo ti govorim iz visegodidnjeg iskustva sa zastavama.

          pozdrav
          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

          Comment

          • Trivo
            CBC Senator
            • 02.06.2005
            • 202
            • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

            #6
            Ako vec nisi proveri da li gubis tecnost za kocnice,da li je neki od tockova vlazan sa unutrasnje strane i sl.
            Meni je pustala "sisica" na dobosu,simptomi su bili isti,tocak naravno vlazan a i pedala se cula kao da pumpam gume
            VW 1200 1972god.
            VW Golf 1.3 1988god.
            FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Glavni kocioni cilindar skoro sto posto, a ako ti gubi i ulje, onda moze da bude i nesto od ostalih delova kocionog sistema.
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • Vlada_nbgd
                CBC Senator XXL
                • 11.09.2005
                • 1066
                • Novi Beograd/Topcider
                • ford focus sport pack

                #8
                A ako je g.cilindar,odnosno ako na njemu gubi ulje,sredi to sto pre jel se to ulje sliva u servo kocnice tako da ce i on stradati.
                FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                Comment

                • mfengineer
                  CBC Veteran
                  • 24.06.2005
                  • 145
                  • Novi Beograd
                  • Mazda 626 i-V6 2.5

                  #9
                  tipican zvuk koji si cuo odnosi se na relaciju izmedju usisne grane i servo uredjaja... mora tako da se cuje npr kada nemas glavni cilindar ili nemas ulje u kocionom sistemu.... to je ispravno , zvuk koji cujes proizveden je od strane vazduha koji prolazi kroz gumene membrane...
                  MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                  Comment

                  • don
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 483
                    • Beograd

                    #10
                    E to se desilo i meni juce, ali nije propadala skorz do kraja,
                    i skinuo sam i sta se desilo, pakna se odlepila imao sam srecu sto nisam sve pokidao unutra, ali danas je zamenjo sve i sada je ponovo uredu, tako da tipujem da je mozda isti slucaj
                    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      - najverovatnije glavni kocioni
                      - kupi strogo zastavin original, mnogi kazu - u onom "masnom" papiru
                      - zvuk koji ti se cuje ako je "HONK, HONK" zvuk on znaci da imas vazduha u glavnom kocionom cilindru koji moze biti tu iz vise razloga. mozda nije u startu ispushten kako treba, mozda negde gubis ulje posle cilindra pa je povukao vazduh odozgo, uglavnom cilindar pun ulja ne bi trebao ni da shushne. vazduh dere gumice u glavnom kocionom koje su inace premazane grafitom kao preventiva, ali samo dok ne ispustis vazduh. ako se to jako dugo vec cuje, nije ti od gumica ostalo nista... i pedala propada!

                      sam radi kocnice
                      ja dao mom majstoru da mi zameni cilindar i ustanovio da bele veze nema s kocnicama. zao mi je sto me je nagovorio da ga uopste zamenim. kad sam ga pitao sumnjicavo "Jesi ispustio vazduh dobro?", on mi rekao "Naravno". ja mentol ne verujem sebi. ispostavilo se da su mi na prednjem levom i zadnjem desnom cilindru POLOMLJENE dizne za ispustanje. znaci nema sanse da mi je ispustio vazduh! zamenio sam cele cilindre / klesta (bilo nesto jeftino) i sam ispustio vazduh. zamenio i glavni kocioni i - od tada sve ok.

                      ruzno iskustvo, ali moram da priznam da sam dosad samo jednog majstora video koji HOCE i ZNA da radi kocnince. ej bre! ko da je u pitanju upaljac za cigare. ako zeza ili ne radi, nema veze.

                      srecno

                      poz.
                      .

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        uh, oko kocnica sam svasta video. pa i to da majstor pokusava brenerom da "popravi" zalomljene sisice nemilice zagravajuci i cilindar i gumene zastite i ostalo u okolini.

                        i obicno to radi sa prljavim rukama a kocnice i prljavstina nikako ne idu zajedno, pogotovu ne masne ruke ili druge masnoce.

                        ko da je redovno pranje ruku tako komplikovano uraditi.

                        same kocnice su tako jednostavan sistem da je cudo jedno koliko to moze da napravi problema priucenim majstorima za tako prostu stvar.

                        a o redosledu kod ispustanja vazduha i da ne pricam koliko se (ne) vodi racuna a bitna je stvar za uspesne rezultate.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X