Glavni kocioni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    Glavni kocioni

    Pa da pocnem,
    u pitanju je golf2, otisao mi glavni kocioni, odnosno pojela ga rdja i pisa ulje ispod posude,(menjane gumice, isto) risevi od rdje su do unutra tako da je gumica izgubila funkciju.
    E sada ide pitanje, na starom kocionom cilindru, imao sam u prvoj rupi 3 rupice, i u najvecoj od njih stajao je jedan mali,hm kako da ga nazovem, lici na nitnu, e sada kada sam kupio novi kocioni te nitne nema, a nema ni jedne rupe,tako da mislim da je trebala nitna stavio bi je proizvodjac cilindra, a cilindar je Bendix (novi).
    Obzirom da sam promenio glavni cilindar i da sam ispustio nesto ulja, resio sam da ispustim celo ulje iz sistema i da stavim novo, to sam i uradio. Odvrnuo sise i pustio da istece, potom drukao jos nekoliko puta, sipao novu tecnost, gledao kada krene da pisa, i lagano zatvarao, i na kraju, druk druk, i ispustao vazduh. Pitanje je, da li je potrebno ispustati vazuh na glavnom kocionom cilindru, znaci na ona 4 voda, i koja je funkcija onog gore pomenutog cuda(nitne). ???
    A ovo je sve sa razlogom sto sam sada dobio da mi pedala kocnice ima (nazovimo ga) prazan hod, koji je meni veliki, trebam da stisnemi kada stisnem da stisnem, da li tu treba nesto da od gore pomenutog da nalegne, da se uhoda ili je mozda samo probem ako treba da se ispusti vazduh sa glavnog, nisam vise pametan

    p.s. a zaboravio sam da kazem da sam ceo zadnji kocioni sistem promenio, znaci sve! (pocev od polugica, cilindara, paknova, dobosa)
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    Ja sam isto menjao per par godina i
    i na kraju, druk druk, i ispustao vazduh
    ovaj deo je kljucan u celoj prici. Kad radis ovo "druk-druk" potrudi se da to bude sto sporije, znaci polako sa pedalom pa do kraja, tako par puta pa zadrzis i ispustas. Ovo zbog toga da ne bi usitnjavao mehurice vazduha i mesao ih sa uljem. Ako naglo i jako pumpas pedalu (kao sto mnogi rade, skacu po pedali skoro pa histericno!!) totalno ces izmiksovati vazduh i ulje i od tog posla nema nista sve dok stvar malo ne odlezi...
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      sacekaj nekoliko dana, pa ako nema promene probaj jos jednom da ispustis vazduh na krajevima sistema-na sisicama.
      sam glavni kocioni ne mora da se posebno obradjuje, mada u nekim uputstvima se savetuje da se prvo na radnom stolu ispusti vazduh pa tek onda ugradi.

      ne znam o kojoj nitni i na sta se misli...
      imao sam glavni kocioni koji je imao u sebi neki ventil ili tako nesto, i sam je ispustao vazduh iz sistema (nije trebalo nista raditi preko sisica, samo se vozi i posle nekoliko dana sistem se sam oslobodi vazduha i pedala otvrdne kako treba- Ate radjen za Volvo 240)

      mozda ima neke veze sa tim, samo nagadjam.

      ali, nisi rekao glavno- da li kada stisnes pedalu kocnice koja je meka ona propada/ ponire ili ostane u istoj poziciji i zaista postoji kocenje odnosno oseti se usporavanje vozila.

      meka kocnica moze da bude uzrokovana povecanim zazorom u sistemu dobosa, dok ne legne sistem (ako je samopodesavajuci treba mu jedno jako ostro kocenje, do blokade tockova da bi se nastelovao) odnosno da ga rucno dostelujes na minimalni zazor.

      takodje, razlog moze da bude i vrsta/tip obloge na plocicama/ paknovima odnosno sastav i tvrdoca same frikcione povrsine.

      posto je glavni kocioni zardjao to znaci da je i u ostatku sistema lako moguca korozija i da je dugo vremena bilo vode, ja bih posle nekoliko nedelja/ meseci ispustio sadasnju kocionu tecnost i jos jednom zamenio za novu radi ispiranja taloga od cestica rdje koje su eventualno zaostale.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • don
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 483
        • Beograd

        #4
        Originally posted by brick

        ali, nisi rekao glavno- da li kada stisnes pedalu kocnice koja je meka ona propada/ ponire ili ostane u istoj poziciji i zaista postoji kocenje odnosno oseti se usporavanje vozila.
        Ako kazem da je hod pedale 15cm, onda ima propadanje od 10cm, pa tek onda kocenje
        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

        Comment

        • don
          CBC Senator XXL
          • 13.04.2005
          • 483
          • Beograd

          #5
          Malo kocnica kao da dolazi sebi,
          bio sam na valjcima i kazu sledece,
          prednji 212 i 211
          zadnji 122 i 100

          ovaj zadnji verovatno nije ispusten vazduh do kraja, mozda bi trebalo da je za koji Nm vise, i to oba, to bi trebalo da sredim,
          a sto se tice sile kocenja da li je dorab ovaj odnos???
          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ali, nisi rekao glavno- da li kada stisnes pedalu kocnice koja je meka ona propada/ ponire ili ostane u istoj poziciji i zaista postoji kocenje odnosno oseti se usporavanje vozila.
            da preformulisem-
            da li kada stisnes kocnicu i drzis pedalu pritisnutu ona nastavlja da propada posto naidje na otpor ili nastane kocenje a pedala je tvrda.

            ako je prvo postoji vazduh u sistemu, ako je drugi postoji preveliki zazor u elementima sistema (mehanicki).


            za izmereno za bas tvoj tip auta ne znam, ako nesto znaci kao orijentir na mom autu za prednje su cifre 310-330 za prednje i 170-220 za zadnje zavisno od toga koliko mi je prazan gepek.
            istu su podaci i za levu i za desnu stranu na istoj osovini, +-5 tih jedinica.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #7
              Originally posted by brick

              da preformulisem-
              da li kada stisnes kocnicu i drzis pedalu pritisnutu ona nastavlja da propada posto naidje na otpor ili nastane kocenje a pedala je tvrda.
              varijanta 2
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                Danas sam ponovo ispustao vazuh iz sistema, i bilo je vazduha na zadnjem desnom tocku, i bas ga je bilo, tacno kako je pokazao valjak, i sada je papuca kocnice dosla na EXTRA stanje, sada sam prezadovoljan

                zatvarajte temu
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                Working...
                X