Pa da pocnem,
u pitanju je golf2, otisao mi glavni kocioni, odnosno pojela ga rdja i pisa ulje ispod posude,(menjane gumice, isto) risevi od rdje su do unutra tako da je gumica izgubila funkciju.
E sada ide pitanje, na starom kocionom cilindru, imao sam u prvoj rupi 3 rupice, i u najvecoj od njih stajao je jedan mali,hm kako da ga nazovem, lici na nitnu, e sada kada sam kupio novi kocioni te nitne nema, a nema ni jedne rupe,tako da mislim da je trebala nitna stavio bi je proizvodjac cilindra, a cilindar je Bendix (novi).
Obzirom da sam promenio glavni cilindar i da sam ispustio nesto ulja, resio sam da ispustim celo ulje iz sistema i da stavim novo, to sam i uradio. Odvrnuo sise i pustio da istece, potom drukao jos nekoliko puta, sipao novu tecnost, gledao kada krene da pisa, i lagano zatvarao, i na kraju, druk druk, i ispustao vazduh. Pitanje je, da li je potrebno ispustati vazuh na glavnom kocionom cilindru, znaci na ona 4 voda, i koja je funkcija onog gore pomenutog cuda(nitne). ???
A ovo je sve sa razlogom sto sam sada dobio da mi pedala kocnice ima (nazovimo ga) prazan hod, koji je meni veliki, trebam da stisnemi kada stisnem da stisnem, da li tu treba nesto da od gore pomenutog da nalegne, da se uhoda ili je mozda samo probem ako treba da se ispusti vazduh sa glavnog, nisam vise pametan
p.s. a zaboravio sam da kazem da sam ceo zadnji kocioni sistem promenio, znaci sve! (pocev od polugica, cilindara, paknova, dobosa)
u pitanju je golf2, otisao mi glavni kocioni, odnosno pojela ga rdja i pisa ulje ispod posude,(menjane gumice, isto) risevi od rdje su do unutra tako da je gumica izgubila funkciju.
E sada ide pitanje, na starom kocionom cilindru, imao sam u prvoj rupi 3 rupice, i u najvecoj od njih stajao je jedan mali,hm kako da ga nazovem, lici na nitnu, e sada kada sam kupio novi kocioni te nitne nema, a nema ni jedne rupe,tako da mislim da je trebala nitna stavio bi je proizvodjac cilindra, a cilindar je Bendix (novi).
Obzirom da sam promenio glavni cilindar i da sam ispustio nesto ulja, resio sam da ispustim celo ulje iz sistema i da stavim novo, to sam i uradio. Odvrnuo sise i pustio da istece, potom drukao jos nekoliko puta, sipao novu tecnost, gledao kada krene da pisa, i lagano zatvarao, i na kraju, druk druk, i ispustao vazduh. Pitanje je, da li je potrebno ispustati vazuh na glavnom kocionom cilindru, znaci na ona 4 voda, i koja je funkcija onog gore pomenutog cuda(nitne). ???
A ovo je sve sa razlogom sto sam sada dobio da mi pedala kocnice ima (nazovimo ga) prazan hod, koji je meni veliki, trebam da stisnemi kada stisnem da stisnem, da li tu treba nesto da od gore pomenutog da nalegne, da se uhoda ili je mozda samo probem ako treba da se ispusti vazduh sa glavnog, nisam vise pametan

p.s. a zaboravio sam da kazem da sam ceo zadnji kocioni sistem promenio, znaci sve! (pocev od polugica, cilindara, paknova, dobosa)
Comment