Zamena glavnog para (final gear ratio)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    Zamena glavnog para (final gear ratio)

    Kod pogona na sva cetiri tocka imamo glavni par na prednjoj osi i drugi na zadnjoj.

    Da li moraju oba da se menjaju ili moze samo jedan-zadnji na primer?
    Boost or bust...
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Dopunio bih sa:"Šta je se "centralnim" koji deli?"
    Koliko ti u % vuče prednji-zadnji?

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      Boca je u pravu logicno razmislja...mislim da ne moraju ali onda raspodela se menja (!?)
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        I koji je tip centralnog diferencijala?
        Ja mislim da mora da ostane isti prenosni odnos. Izuzetak su enke vrste centralnih diferencijala/razvodnika koji traze vrlo malu razliku prenosa napred-nazad da bi mogli da rade.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Uh,izvinjavam se nisam video. Zbog nekog razloga vise ne dobijam informaciju od Foruma da imam odgovor na postove.

          Centralni je kao na quattru-torsen

          Prednja osa ima 1:3.091
          Zadnja osa ima 1: 3.889

          Nasao sam neke americke modele Audi A4 1.8T koji imaju prednji odnos kao moj a zadnji odnos 1:4.11
          Boost or bust...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ako su mehanicki, pogotovu centralni (a lici mi da je tako) onda bi po logici trebalo da moze da se po zelji menja prenosni odnos posto nema (glupe za mene) elektronike da ometa taj izbor.

            torque sensitive diferencijal bi trebalo da je sam po sebi takav da slobodno raspodeljuje momente vec prema trenutnoj trakciji i time i prenos napred-nazad odnosno levo-desno.

            sam final gear odnos ne vidim kakve veze ima sa blokadom difa kao takvom, posto je to samo par zupcanika odredjenog prenosnog odnosa.

            to je neka moja logika za mehanicke kocece diferencijale.

            znam da prve verzije Haldex elektronskog diferencijala jesu bile izuzetno osetljive i na najmanju promenu promera guma-tocak a kamoli na promenu medjusobnog odnosa prenosa. ali to je sasvim drugaciji sistem od torsena koliko znam po principima rada pa ta ogranicenja otpadaju za tvoj slucaj primene.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            Working...
            X