DOT 5.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    DOT 5.1

    promijenio sam kod sebe ulje sa DOT 4 na DOT 5.1 i za sada je sve super (mnogo bolje nego ranije, a nije bilo lose ). prije svega me zainteresovalo to sto je BOOST negdje napisao da ne apsorbuje vlagu. e, citam nedavno na jednom PL forumu da DOT 5.1 veze vise vlage nego obicna ulja i da je potrebna promjena makar jednom godisnje, ako ne i cesce...
    ko je tu lud a ko zbunjen??? posto vjerujem BOOST-u a opet ljudi su iznosili svoja vlastita iskustva iz eksploatacije
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Ako ti je fabrichki preporucheno ulje DOT4 specifikacije mozhda je trebalo da ostanesh na njemu, chini mi se da sam negde prochitao da nije preporuchljivo sipati ulja van specifikacija od onih za koje je konkretan servo sistem projektovan da radi.

    Sad me bash interesuje koliko ima istine u tome...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #3
      konkretna specifikacija uglavno se odnosi na poroznost i otpornost creva na odredjeno ulje sipash pogreshno i propisha gde stigne... + naravno i gustina ..


      ovo za topljenje gume se meni desilo poshto mi je glupan dao ATF umesto AT/UKT ulja noc na pumpi dobro sam stigao do kuce ... sutra sam skontao da mi kvachilo neradi ... pa menjaj gumice itd itd
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • vega
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2006
        • 324
        • Beograd

        #4
        5.1 je skroz kompatibilno sa DOT 3 i 4, nema frke oko popustanja gumica i sl... Sa DOT 5 je zez ako se zeznes pa sipas tamo gde je preporuka 3 ili 4, propisa i tamo gde se ne nadas.
        5.1 treba da je sintetika, malo redja pa se preporucuje za ABS i koliko se secam one BOOSTove price tesko ili ne apsorbuje vlagu pa je interval zamene produzen duplo valjda. Prekopaj stare teme ima dosta o tome.
        ... and then the damn thing gone wild!

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          znam sta je rekao time sam se i sugerisao pri izboru ulja...
          ali, kao sto rekoh, naisao sam na diskusiju gdje desetak osoba iznose svoje iskustvo da moraju da ga mijenjaju daleko cesce nego DOT 4. i to me zbunjuje - ili s*ru ili ne znaju sta su nasuli u kocnice
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Ne mesajte DOT 5 i DOT 5.1

            Ovo drugo je za komercijalnu upotrebu, DOT 5 nije, trebalo bi da je iskljucivo trkacko i dosta je korozivnije. Bilo je ranije reci i o ovome, cini mi se...

            Meni konkretno je preporuka DOT 4, a maltene poslednjih 5 godina koristim DOT 5.1, i nikad nijedan problem.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Originally posted by 206
              Ne mesajte DOT 5 i DOT 5.1

              Ovo drugo je za komercijalnu upotrebu, DOT 5 nije, trebalo bi da je iskljucivo trkacko i dosta je korozivnije. Bilo je ranije reci i o ovome, cini mi se...

              Meni konkretno je preporuka DOT 4, a maltene poslednjih 5 godina koristim DOT 5.1, i nikad nijedan problem.
              Podrzavam
              Boost or bust...

              Comment

              • vega
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2006
                • 324
                • Beograd

                #8
                Ne mesajte DOT 5 i DOT 5.1
                Pa i ne mesamo, spomenuh DOT5 cisto da se zaboravi kao opcija.
                Dobar clanak o uljima je na adresi

                Ukratko: 1) za aute sa preporukom DOT3 bi bilo pametno da na tome i ostanu (iako su 3, 4 i 5.1 kompatibilna ulja, dot 4 i 5.1 su redja i imaju nesto drugaciji hemijski sastav... pa da se ne cacka mecka, moze a ne mora da bude problema...)
                2) ko ima preporuku DOT4 moze slobodno na 5.1 kao bolje resenje ( i skuplje)
                3) 5.1 ipak apsorbuje vlagu kao i 3 i 4, samo sto mu je i tada tacka kljucanja dosta visa od ova dva, sto mu u neku ruku produzava interval zamene.
                Znaci ne pije vodu da mora cesce da se menja ali izgleda da menjanje ne gine.
                Ima i tu raznih varijanti kao i kod motornih ulja (tipa - koliko para toliko muzike)... na nekom sajtu nadjoh DOT 5.1 sa intervalom zamene na 60 meseci i DOT 5.1 LongLife sa navodno intervalom od 10 godina. Cifra masala
                ... and then the damn thing gone wild!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  3 godine vec na istom Bendix DOT 5.1 + blue

                  Nema kuvanja , nema vlage.

                  Jedno ulje koje dodje na temperaturu kuvanja postaje lak plen vlagi, sa korektnim 5.1 tesko da ceste ga naterati da prokuva
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Sem visoke rezistencije na absorbovanje vlage, ima li nekih drugih razlika u DOT4 i DOT5/DOT5.1 specifikacijama, i ako je tako, kakvog efekta to ima na kochenje?

                    Na primer, sipam DOT5.1 u moj sistem gde i u User manualu i kantici za ulje specifichno pishe "...use only DOT4 brake oil..." i shta dobijem u svakodnevnoj vozhnji? Da li bi promena ulja, sa drugachijim specifikacijama imala nekog uticaja (dobrog ili losheg) na rad ABS-a?

                    Odgovori na ova "praktichna" pitanja mislim da bi bila interesantna za mnoge na forumu... =]
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #11
                      pa moze samo da smanji vreme potrebno za reakciju...ja sam sipao i primetio razliku da brze reaguje...(HM, subjekivan osecaj...mozda...)

                      a i ako vise puta naglo kocis, odnosno podignes temperaturu, sacuvace svojstva koja ne bi imao sa 3,4...

                      vec pise negde na forumu, citao sam
                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      Working...
                      X