Dakle, prosle godine sam na juga montirao abarth cromadora felne od 13" napred 8 nazad 9J
Felne su 4*98 sa fijata dakle nema problema!
Pri pokusaju skidanja ustanovio sam da uvek prvi sraf koji otpustam jako tesko krene i pri odvrtanju ostane bez loze tj navoja, pri cemu se delimicno unisti i navoj u glavcini!
U tom trenutku sam to pripisao nedostatku ona 2 mala srafa koja inace drze onu tanku distanc plocu napred koja je usled velikog ET-a felne skinuta!
Preko zime se vozilo na celicnim i evo pre mesec dana vratim alu felne i auto je poceo da trese na 110km/h
probao sam da poskidam tockove i opet isto! skinuo sam samo jedan sraf (koji je naravno stradao) ovaj put sa zadnjih tockova ... i odustao od daljeg posla!
Sad vozim polako (na 3 srafa) i pitam se kako da resim taj problem! ?
U medjuvremenu sam saznao da je prethodni vlasnik ovih felni vozio golfa 2 i da je iste montirao na golfa, koji ima raspon 4*100 i nesto siri precnik srca glavcine usled cega je sredisnji konus na felnama "malo" obradio na strugu (kreten kreten kreten)
Kako da resim ovaj problem, posto me vec kosta mnogo srafova i balansiranja tockova koji su inace izbalansirani, i zivaca i brige da li ce negde da mi otpadne tocak!!!
P.S. Felne nisu ni malo krive niti puknute tj ispravljane!
Felne su 4*98 sa fijata dakle nema problema!
Pri pokusaju skidanja ustanovio sam da uvek prvi sraf koji otpustam jako tesko krene i pri odvrtanju ostane bez loze tj navoja, pri cemu se delimicno unisti i navoj u glavcini!

U tom trenutku sam to pripisao nedostatku ona 2 mala srafa koja inace drze onu tanku distanc plocu napred koja je usled velikog ET-a felne skinuta!
Preko zime se vozilo na celicnim i evo pre mesec dana vratim alu felne i auto je poceo da trese na 110km/h
probao sam da poskidam tockove i opet isto! skinuo sam samo jedan sraf (koji je naravno stradao) ovaj put sa zadnjih tockova ... i odustao od daljeg posla!

Sad vozim polako (na 3 srafa) i pitam se kako da resim taj problem! ?

U medjuvremenu sam saznao da je prethodni vlasnik ovih felni vozio golfa 2 i da je iste montirao na golfa, koji ima raspon 4*100 i nesto siri precnik srca glavcine usled cega je sredisnji konus na felnama "malo" obradio na strugu (kreten kreten kreten)


Kako da resim ovaj problem, posto me vec kosta mnogo srafova i balansiranja tockova koji su inace izbalansirani, i zivaca i brige da li ce negde da mi otpadne tocak!!!
P.S. Felne nisu ni malo krive niti puknute tj ispravljane!
Comment