srecom imamo amerikance sve vishe i vishe u izobilju i sve su bolji i bolji (htedoh reci sve manje troshe njima kvalitet i udobnost a bogami ni snaga nikada nije nedostajala...) a cene vishe nego konkurentne u odnosu na evropske modele
Zadnja vuca-iskustva
Collapse
X
-
Pre neka 2 sata sam stigao sa sluzbenog puta iz Italije, i samo sto sam se istusirao i danuo dusom seo sam za komp da vidim sta ima na mom omiljenom forumu
Ovako na putu od Venecije do Postojne pratila me je kisa, ono sto mene zanima je da li i na kisi tokom letnjih meseci ima mogucnosti da auto prokliza zbog zadnje vuce i da se okrene ili ne? Cisto da znam da li je tokom kise neophodan veci oprez nego kad bih vozio prednju vucu.
BTW.koga interesuje ponovo sam posle puta za Atinu, odusevljen mojim autom za dugu voznju i prelazak velikih kilometraza, ne znam kakav je osecaj kad tako dugu voznju vozis u Mecki S klase ili BMW 7-ici ali sam sa mojim auticem odusevljen. Uopste ne osecas nikakav napor.
Mada necu svaki put akati auto na tako duge puteve necu da mu nabijam kilometrazu, za to sluze sluzbeni Passat 1.9 TDI i Audi A6 2.5 TDI koji vec imaju oko 100 000 km posle nepune 3 godine koriscenja.
Comment
-
-
Mirna noga na gasu sve resavaZadnja vuca nece da izgubi trakciju nista pre nego prednja, cak ni na mokrom, ali kad izgubi, reakcija potrebna za kontrolu vozila je suprotna prirodnom instinktu, odnosno dodavanje gasa
Iz tog razloga RWD je malo zeznutija na mokrom nego FWD, jer gubljenje trakcije na FWD se lako kontrolise, dok je sa RWD potrebno iskustvo.
Comment
-
-
Obzirom da tvoj auto ima kontrolu stabilnosti (moguce i dinamichku kontrolu trakcije - bila je opciona u E46), a radi se modelu 318i, mozhe da izgubi grip samo zaista iznenadnim i nekontrolisanim dodavanjem gasa (ne rachunajuci nagle manevre). Pricham o mokrom kolovozu, ne snegu. Modeli sa 6-cilindrichnim motorima (govorim o BMW-u), narochito oni iz gornjeg segmenta, su mnogo podlozhniji proklizavanju zbog veceg obrtnog momenta i mnogo brzheg prenosa istog na tochkove pri nizhim rpm. Ja na kishi do sad nikad nisam imao problema, a ne koristim gume iz neke "top-klase" (Prima). Dovoljno je da je guma solidna shto se kvaliteta i proizvodjacha tiche (a Tigar smatram solidnim, zbog "patronata" Michelina i obzirom na kvantitet izvoza), ali je pre svega bitno da je sa dobrom "sharom".
I naravno, opreza onoliko koliko ti zdrava pamet i samopouzdanje u datim okolnostima govore i dozvoljavaju i nece biti problema
PS. Baci neku slichicu benke =]
Comment
-
-
Re: Zadnja vuca-iskustva
Ehh da sam ovo citao ranije...
Nije lose za mlade vozace da dignem temu da se ne zaboravi..
Ovako stoje stvari, iz Punta od 60konjica sam seo u E46 328i, sa blagom dozom straha prvih par dana sam upoznavao auto i prosto bio odusevljen kako auto trpi krivini, sta sve i kako moze..
Prodje 5meseci, ja nigde nisam stao, vezbao sam stalno, isprobavao sve do granica, opustio se, na autu letnje gume, ja reko prosla zima, nece vise, mada kako sam se lepo vozio na ranijem snegu, reko izdrzacu jos ovo, ali..
Gume napumpane na 2.6/2.2 ja bio lenj da ih ispustim i sinoc ne znam ni kako ni sta, ni koju ludu srecu sam imao, sleteo sam na putu uzbrdo, dodavao gas i kad me okrenu ja popreko na levu stranu, u provaliju pod nagibom od 80stepeni, pored 2 drveta, golih zica sa strujom, kroz zicanu ogradu, preko zida i kroz bodljikavu zicu se fino spustim dole, meni hvala bogu nista, auto sa par ogrebotina, svi se krste kako se nisam ispretumbao i spustio auto na oranicu u njivu...
Platio sam sad skolu i nikada vise ne bih bez zimskih guma...
A sada bih da priupitam u vezi ASC-a?
To je koristan sistem, ali od sinoc poceo je da me nervira i uopste vise nemam poverenja u elektroniku[naravno ni ona nije svemocna] kod mene ono sto sam primetio da je to ustvari kontrola trakcije, proklizavanja, kad jedan kliza, prebaci snagu na drugi tocak i tako ispravlja i ide[dok te ne okrene], neki kazu da ima u sebi i esp. Ono sto sam primetio kod ovog sistema da funkcionise ekstra, ali zahteva da se drzi konstantan gas dok god ne dodje do prijanjanja tockova sa podlogom, ukoliko se dok asc vrsi funkciju oduzme gas, ona kao da pobrljavi i auto gubi kontrolu..
Jel imate neki savet za ASC, posto mi je iskljucen i ne planiram vise da ga iskljucim, ako pravim gresku, neka bude moja greska, vise poverenja imam u sebe
Comment
-
-
Re: Zadnja vuca-iskustva
Evo da iznesem i svoja iskustva
cetiri godine sam vozio C klasu i sve u svemu sa dobrim gumama ide nekako konkretno sam imao sve cetiri gume fulda kristall supremo i njih sam vozio zimi ,kupio sam ih nove.Koliko se secam najveci problem je bilo krenuti kad je sneg neociscen,ma desavalo mi se da u poprecnim ulicama koje nisu bas ociscene od snega nemogu da krenem .Tih problema sa prednjim vucom nikad nisam imao tj kad bih poredio te situacije u kojima sam se nalazio.Sve u svemu problem sam resio tako sto sam otisao na stovariste i kupio dva dzaka cementa, lepo uvio dzakove u najlon stavio u gepek i tako svake zime kad je kriticno
Comment
-
-
Re: Zadnja vuca-iskustva
Ako sve funkcionise kako treba automatski menjac nije toliki problem ali treba malo iskustva,prvo mora da se prebaci u W mod voznje D i polako ,ABS odradjuje svoje i to je to.SA Mercedesom sam presao oko 40000km u zimskim uslovima i nikad nisam imao nekih velikih problema ,e sad posto sam uglavnom bio u odelu nisam smeo da rizikujem i cement u gepeku je bio pod obavezno.Istina u firmi su me malo cudno gledali ali ja sam prolazio tamo gde se vecina automobila klizala i sto je najvaznije uvek sam stigao tamo gde sam hteo i kad sam hteo
Comment
-
Comment