Sabijanje opruga/visina trapa - Jaguar X300

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sabijanje opruga/visina trapa - Jaguar X300

    Poozdrav svima sa foruma,

    Mogu vam reci da je mnogo zivlji i zanimljiviji nego prethodni koje sam pratio.

    Skoro sam na Jaguaru XJ6 iz 1996 (x300) menjao selen-blokove, uglavnom napred. On ima sistem vesanja sa mnogo selen-blokova (15-ak napred, ne znam za nazad), meni je delovalo da pomalo lupanja po rupama dolazi od toga pa sam pokupovao sve sto sam mogao da nadjem i odneo u Ford servis u Nisu da menjaju. Procena bila dobra, tog lupanja vise nema, vozi kao nov.

    Samo sto ima i jedan kontraefekat - napred je porastao za 4-5cm, deluje kao da se malo spustio nazad. On je nazad inace nizak i to mi se svidja, a sada napred deluje kao da zeli da bude 4WD. Identity crisis ili ne, ja bih nekako da ujednacim visinu a da ne menjam zadnje opruge - vesanje mu je komplikovano a delovi skupi i niti mi se kupuju opruge od 200 evra niti mi se placa majstor da sve pozadi skida i menja.

    Jel ima neko ideju kako bi prednje vesanje moglo da se spusti i ko bi to u Beogradu mogao da uradi. Ili neku drugu ideju. Ako znate nekog ko bas poznaje XJ6 u Beogradu ili ko zna sa vesanjem inace, info je vrlo dobrodosao.

    Podrav & hvala,
    Petar
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    a zadnji silent blokovi ?
    propali pa se spustio auto, recimo moguci uzrok razlicite visine nazad u odnosu na napred. ipak je to zadnji pogon i kod takvih auta nije retkost taj kvar trapa pozadi.

    bar pogledati stanje pa videti onda za dalje....recimo moj plan.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    Working...
    X