molim za savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    molim za savet

    Pretstoi mi put od jedno 500km u jednom pravcu i malo sam doterao auto ko konj za svadbu.Promenio gume i napunio azotom,zadnje opruge promenjene,sve neophodno u prednjem trapu i centriranje,ali plashi me josh lamela.Moj strah da moze neshto da otkaze se manifestuje kroz sledeka zapazanja.Znachi krekem prvom-supervuche,druga ko da gushi malo a sve ostale mislim da idu dobro.Zapazanje2 ,Jiche sam izasho malo na auto put i potego malo zeshe ,da vidim dali je dobro centrirano i balansiranoposhto ranije mi treslo na 150 i sa te strane sam zadovoljan ,volan spava ,shto se kaze ali od jednom mi veoma jako zasmrdela lamela9miris se kasnije izgubio i nije se vishe javljao)Jedan kolega sa posle mi je prichao da se i njemu ponekad isto deshava kad izadje na auto put posle duzeg cimanja kroz grad ali ipak....crv radi pa zato molim za savet shta da se radi.Da ipak idem ili da kupujem autobuske karteDali lamela moze naglo da otkaze ili to ipak ide postepeno.Dobro sam se potroshio za ovaj mesec(bilo i tehnichki)pa i ne ulazi mi u budjet da diram lamelu,a mozda samo bez veze stahujem
    Jahači magle
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    1. koji auto je u piatnju?

    2. taj smard mozda nije od lamele,logicnije bi bilo da se javlja u gradskim cimanjima(kreni/stani) i uzbrdicama

    3. Da je lamela losa najvise bi trebalo valjda u prvoj da se oseti?

    4. Kakva ti je pedala kvacila visoka? tvrda/mekana?
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Moze da otkaze i to kako... Ili da ti kompletno zastopa transmisija, ili mozes da ostanes zaglavljen u brzini...

      Nadji kakvu uzbrdicu, parkiraj se prednjim delom auta niz nagib, ubaci u rikverc, povuci rucnu, digni obrtaje do pola i pusti kvacilo. Ako krene da dize obrtaje i dimi u mestu, menjaj.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • mixer
        CBC Senator
        • 13.04.2005
        • 202
        • Skopje

        #4
        Au obratnom sluchaju t.j.ako je sve u redu auto trba da ugasi?Jednom sam probao to ali ne na uzbrdici nego na ravno i u prvu i mislim da je proshao test.Sutra cu i ovo exremnije pa da pichim
        Jahači magle

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Ako dignes obrtaje do pola u rikvercu na uzbrtici nece ti se ugasiti auto vec ce krenuti uzbrdo ko sto kaze 206 a ako je losa onda ce da smrdi...

          P.S. Ako krene i pritome nesto zalupa onda gledaj i korpu...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Ajde da ne pravim pometnju ali kad je lamela pri kraju, ona krene da proklizava u vecim prenosima, dakle 3-4-5. Znaci vozis srednjom brzinom na nekoj blagoj uzbrdici a naglo dodas gas do kraja ako krene da dize obrtaje a to ne osetis i na ubrzanju, siguran je znak da je lamela odradila i da sledi neophodna zamena.
            U prvoj ili u rikvercu je prenos najkraci, i tek ako je skroz otisla ce da proklizava, a to vec znaci da je lutrija stici do odredista. Moze da otkaze na putu pogotovo ako si jos pod teretom, moze da se pregreje i da razbuca lamelu potpuno zajedno sa oprugama, da osteti korpu i zamajac, a to je vec karambol karakteristican za one sa jacom nogom na gasu a malo osecaja.

            Comment

            • mixer
              CBC Senator
              • 13.04.2005
              • 202
              • Skopje

              #7
              Danas probao i ovo i ono.Bice da ima josh zivota za lamelu a to shto je stinking mozda je i neshto drugo bilo.HVALA SVIMA
              Jahači magle

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Jiche sam izasho malo na auto put i potego malo zeshe ,da vidim dali je dobro centrirano i balansiranoposhto ranije mi treslo na 150 i sa te strane sam zadovoljan ,volan spava ,shto se kaze ali od jednom mi veoma jako zasmrdela lamela9miris se kasnije izgubio i nije se vishe javljao
                Obzirom na boldovani tekst, i, ako sam dobro shvatio, da si terao preko 150, takav smrad koji si osetio mogu da izazovu i gume
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Ljubo
                  CBC Senator
                  • 18.10.2005
                  • 278
                  • Kraljevo

                  #9
                  Originally posted by dfast
                  Ajde da ne pravim pometnju ali kad je lamela pri kraju, ona krene da proklizava u vecim prenosima, dakle 3-4-5. Znaci vozis srednjom brzinom na nekoj blagoj uzbrdici a naglo dodas gas do kraja ako krene da dize obrtaje a to ne osetis i na ubrzanju, siguran je znak da je lamela odradila i da sledi neophodna zamena.
                  U prvoj ili u rikvercu je prenos najkraci, i tek ako je skroz otisla ce da proklizava, a to vec znaci da je lutrija stici do odredista. Moze da otkaze na putu pogotovo ako si jos pod teretom, moze da se pregreje i da razbuca lamelu potpuno zajedno sa oprugama, da osteti korpu i zamajac, a to je vec karambol karakteristican za one sa jacom nogom na gasu a malo osecaja.
                  Hmmmm... meni se na Almeri povremeno dogadja (nije skorije) da osetim kako u visim stepenima prenosa automobil ne reaguje u skladu sa pritisnutom papucicom - najcesce u preticanju kada se bas doda jaci gas. Pri normalnoj voznji i normalnom preticanju sve je OK.
                  Znam da je u pitanju lamela... ali mislim da nije jos zrela za zamenu, tj. da ima jos zivota u njoj.
                  Probao sam ono... da ubacim u prvu ili drugu ili trecu, povucem rucnu i i otpustam pedalu gasa. Da je skroz istrosena, ne bi se ugasio auto. Ali se ugasio.
                  I da... vozio sam jos par automobila ranije sa jos vise istrosenim lamelama, i nemam iskustva da moze na sred puta nacisto da zariba... valjda to ide postepeno, zar ne?!

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    Pa i ne mora da ide postepeno.

                    Meni se jednom desilo da je odjednom zaribalo sve, a rezultat je bio da se korpa raspala i to toliko da su se u Toyota servisu cudili kako sam uopste nakon toga uspeo da predjem relaciju od nekih 8 km.

                    To je licilo na ovo (foto by Uros)

                    http://img131.imageshack.us/my.php?imag ... pe17su.jpg

                    jedino sto korpa nije bila busena, vec stock.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • dfast
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2005
                      • 1302
                      • Hoofddorp NL /Bgd

                      #11
                      Nije stvar u tome sto ce da ide postepeno, nego kada majstor to skine, pogleda, pa kaže, mora i korpa da se menja a zamajac mora na obradu. Upravo da bi se to izbeglo, lamela se menja cim pocne "malo" da proklizava jer je vec dotakla nitne koje drze obloge lamele, a one su mekane pa auto ipak ide i vuce. Ali i kao takve tj. mekane naprave prilicne riseve na korpi i/ili zamajcu.
                      Druga stvar, proveri da ti sajla kvacila ako je imas na svom autu nije pretegnuta tkz. visoko kvacilo.

                      Comment

                      • Ljubo
                        CBC Senator
                        • 18.10.2005
                        • 278
                        • Kraljevo

                        #12
                        Nema sajle kvacila, elektronsko je.
                        Valjda.
                        Sad sam se zbunio.

                        Pedala gasa je sigurno elektronska - zna u nekim danima da zaglavi, tj. da se ne otpusta (vraca u polozaj) sama, dodatnim pritiskom na pedalu je odblokiram, servis rece 100-ak evrica popravka koja traje par dana (otvaranje, stelovanje i sta ti ja znam), a nova koliko se secam rece da je 200 ili 400 eur. Ali rece i to da ne moram sada da radim...
                        Ne znam u cemu je fazon, upravo sam zakljucio da su primetili par falinki na autu ali i savetovali da nije hitno za zamenu / popravku. A ovde mi pricaju da se sve odmah popravlja jer moze dalje negativno da utice na ostale stvari.
                        O cemu se ovde radi kod servisa? Zar nije i njima u interesu da odmah uzmu neki dinar nego da cekaju sutra kako bi eventualno uzeli vise?

                        Da se vratim na sajlu kvacila i retko proklizavanje lamele, mislio sam da nema sajlu ali sada vise nisam siguran.
                        Mislim da je kvacilo postavljeno visoko, a znam da je i pedala nesto tvrdja (u poredjenju sa recimo novom Fabiom, jer sam s njom imao priliku da je uporedim), kao i da pomalo skripi. Ne pisti, vec skripi.

                        J... te, ala ja nacrnih moj auto u poslednje vreme...

                        BTW, zamenjeni su zadnji amortizeri sa manzetnama, Kayaba, ne da se oseca razlika, nego je to za pricu (vise se ne cuje ono lupkanje, bio sam u pravu).

                        Comment

                        Working...
                        X