Problem s dimenzijama...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dexter
    CBC Član
    • 08.10.2004
    • 98
    • Banja Luka

    Problem s dimenzijama...

    ljudi prije 4-5 mjeseci starac je stavljao felne na Octaviu, stavili smo OZ-ove 7X15, ali malo smo se zahebali jer nismo znali( ) da na 7 idu gume dimenzija 235... E posto smo mi na nj stavili 195/65- 15 recite mi koliko lose to moze biti.... Problem je sto su gume Michelin Pilot Sport i prva im je godina, a cijena guma dodje ko cijena felni,pa nismo bas u stanju da mjenjamo... Recite da l "dozvoljavate" daljnu voznju?...
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    Ko ti je rekao da na 7 idu 235!? Ja sam na 164-ci imao 195 i 205 i nije bilo nikakvih problema.Sad su mi na sprintu 195/45-15 na 7x15 felni.
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      SAAB je nekad terao 15" i onda je na 6,5" felni bila 205/55 guma.
      Za zimu je na istoj felni isla fabricki 195/60

      Ako racunas na brzinu da je 195 guma siroka 7,5" na gaznom delu, deluje kao dobra kombinacija za inspirisanu voznju
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Sasha
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 4126
        • Novi Sad

        #4
        www.arcs.org.rs/forum

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #5
          meni su na golfu bile 15x7.5j sa gumama 195/50,jeste da se guma rasiri,ali cini mi se da je bolje drzalo nego sa standardnim 195/50 na felnama 6j ili manje,nije pisalo
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • dexter
            CBC Član
            • 08.10.2004
            • 98
            • Banja Luka

            #6
            znaci dobro? allright...
            zbunilo me jer sam nasao sajt tire calculator i pise da bi trebale ici 235-ice...

            Comment

            • Danilo
              CBC Senator XXL
              • 02.10.2004
              • 908
              • Beograd, Dorcol

              #7
              Verovatno se na tom kalkulatou dimenzija odnosila na neku optimalnu za Xtreme voznju...
              Koji su jos parametri igrali ulogu u kalkulaciji???
              www.blindmanmotorsport.com

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                zbunilo me jer sam nasao sajt tire calculator i pise da bi trebale ici 235-ice...


                tako kako pise bi zaista i trebalo. pravilo je da se uvek stavlja sira guma od samog tocka, da bi karkasa normalno radila i tocak bio mehanicki zasticen sa boka.
                ali, pravila uvek imaju i izuzetke. )

                uska guma na sirokim felgama je previse kruta i brze se trosi, ali i daje brzi odziv na volanu.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #9
                  na svim novijim niskoprofilnim gumama ima ojacanje na bokovima bas radi zastite felne
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Nema na svima, samo na TAXI gumama, i Ambulance

                    Tu ima celicni prsten u stranici gume kao zastita od trotoarskih ivica.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #11
                      na niskoprofilnim,koje god se novije pojave obavezno su sa tim,a ove veceg profila imaju samo po neke
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Kod nas ne, jer niskoprofilna guma se radi da bi imala sto manju tezinu, tako da ta alternativa otpada.

                        Ili mozda nepricamo o ostom ojacanju , ovo sto ja pominjem je na sredini visine karakasa a ne na nivou naleganja na felnu!
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #13
                          A gde naci te gume za Taxi,ovde je to vec veliki raritet?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Hmm.. kako da znam sta ima na trzistu kod nas.
                            Znam da su pocele da se prave negde 80-ih godina prvo za Mercedese, pa su dobijale nadimak Mercedes guma, no u pitanju je specijalna narudzbina bila od strane Mercedesa za Taxi i Ambulantne karavane a kasnije i za SEDAN modele u profesionalnoj upotrebi. Sad vec ima svaka marka da ponudi takvu gumu (bolje marke guma).
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Sasha
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 4126
                              • Novi Sad

                              #15
                              Originally posted by BOOST
                              Kod nas ne, jer niskoprofilna guma se radi da bi imala sto manju tezinu, tako da ta alternativa otpada.

                              Ili mozda nepricamo o ostom ojacanju , ovo sto ja pominjem je na sredini visine karakasa a ne na nivou naleganja na felnu!
                              Kao sto maki kaze,ojacanja su tik iznad ivice felne.
                              www.arcs.org.rs/forum

                              Comment

                              Working...
                              X