Imam Yuga 55, '90god. Auto u sustini odlicno koci jer kada sam bio na tehnickom u maju mesecu pocepao sam valjke! Sada sigurno mislite 'pa u cemu je onda problem' i sl. ali nekada je taj yugo, dok ja jos nisam ni imao dozvolu, kocio ko blesav! Imao je extra mekanu kocnicu tipa pipnes i ukopas je na mestu. Sada je vec drugacija prica jer treb vise pritiska na pedalu da bi se dobio isti efekat. Na celom kocionom sistemu je jops uvek sve fabricki (diskovi, dobosi, cilinfri, klesta, kocione cevi, sevo na kocnici i kociona creva), a kada menjam paknove i plociste najcesce uzimam za plocice Lucas, a paknove ferodo jer su mi se oni nekako najbolje u oznji pokazali i to iz vise razloga (nema metalne piljevine nego je u pitanju, pogotovo na plocicama, cist grafit pa samim tim nema grebanja diskova i one skripe koja udara u mozak...) Znaci mene interesuje da li bi eventualno zamenom kocione tecnosti dobio extra mekanu kocnicu na papucici kao ranije ili je u pitanju ipak nesto vece i ozbiljnije tipa servi, cilindri, kljesta.....???
Yugo 55 postao tezi na kocnici!
Collapse
X
-
Na ugašen auto stisneš kočnicu pa onda uapliš auto sa stisnutom kočnicom, ako pedala propadne onda je servo u funkciji ako ne propadne ili vrlo malo onda je vreme za kontrolu.
Comment
-
-
Tim koji dobija se ne menjaAko dobro koči ne diraj. Sad mi pade napamet da nije ručna kočnica previše zategnuta? Koliko ima "zuba" ?
Comment
-
-
Probaj malo da je otpustiš za probu..
Comment
-
-
Ja sam imao slican prolem sa Yugom i kocnicama i ispostavilo se da je bio u pitanju kocioni cilindar na zadnjem tocku (ili na oba tocka, ne secam se). Zablokirao je i auto je lose kocio. Kad je sve to promenjeno i sipana nova kociona tecnost, pedala je ponovo postala mekana i malo nize je hvatala.
Comment
-
Comment