Bilstain su solidni,sad neznam koliko su original ovi kod nas ali ima razlike u trajanju,prije sam na golfu kupio u italiji original bilstajnove sva 4 i trajali su mi oko 120 000,prednji,zadnji su jos na njemu sigurno 200 000km(prodao sam auto,ali mislim da im treba zamjena),onda sam kupio 2 prednja isto bilstain ali kod nas kao originalne,medjutim nisu izdrzali ni 50 000 jedan je vec procurio,tako da ili sam ja naletio na taj jedan sa greskom ili ovi nasi nisu original
Idi na provereno za evropska vozila Bilstein,Eibach(radi im Bilstein ali su malo meksi),Koni. Mozda neka egzotika tipa Weitec, FK-Automotive(svi oni uzimaju za bazu Koni).
nenade kakve su cene tamo kod tebe.
ja gledao na shox.com cene za moj auto i kada uporedim cene ovde faktor je otprilike 3-4 puta skuplje ovde.
cini mi se bas velika razlika.
sta mislis o vazdusnom jastuku/pneumatskom amortizeru koji vrsi funkciju i opruge promenljive tcrdoce i samog amortizera.
pumpa se na pritisak od 3-10 bara vazduha cime se menja tvrdoca vazdusne opruge.
nenade kakve su cene tamo kod tebe.
ja gledao na shox.com cene za moj auto i kada uporedim cene ovde faktor je otprilike 3-4 puta skuplje ovde.
cini mi se bas velika razlika.
sta mislis o vazdusnom jastuku/pneumatskom amortizeru koji vrsi funkciju i opruge promenljive tcrdoce i samog amortizera.
pumpa se na pritisak od 3-10 bara vazduha cime se menja tvrdoca vazdusne opruge.
Jedno vreme sam se lozio da ubacim sistem od Allroad Audija ali je preskupo. To je "jedino sto vredi" zato sto sistem ne zauzima mesto. Ovi klasicni pneumatski zahtevaju ceo sistem u kolima rezervoar, kompresor, "susac" vazduha od nakupljene vlage u crevima,itd. tako da bi zauzeo pola ako ne i ceo gepek.
Ja sam nasao nesto slicno Allroadu (rucno podesavas visinu ali elektronski tvrdocu) u Holandiji ali mi nisu ni jednom odgovorili, mislim da je izuzetno interesantan sistem
Pogledaj ovde: http://www.maxtrac.nl/UK/Default.asp izaberi prvi kit, on je taj 4.02 kada odes na njegovu stranicu sa desne strane klikni na "simulation" onda pritiskaj +/- na daljincu
nasao nesto slicno Allroadu (rucno podesavas visinu ali elektronski tvrdocu) u Holandiji
Monroe MaxAir 814 model.
ma ja sam bas to razmisljao da uzmem, pravi se vec skoro 30 godina za Volvoe u Americi. komplet za zadnju osovinu kosta oko 85 dolara ili oko 60 evra tamo preko bare a ovde mi traze "u ruke" 240 evra uz 3 nedelje isporuke. sve cene za par sa crevima i ventilima komplet, i ne zauzimaju nista posebno mesta, niti ulaze u gepek posto je kod Volvoa tako reseno (nema niti 1mm prodora, sve je ispod poda).
koliko je to dobra stvar i da li vredi te ekstra pare ili je vise sminka, to me zanima. ili da ipak bude Bilstein+cargo opruge Kilen kao kombinacija.
fabricki je Nivomat Boge, samoregulacija tvrdoce/visine.
nasao nesto slicno Allroadu (rucno podesavas visinu ali elektronski tvrdocu) u Holandiji
Monroe MaxAir 814 model.
ma ja sam bas to razmisljao da uzmem, pravi se vec skoro 30 godina za Volvoe u Americi. komplet za zadnju osovinu kosta oko 85 dolara ili oko 60 evra tamo preko bare a ovde mi traze "u ruke" 240 evra uz 3 nedelje isporuke. sve cene za par sa crevima i ventilima komplet, i ne zauzimaju nista posebno mesta, niti ulaze u gepek posto je kod Volvoa tako reseno (nema niti 1mm prodora, sve je ispod poda).
koliko je to dobra stvar i da li vredi te ekstra pare ili je vise sminka, to me zanima. ili da ipak bude Bilstein+cargo opruge Kilen kao kombinacija.
fabricki je Nivomat Boge, samoregulacija tvrdoce/visine.
Znas sta, ako bi ti recimo imao nekoga da ti to dovuce iz Rusije mogli bi prvo ovde da pogledamo koliko kosta. Drugo, ja vec 2,5 godine dovlacim tuning delove iz SAD preko jedne ruske firme oni rade na sledeci nacin.
das im kontakt sa firmom gde treba da se kupi, ako imas cenu jos bolje
na tu cenu oni dodaju +10% ap jos jednom +10%= oko 21% i onda 7$ za kilogram (bruto tezina se uzima za kalkulaciju). Oni iz SAd dovoze nova i polovna kola i sve moguce delove za njih. Koriste Aeroflot kargo koji ima dva leta nedeljno (Utorak,Cetvrtak) meni se desavalo da zakazem u Ponedeljak i dobijem u Petak(kad prodje carinjenje i dodje kod njih u kancelarije).
Evo ti link Ruskog dilera Monroe sa listom nekih modela i cenama
Monroe!!! jeli sto niko njih ne spominje pazi cale ima neku ponudu jedan amortizer za mercedesa 124 za 50e e sad ne znam kako se krecu ti vasi modeli ali ovo je dzabe pa cisto da pitam vase misljenje!!!!
nisu turski ako to nek0o misli!!!!
mercedesa 124 za 50e e sad ne znam kako se krecu ti vasi modeli
ako su obicni uljani Monroe, skupo ako je komad. ako je par za 50 evra onda ok, moze da prodje.
za Volvo je obicni Monroe oko 17 evra a najskuplji oko 45 evra komad, Monroe USA. i drugi proizvodjaci su slicne cene, oko 30-40 evra po komadu za amortizer osim onih podesavajucih koji su bas skuplji, cak i do 120 evra komad ali bi trebalo da su bas ekstra.
ne znam ja bas ne cenim Monroe i trenutno imam Monroe uljani od kojih je jedan pozadi iscureo posle svega 50tak hiljada km pa nisam bas siguran da bi ponovo uzeo iste marke.
Idi na provereno za evropska vozila Bilstein,Eibach(radi im Bilstein ali su malo meksi),Koni. Mozda neka egzotika tipa Weitec, FK-Automotive(svi oni uzimaju za bazu Koni).
hm...pa i ovako je problematicno naci Bilstain i Eibach...a kamoli Koni...pa opet kazem kada sam usao u radnju i pitao za zuti Koni ovaj ko blesav gleda u mene?!...tako da cu tesko naci "egzotiku" ovde...onde je normalan proizvod egzotika...
i da...problem je naci orginal Bilstain...to sam cuo... !
Idi na provereno za evropska vozila Bilstein,Eibach(radi im Bilstein ali su malo meksi),Koni. Mozda neka egzotika tipa Weitec, FK-Automotive(svi oni uzimaju za bazu Koni).
hm...pa i ovako je problematicno naci Bilstain i Eibach...a kamoli Koni...pa opet kazem kada sam usao u radnju i pitao za zuti Koni ovaj ko blesav gleda u mene?!...tako da cu tesko naci "egzotiku" ovde...onde je normalan proizvod egzotika...
i da...problem je naci orginal Bilstain...to sam cuo... !
...bilstein i eibach i jos po nesto od "egzotike" imas u BG-u...provereno na trkama...ako hoces br telefona dacu ti preko PP...da ne bi reklamirao firmu...
Comment