felicia, 117k presla, '99
naime, u servisu (auto-cacak, zrenjaninski put) posle kontrole na tehnickom, tip mi (po)kaze da su zadnje kocnice izuzetno neefikasne (na onoj masini za proveru kocnica, tj. na monitoru je pokazivalo nesto 0.4 i 0.3 ) i kaze, idi 'iskochi' ih malo, verovatno se ulenjile kocnice. I sad ja tako dva dana ko ludak (naravno, kad nema nikog iza mene) 'iskochavam' i odem opet, isto stanje. Svrnem u servis, ochiste paknove (mada je meni ono delovalo i za zamenu, posto su bili debljine ~3mm - kaze serviser, nisu jos za zamenu, da ne bacas pare bezveze.
opet na tu 'masinu' za proveru, i manje vise sve ok (ono fazon, da prodje tehnicki
). I tako, u prici sa serviserom, kaze, tako je konstruisano, isti problem ima i fabia, losa je raspodela ili sta vec.. E sad, resenje dovijatih majstora po tom pitanju je skidanje jednog (valjda) ventila pre glavnog cilindra (na slici) koji naravno ide ka zadnjim kocnicama i tada ce biti ok. On je tako uradio na sluzbenoj feliciji i kaze koci odlicno, sto u principu stvarno ne volim da cujem kao predlog jer ako je proizvodjach tako namerio, taj ventil tu stoji sa svrhom. Nadjoh i cemu sluzi, neko sranjce da ne dozvoli prevremenu blokadu zadnjih kocnica ili tako nesto...
naime, u servisu (auto-cacak, zrenjaninski put) posle kontrole na tehnickom, tip mi (po)kaze da su zadnje kocnice izuzetno neefikasne (na onoj masini za proveru kocnica, tj. na monitoru je pokazivalo nesto 0.4 i 0.3 ) i kaze, idi 'iskochi' ih malo, verovatno se ulenjile kocnice. I sad ja tako dva dana ko ludak (naravno, kad nema nikog iza mene) 'iskochavam' i odem opet, isto stanje. Svrnem u servis, ochiste paknove (mada je meni ono delovalo i za zamenu, posto su bili debljine ~3mm - kaze serviser, nisu jos za zamenu, da ne bacas pare bezveze.
opet na tu 'masinu' za proveru, i manje vise sve ok (ono fazon, da prodje tehnicki


Comment