cevi za kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zec
    CBC Senator XXL
    • 05.01.2005
    • 450
    • bgd

    cevi za kocnice

    U pitanju je Mazda 323 sedan M5 1990
    Na tehnickom su konstatovali da su trule cevi za kocnice. Da li neko zna neki servis gde bi to mogli da mi zamene. Bio sam kod bobana sajle i traze mi 11-15000din za to. Ovlasceni servis je verovatno jos skuplji.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
  • gille
    CBC Senator XXL
    • 24.09.2006
    • 593
    • Belgrado

    #2
    Mazda servis, Stolačka 10c (Senjak), tel. 2647666. Ljudi su strašno korektni i možeš sve da se dogovoriš sa njima.

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      Hidraulik u Ustanickoj, kod C Marketa u onim zanatskim kucicama...ali kod njih mozes samo da kupis. Zamenu uradi u servisu.

      Comment

      • zec
        CBC Senator XXL
        • 05.01.2005
        • 450
        • bgd

        #4
        Posao je uradjen ali kod bobana sajle. Cena 10500din (5700 ruke). U Stolackoj su mi rekli da oni to ne mogu da naprave vec su mi rekli da idem kod bobana... Radjene su samo cevi za zadnje kocnice (+creva) i za gorivo.









        "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Jedan moj drugar radio na Audiju 80 (b4) neke cevi kocnica.Posle toga auto otisao za Austriju(covek tamo zivi) i na tehnickom pregledu nisu hteli da ga puste zbog bakarnih cevi na kocnicama...Covek naravno,odlepio posto je morao da ih zameni(opet) sa originalima...
          Znam da to kod nas nije problem,ali kod njih ocito jeste...

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Da, da. Jos kako je to problem na tehnickom u zemljama zapadne Evrope.

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Zbog cega je problem? Mislim sigurno oni nisu blesavi ali zanima me u cemu je razlika izmedju bakarnih i originalnih (za koje i ne znam od kog su materijala). Pretpostavljam da je u pitanju dugotrajnost, otpornost na vremenske uslove, podnosenje veceg pritiska, a mozda i lupetam!?
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              Working...
              X