Anti-Roll ili ti balan stangle......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TOKYO
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2006
    • 1696
    • Beograd- NBGD

    Anti-Roll ili ti balan stangle......

    Da li neko zna ko u Srbiji ima mogucnosti za izradu balans anti-roll-ova? Cuo sam da su neki nasi trkaci to sami izradjivali ali nisam saznao gde?
    MY ex RWD Alfa
    Drift & Donuts & Track
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    #2
    Pa mozes da montiras balans stanglu sa nekog drugog auta.
    Samo to nije tako jednostavna stvar kao sto izgleda, mislim lako se montira, ali sta si dobio.
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      #3
      Debljim balans stanglama dobijam ne naginjanje auta kroz krivine!

      to sa drugog auta??????? losa ideja!

      Ima na netu 27mm street i racing 30mm 150yura prednja i oko 200 zadnja ali nisam za tu opciju sada posto ce mi Koni iz dzepa izvuci 300 tako da sam vise za domacu radinost!

      Zato ljudi dajte iskustva, ne moguce da niko nije stavljao deblje anti-roll-ove?
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #4
        i mene ovo takodje zanima....
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • TOKYO
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2006
          • 1696
          • Beograd- NBGD

          #5
          Ajde ljudi jel ima neko neku informaciju?
          MY ex RWD Alfa
          Drift & Donuts & Track

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            sta te zanima, sta zelis da postignes ?

            kao sto je Egon vec rekao, mozes da uzmes sa drugo auta, balans poluga nema bas nikakvih posebnih osobina osim samog precnika za dati materijal.

            vece je pitanje sta hoces, ako to odredis i proracunas zeljeni precnik dalje ces naci sa kog auta bi odgovarala.

            veci precnik moze da poboljsa i da pogorsa ponasanje vozila u krivini.
            ako napravis debalans da je pretvrda veza tockvoa iste osovine umesto naginjanja delovanje dinamickih sila ce se preneti na bocno otklizavanje.

            ako ne premekana veza moze se desiti da naginjanje dovede do toga da se unutrasnji tocak odvoji od podloge.

            za pocetak, tvrdoca raste sa 4tim stopenom, znaci veoma ostro i naglo.
            povecanje precnika za 1mm je vec ozbiljno i oseti se.
            povecanje tipa 4-5mm je vec kriticno i treba pazljivo proceniti granicu.

            dalje, odnos tvrdoce je direktno spregnut sa tvrdocom opruga i stepenom prigusenja amortizera na istoj osovini.

            i jos, odnos tvrdoce prednji prema tvrdoci zadnjeg se balansira prema tipu pogona, obrtnom momentu na tocku, ciljanom efektu otklizavanja vozila, itd.

            uglavnom sta god da se promeni nije trivijalno, a posledice su sarolike i ne uvek sa pozitivnim rezultatom.

            neko pravilo je da je zadnja balans meksa od prednje balans.

            tvrdja balans prouzrokuje jace otklizavanje tog dela vozila, a kompenzuje se promenom vrste pneumatika.
            zadnja balans osetno tvrdja od prednje i auto je nemiran, lako se dovodi u piruetu pa je pogodan za suvo, za pistu a manje za voznju ulicama.

            kako god, samo imaj na umu da svaka promena debljine ima na 4ti stepen promenu torzije.

            osim same balans poluge, i geometrija trapa se prilagodjava, i moze da bitno poboljsa odredjene zahteve.
            opet zavisno od ciljeva u odnosu na fabricki setup celog sistema vodjenja tockova.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • TOKYO
              CBC Senator XXL
              • 17.07.2006
              • 1696
              • Beograd- NBGD

              #7
              Hvala na odgovoru! vec od ranije sam primetio da poznajes materiju stvari! Postujem!

              Imam Alfu 75 vidis je na Avataru, imam problem sa naginjanjem zbog drifta!

              Alfa 75 RWD 3.0 Zavisno zadnje vesanje De Dion (opruge)! Napred dvostruka A ramena amortizovana torzijom umesto oprugom ( Nema deblja da se kupi ) Ja sam vec porucio Koni ali to mi nece resiti naginjanje! Tako da mislim da bih problem resio Anti-Roll-ovima!

              I opet pitanje sa pocetka,ko to radi kod nas i gde ima da se uradi a znam da ima?
              MY ex RWD Alfa
              Drift & Donuts & Track

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                #8
                konkretno.. anti roll bar zadnji




                LINK
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Kao sto je BOOST objasnio i da dodam da imas dve varijante shuplje i od pune shipke, matematika za tvrdocu na torziono uvijanje je razlicita.
                  s'obzirom da imash Alfu koja je pretpostavljam pogon na prednje tockove, prednja balans shtangla ti ne treba jer ce samo povecati klizanje nosa u krivini u koju ces uci prebrzo, tj. drzace vise nego fabricka ali ce posle mnogo brze krenuti auto da klizi napolje nosom. Trazi samo zadnju stanglu.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #10
                    Ova alfa je zadnja vuča

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Onda ako se hoce balansiran auto treba prednja shtangla a ako se hoce jos "divljiji" zadnji deo onda zadnja.
                      Stvar je u tome da deblja stangla drzi bolje krivinu nego nesto tanja ali kada konacno auto krene da klizi onda se to desava mnogo brze i vise. Delimicno i zbog toga sto su sajlent blokovi od tvrdog poliuretana pa ne gutaju toliko rad shtangle kao fabricki sajlenti.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • TOKYO
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2006
                        • 1696
                        • Beograd- NBGD

                        #12
                        Znam ja odlicno sta radi balans stangla! Nisi pratio sta sampisao... hocu da resim naginjanje auta!


                        SVI MI ODGOVARAJU OKOLO NAOKOLO,MOJE PITANJE NIJE BILO CEMU SLUZI BALANS STANGLA (ANTI ROLL BAR)?, NEGO GDE U SRBIJI IMA DA SE IZRADI ISTA ALI DEBLJA PO DATOJ MERI?

                        Pitanje je doslo sa razlogom sto sam cuo iz jakog izvora bliskog trkama da su neki nasi trkaci radili tooo....

                        koliko sam razumeo radili su ih u fabrici vagona Kraljevo!
                        MY ex RWD Alfa
                        Drift & Donuts & Track

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Izvinjavam se sto nisam shvatio pitanje, zao mi je sto ti ne mogu pomoci nego si se jos iznervirao.
                          Drago mi je da znas sta radi zato sto vrlo malo ljudi zna sta balans-stangla radi, niko od nas ovde cak nije ni pomenuo sta ona radi nego samo kako se kola ponashaju.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • TOKYO
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2006
                            • 1696
                            • Beograd- NBGD

                            #14
                            Iznervirao sam se zato sto mi tesko ide ovo resavanje problema! Opusteno resicemo i too...

                            Na kraju mi ostaje da istresem kesu za jos 300 yura pa da ih nekako porucim preko neta ako se ne snadjem ovde?
                            MY ex RWD Alfa
                            Drift & Donuts & Track

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Zasto ne probas prvo sa tvrdjim sajlent blokovima, jeftinije je nego cela stangla (obico prodaju zajedno sa sajlentima) a mozda moze da ti odradi posao.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X