regulator koèenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo1600
    CBC Član
    • 08.11.2006
    • 87
    • Pula

    regulator koèenja

    kako da napravim od standarnog regulatora za ko?enje manualni,ona koji se moze namjestavati,cuo sam da se moze od standarnog napraviti i kako to sve povezati ako netko zna,rijec je o yugu
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    #2
    moze,nemam sliku ali cu pokusati da objasnim,skida se poluga koja se vezuje za viljusko koja u stvari pomera regulator u zavisnosti od visine auta,kad je spusteen on se skroz otvori i koci kao nezdrav,kad se raskaci ta poluga pravi se od jaceg flaha ili ako mozes da nadjes metalostrugaski noz je najidealniji i zavari se u (L) ali se mora probati na regulatoru tacno pod kojim uglom i stavi se sraf za stelovanje koji naleze na mesto gde je isla ona poluga,mozda nisam bas najjasnije objasnio,posto sam davno radio pa ne mogu da se setim tacno kako je izgledalo ali cu slikati kod burazera sam napravio pa cu postaviti sliku,ali bi moglo i da se iskoristi naj obicniji regulacioni ventil za hidrauliku samo se preprave prikljucci
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • Yugo1600
      CBC Član
      • 08.11.2006
      • 87
      • Pula

      #3
      moze slika ako nije problem jer te nisam bas dobro razumio

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        aj slikacu cim stignem,malo sam komplikovano objasnio i da znas ne bi me razumeo
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • Yugo1600
          CBC Član
          • 08.11.2006
          • 87
          • Pula

          #5
          hvala

          Comment

          • ljube-kugla
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 1531
            • batajnica

            #6
            evo ovako nesto izgleda
            ko na nas krene iz mesta je naje&o
            a sto nas je vise,jaci smo

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              A da li moze jednostavno da se ne petlja oko cilindra nego da se odradi poluga koja se kaci na viljusku da se napravi da se ona steluje?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Yugo1600
                CBC Član
                • 08.11.2006
                • 87
                • Pula

                #8
                ej a taj cilindar je kod tebe montiran u autu ili ispod auto(cisto sumnjam),i podesavas ga pomocu one vide

                Comment

                • ljube-kugla
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 1531
                  • batajnica

                  #9
                  stoji na svom mestu,i stelije se sa onim srafom i kontra matica za zategne nastelovano
                  ko na nas krene iz mesta je naje&o
                  a sto nas je vise,jaci smo

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    ako je pri?a o Yugu, tj Fiatima i njegovom sistemu regulacije ko?nica mislim da bi moglo da se prosto postavi sajla (ili sistem poluga) preko koloturnika koja se poveže na kraj poluge pod uglom od 90 stepeni zna?i normalna ravan.

                    naravno, poluga se otka?i tim svojim krajem od karoserije (na koju je ina?e vezana).

                    tako imaš mogu?nost da pomeraš polugu i time regulišeš ventil (to je zapravo obi?an ventil unutra) kao što podešavaš obi?nu slavinu za vodu i time i radni pritisak koji se propušta ka zadnjim dobošima.

                    ali, to je lakši deo posla.

                    kako dalje baždariti tu sajlu prema masi vozila, prema ciljanom efektu ko?enja tako da trenje kotrljanja bude ve?e od trenja klizanja...
                    jednom re?ju kako obeležiti u kabini ili gde ve? koliki je potreban stepen povla?enja sajke prema trenutnoj masi vozila tako da ne nastane blokada to?kova i tima automatski i klizanje zadnjeg dela tj pirueta.

                    ja bih krenuo od tog dela kao važnijeg, kako osmisliti pokaziva? trenutnog stanja ko?ionogo ventila sa nekom skalom a ako se to reši ostaatak prepravke je jednostavniji zadatak.

                    pri tome možda bi trebalo i razmisliti o 2 sistema, svaki za po jedan to?ak pošto fabri?ki Fiatov- Yugo je vrlo loše izveden i deluje podjedanko na oba to?ka ?ak i kada su razli?ite mase na to?ku.

                    ho?u da kažem da je fabri?ki sistem previše primitivno rešen, grub i neprecizan pa su takvi i razultati u praksi.

                    umesto mehani?kih regulatora pritiska neki drugi modeli auta imaju hidrauli?ke regulatore, nemaju nikakve poluge i bitno pouzdanije -preciznije rade.
                    npr Fordovi modeli su imalu takav sistem, Volvo ima dvostruki takav sistem- pri?am o modelima pre uvodjenja ABS-a pošto je regulator nespojiv sa ABSom.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X