Kocenje kod audija 80CC problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • campi
    CBC Veteran
    • 11.06.2005
    • 169
    • Srbija

    Kocenje kod audija 80CC problem

    U zadnjih dva meseca primecujem da kako krenem da kocim na svom audiju 80 CC auto pocinje kao da dobija trzanja neravnomerna....kao da trese neravnomerno (naravno negovorim o naglom kocenju) nego o usporavanju na semaforu recimo.....promenjeni su novi diskovi nove gume (vintere) sve cetiri balansirano sve promenjene plocice....skidao sam tockove sve "izgleda" normalno ali pri zaustavljanju vozila krece da se trese...
    Da li neko ima ideju ....!?!?!?ZASTO?

    Pozdrav
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #2
    pocevsi od krivih diskova pa na dalje...
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Definisi TRESE. Daj jos inputa.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        jesil imao naglih kocenja?
        meni je bio slucaj rposle godine sa 240 na 0 kmh je bilo kocenje na austrijskom autoputu,i iako si diskovi bili par meseci stari morao sam i njih i plocice menjati,jer su tresli na svaki stisak kocnice...kao sto boost rece definisi to" trese "...
        boost gde se seti toga "input"....
        podseca me na casove informatike
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • campi
          CBC Veteran
          • 11.06.2005
          • 169
          • Srbija

          #5
          evo malo imputa jos

          POzdrav Boost..evo ovako d akazem da nije bilo naglih kocenj ai slicnih zestokih situacija...lagana voznaj do 90Km/h .....znaci kad aje auto u normalnoj voznji nista netrese recimo kada se zaustavljam na semaforu as 60km/h do 0 lagano onda krene kao d alupk anapred i osecam da i volan malo ide levo desno i on se strese..p aje to ono sto me buni..kako pustim kocnicu normalno netrese volan a i sa prednjih tockova neosecam nikakvu vibraciju.....verovatno da ovo sto navedoh nije neki bolji "input" ali drugacije neznam da objasnim "pojavu".....da jos jednom kazem diskovi i plocice su menjani....i gume takodje koje su balansirane da jos nesto kada tako kocim imam osecaj kao da auto se drma onako malo napred nazadsitne vibracije tog pravca

          Eto toliko za sada.....

          Hvala na strpljenju

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Desava se to takodje i kad su srafovi na tockovima neravnomerno zategnuti. Neki automobili su osetljivi na to, neki nisu. Koliko je km pregazeno od zamene plocica? Kazu da je "razradjivanje, naleganje" oko 500km kada je stari disk a manje kad se menja sve zajedno.
            Gume u nacelu nemaju veze sa tim ako ne trese u voznji.
            Ima jos nesto mada je dosta smesno. Na nekim raskrsnicama ispred semafora je asfalt kao daska za pranje vesa nekih 30-50m duzine pa svakome trese a bas se tada koci pa to stvara zabunu.

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Moze da ti bude i neki luft na trapu ili silent blok...
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • ljube-kugla
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 1531
                • batajnica

                #8
                a da li se sve to desavalo i pre zamene diskova,jer se desava da se pojavi luft u glavcini gde se sastavlja kugla sa glavcinom ispod kinetickog
                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                a sto nas je vise,jaci smo

                Comment

                • campi
                  CBC Veteran
                  • 11.06.2005
                  • 169
                  • Srbija

                  #9
                  nastavak....

                  pa ovako desava se to i kad anisam ispred semafora to za semfor sam naveo kao primer..inace desavalo se i pre zamene diskova ........evo danas kupih silent blokove pa da to izmenim ko zna koliko dugo nisu menjani .....jo sjedno pitanje kad as emenajju silent blokovi jel se mora razdvajati (duzati) dizalicom auto od trapa prednjeg ili ej dovoljno samo poodvrtati one srafov rkoji prolaze kroz silen-te i zameniti ih....?

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Dranix je po obicaju vrlo blizu, ja bi samo da nadodam da skines diskove i DOBRO ocistis nalegajuce povrsine istih na glavcinu.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    Working...
                    X