Visoko kvacilo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dima
    CBC Senator
    • 14.02.2007
    • 200
    • Niš

    #16
    Nije mi jasno kako onda moze korpa da ne naleze ravnomerno celom povrsinom na lamelu - vidlo bi se da je povrsina korpe neravnomerno pojedena ili barem neki tragovi. Da li lamela onda moze biti deformisana tj. sta moze biti uzrok pojedenosti samo po obodu?
    OPEL ASTRA G 1.4 16V

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Da...moze biti da je deformizana cim je prema korpi lizana sa unutrasnje ivice a prema zamajcu sa spoljasnje.....moze biti i kriv zamajaz ili ti korpa.
      Za kadeta ima 2 seta razlicita ne zavisno 4/5brzina. kostaju 65ili oko75eu.
      Sa oznakom auta i br. motora znam koje ide ali ne znam da li su ti tipovi vezani za model menjaca prema broju motora ili je vezano samo za motor.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • vega
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2006
        • 324
        • Beograd

        #18
        Vidis ti to....... A meni nikad niko nije trazio br. motora kad sam kupovao
        Znas li mozda u cemu je razlika?
        ... and then the damn thing gone wild!

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Obicno se razlikuje samo lamela ili korpa a retko druk....a ovde po katalozima koliko vidim se svaki deo razlikuje. Jedino sto im je zajednicko je spoljni dijametar 190mm
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • vega
            CBC Senator XXL
            • 21.02.2006
            • 324
            • Beograd

            #20
            Sad sam gledao njihov on-line katalog, izgleda da je mesec/godina razdora 8/86. Do tad jedan set, od tad drugi bez obzira da li je 4/5 brzina ko sto si rekao. A moze i po brojevima. Obzirom da su me valjda pitali za god. manufakture => postoji mogucnost da su mi ipak dali odgovarajuci set
            ... and then the damn thing gone wild!

            Comment

            • dima
              CBC Senator
              • 14.02.2007
              • 200
              • Niš

              #21
              Pa u tome je problem - menjac je menjan i ne znam sa kog motora je uzet i koje je godiste menjaca - interesujeme kako da prepoznam koje je godiste menjac tj. koji set ide za njega. Prosli vlasnik je menjao set, a posto ni on ne zna nista o menjacu sumnjam da je uzeo pogresan set, pa otud problemi.
              Inace lamela je "Opel Sash"
              Nego, M u cemu se ogleda razlika izmedju setova?
              OPEL ASTRA G 1.4 16V

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Rekao sam vec..ne znam. Nije ne moguce da pasuje jedan umesto drugog. ne znam.
                Na menjacu mora negde da je utisnuto godiste....ali treba ga dobro oprati i naci gde je upisano u onom krugu.

                Probaj da svratis do neke radnje gde imaju oba seta i trazi da vidis oba..kao ne znas koji je tvoj jer su prilikom uvoza menjani papiri itd.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  ako ve? rešavaš problem kva?ila za trajno, reši odjednom kompletnu reparaciju.
                  to zna?i da menjaš ceo set kva?ila koji je o?ito odradio svoje po opisu, da zameniš zamajac ako je iole vidljivo to ošte?enje po obodu, a kako je to ošte?enje nastalo dužom upotrebom (ekscentri?nim okretanjem mogu?e) treba zameniti i pilot ležaj u ku?ištu radilice.

                  naravno i sajlu kva?ila, s tim da je treba skinuti prvo i premeriti dužinu da li je još u okvriu tolerancije.

                  kada sve to zameniš, zatim pravilno na meru podesiš (to podrazumeva i da se korpa i lamela montiraju ta?no u osi, ima alatka za to) ceo sklop kva?ila ?e biti po ose?aju i u stanju kao nov pa ?e biti ugodno za vožnju a istovremeno i pouzdano da te ne?e ostaviti iznenada u nekoj bestragiji.

                  na menja?ima obi?no je zakovana pli?ica sa tehni?kim oznakama, o modelu godištu tipu prenosnom odnosu i sli?no.
                  i obi?no je to prekriveno masnim debelim naslagama postle toliko godina pa se jedva ili nikako ne vidi.
                  tu bi trebalo da se pronadje i odgovor na pitanje koji set kva?ila odgovara za baš taj menja? koji je u vozilu.
                  godište auta sada više ništa ne zna?i jer menja? nije onaj originalan iz fabrike.

                  kvar nije posebno veliki ali ima jako puno posla, rada pri zameni svih tih delova.

                  možda može da se prodje i bez zamene kompleta, pojedina?nih delova, radi uštede sada ali to može da se vrati kao bumerang kroz višekratne troškove rada jer svaki put se kompletno sve rastavlja i sastavlja makar se samo druk lager menjao.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dima
                    CBC Senator
                    • 14.02.2007
                    • 200
                    • Niš

                    #24
                    Kompletno sam oprao menjac i jedva sam nasao ona dva kruzica sa MY - utisnuta su skroz dole pored srafa za kontrolu nivoa ulja. Menjac je '89 godiste tako da sam razresio tu dilemu.
                    Sto se tice zamajca on nije ostecen po obodu, vec se samo oseca prelaz izmedju povrsine koja je u kontaktu sa lamelom i one koja nije - ali veoma blago. Jedino ne znam da li je zamajac vec obradjivan - zna li neko kolika je debljina novog zamajca? Inace mislim da je glavni problem bio sa lamelom koja je ili reparirani Sachs ili plagijat - unutrasnji precnik je manji za 5mm a jedna opruga se sabila. Probacu samo nju da zamenim pa cemo videti. Cije su inace lamele Inter clutch i kakvog su kvaliteta?
                    Interesuje me da li se pomocu srafa na slici moze podesavati hod poluge kvacila?



                    OPEL ASTRA G 1.4 16V

                    Comment

                    Working...
                    X