znaci ovako vw passat B5 1,8 t 1998god.
auto je dosao sa prevelikim zujanjem pumpe volana,pritom sam video da je letva procurela iako je remontovana pre par meseci,posto nisam nasao drugu pumpu za servo vratio sam staru ali sam stavio drugu letvu volana isto remontovanu,isto se desavalo znaci pumpa zuji kao nesvet i u posudi se videlo da ima velik protok ulja, ulje"kulja"u posudi hoce napolje ali ne peni.
konacno je stigla i "nova"servo pumpa i jedini dobitak je bio da ova nije zujala samo kad je hladna cim se ulje ugreje i ova pumpa zuji ulje i dalje kulja po boci.
iz inata skinem jos jednu letvu polovnu ne remontovanu sa drugog passata opet pumpa zuji i ulje vrtlozi.
konacno donesu drugi nosac pumpe i stavim drugi tip pumpe"noviji" i neverovatno nista ne zuji i ulje je uvek mirno u boci kao i sto treba.
medjutim ta polovna letva ima lufta u prenosu i ja ti vratim onu remontovanu letvu,pumpa ne zuji ali ulje opet hoce napolje iz boce.
pitanje je sledece sta su to mogli sje---i u letvi koja je remontovana????
i da li je moguce da sam se izmotavao sa dve letve i sa dve pumpe????
koliki je pritisak pumpe radni?i da li je pumpa uvek u radnom pritisku i kad je volan u mirovanju??
ako sam promasio topic molim da me usmerite i mali help please
objasnite rad pumpe i letve ali u "sitna creva"
auto je dosao sa prevelikim zujanjem pumpe volana,pritom sam video da je letva procurela iako je remontovana pre par meseci,posto nisam nasao drugu pumpu za servo vratio sam staru ali sam stavio drugu letvu volana isto remontovanu,isto se desavalo znaci pumpa zuji kao nesvet i u posudi se videlo da ima velik protok ulja, ulje"kulja"u posudi hoce napolje ali ne peni.
konacno je stigla i "nova"servo pumpa i jedini dobitak je bio da ova nije zujala samo kad je hladna cim se ulje ugreje i ova pumpa zuji ulje i dalje kulja po boci.
iz inata skinem jos jednu letvu polovnu ne remontovanu sa drugog passata opet pumpa zuji i ulje vrtlozi.
konacno donesu drugi nosac pumpe i stavim drugi tip pumpe"noviji" i neverovatno nista ne zuji i ulje je uvek mirno u boci kao i sto treba.
medjutim ta polovna letva ima lufta u prenosu i ja ti vratim onu remontovanu letvu,pumpa ne zuji ali ulje opet hoce napolje iz boce.
pitanje je sledece sta su to mogli sje---i u letvi koja je remontovana????
i da li je moguce da sam se izmotavao sa dve letve i sa dve pumpe????
koliki je pritisak pumpe radni?i da li je pumpa uvek u radnom pritisku i kad je volan u mirovanju??
ako sam promasio topic molim da me usmerite i mali help please
objasnite rad pumpe i letve ali u "sitna creva"
Comment