Sasvim je moguce da je Yokohama nesto (ili dosta) meksa od Michelin a zavisi i od modela. Da vidimo kojom brzinom ce se trositi mada to ne bi trebalo da je problem. Samo neka se trosi. Za to sluzi.
nekako mi ovo ne baca na turing gumu, ovo mi, pogotovo po profilu, vise spada u kategoriju potenze nego turanze.
@bigfoot:ma nije 25, 30 je upravo napunjeno danas, ali definitivno su za zamjenit... iskreno, ja ih sigurno necu vise stavljat na auto
Kada smo vec kod toga, koja je razlika izmedju A i C drive i ima li neko iskustva sa V 102?
Ima.
4x 225/45/17 Subaru koristi vec nekih 15k kilometara i mogu samo da ih pohvalim.
Grip i vodljivost su na visokom nivou, a struktura je vrlo izdrzljiva, svaka je popila po nekoliko rupa i nema problema, pa ovo mogu i da potpisem.
Po kisi se ponasa odlicno. Kao zimske gume koristi Eskimo S3 i AVS je daleko ubedljiviji po kisi sto nisam ocekivao, ne u toj meri.
V profil ocigledno odlicno prodire kroz vodu i odvodi je.
Nisam ih probao u bas toplim danima ali ocekujem da situacija bude sve bolja kako se temperatura asfalta i vazduha dize.
Jos jedan plus je sto gume ne cvili kada se forsira, cak bih rekao da je generalno vrlo tiha.
Malo je to tesko oceniti na Imprezi koja je sama po sebi sve sam one tiha, ali to je logicno. Uopste ideja o tihoj gumi za brzi auto nije.
Konacno, cena uopst enije "astronomska". U dimenzijama 215/45/17 i 225/45/17 se komplet moze naci za nesto vise od 600E.
To je mnogo para za gumu ali ako se pogleda konkurencija, Yokohama je medju najjeftinijima. Michelin, Continental, Goodyear kostaju 800+e za komplet.
Kad podvucem crtu, verujem da cu je kupiti ponovo.
Comment