ET ili ofset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #16
    pa ovako ..u principu moze sve da se stavi ali...
    u svakom Typenschein-u(nesto kao licna karta auta)ima podatak koji odredjuje sta je za taj auto predvidjeno pa i pitanje guma i felni...e sada ti mozes staviti i felne koje su 20 cola ali samo ako ispunis par uslova:
    1.da je proizvodjac naveo da su te felne poTÜV-u(tehnicki pregled ili atest) za tvoj auto...i to moras imati crno na belo...
    2.onda sa tim papirom ides na atest,gde se dodatno pregleda da li sve ok,i normalno ako je sve ok,to se unosi u saobracajnu da smes da imas montirane gume i felne u toj dimenziji...
    jer prilikom prvog produzenja tehnickog pregleda,ako nadju da gume i felne ne odgovaraju podacima ili nisu upisane padas na tehnickom ili moras se tamo pojaviti sa vec predvidjenim(upisanim)felnama gumama...
    ma austrija je cudo,ali neka je tako
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Nije cudo. Svuda je mahom tako.
      Uglavnom se odnosi na dimenzije a ne da postoji atest za felne recimo. One da nemaju atest ne bi mogle ni da se prodaju.
      Za gume postoji spisak par dimenzija koje mogu da prodju za doticni model auta za ostalo se trazi atest. Iskljucivo se radi o ISTOM precniku felne (gume) a samo razlicite sirine i profila. Ne sme da strci van karoserije pa i ET mora da je standardni. Nekad su i milimetri vazni.
      Kod nas se upisuje konkretno stanje u list tehnicke kontrole. To ne znaci da se sledece godine neko ne moze pojaviti na tehnickom sa standardnim fabrickim gumama i felnama. U tom slucaju se samo ne upise nista kao komentar. Sve to ne bi bilo tako da ljudi (cesto deca) imaju sulude ideje po pitanju "tuninga" i "stylinga" zato sve mora "chika" da vidi i da odobri. Normalne stvari uglavnom prolaze bez problema ali eto mora i taj dodatni papir a ne dobija se nista tehnicki znacajno. Koja svrha cele zajebancije onda? Isto vazi za preveliko spustanje auta gde postoji minimum clearence koji mora da se postuje a inace ako je tako prodje specijalni pregled. Pa onda za spoilere i ko zna sta sve jos.
      Danas samo jos u tunguziji prolaze na tehnickom tockovi koji struzu krila i slicne a cesto i opasne gluposti a svi smo ih mi ko zna koliko puta videli. Kad vidis facu vlasnika takvog auta odmah ti je sve jasno.

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #18
        [quote="dranix"]Nije cudo. Svuda je mahom tako.
        Uglavnom se odnosi na dimenzije a ne da postoji atest za felne recimo. One da nemaju atest ne bi mogle ni da se prodaju.
        quote]
        mogu da se prodaju ja mogu kupiti i gume za traktor...ali ako nemaju atest da mogu za moj auto,onda ih ne mogu upisati..inace kupiti se moze skoro sve
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #19
          kao sto rece dranix - felne i gume imaju certifikat (TuV, ISO, JUS, sta god...) i ako nosivost i dimenzija odgovaraju fabrickim karakteristikama ni po kojoj logici ne bi trebalo da ne mogu da se montiraju na doticni auto.
          ali jbg...i hitler je bio austrijanac

          BTW neka mene u poljskoj
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Cuti, i "onaj" Porsche isto....

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #21
              u zakonima nema logike
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              Working...
              X