imam jedan uzasan problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • quattro
    CBC Član
    • 02.08.2006
    • 61
    • BiH
    • Audi

    imam jedan uzasan problem

    rijec je o audiju 80 quattro sport. fabricki sporski ovjes 30 mm nizi sa nekim stabilizatorima i nekim stvarima sto nisam vidio ni na jednom drugom audiju 80 . i stavim naprijed stelujuce kw varijanta 2 amortizere. i posle mjesec dana kad naidjem na udubljena(spure tako zovu kod nas , duz ceste se naprave udubljenja od tockova ) auto pocne da baca lijevo desno volan pocne vuci u strane nenormalno jako , centriro sam trapove u 3 servisa sve ok nidje lufta nema , neznam sta bi moglo da bude gume su 195 sirine , i toliko baca da nemogu preko 40 vozit i to na toliko malim udubljenjima da se skoro i nevide
    um caruje ,snaga klade valja
  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    #2
    Ho?e to sa širim i tvr?im gumama. Koje gume imaš?
    San ispunjen. Impreza Turbo.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Treba da vidis koliko to baca sa 315/35 profilom guma...

      Nista neobicno za spusten, tvrdji auto, sa nesto sirim i tvrdjim gumama, pogotovo ako auto jos nije nesto bog zna puno tezak...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • quattro
        CBC Član
        • 02.08.2006
        • 61
        • BiH
        • Audi

        #4
        ali sve je to meni jasno bunime sto prije nikad nije se to desavalo vozim iste gume vec godinu dana . gume su pireli p6000 195 50 16
        um caruje ,snaga klade valja

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Nema sta da te buni, od kada se to desava, sta si promenio na autu pre nego sto se pojavio problem?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • quattro
            CBC Član
            • 02.08.2006
            • 61
            • BiH
            • Audi

            #6
            heheh znaci kw amortizeri , al nemgu nikako da skontam zasto oni samo su nizi i malko tvrdji od onih sto su prije bili
            um caruje ,snaga klade valja

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              "...samo su malo nizi i tvrdji..."

              Pa sta jos mislis da je potrebno? To je to...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Jel si posle nastelovao trap...nagibe posle spustanja?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • quattro
                  CBC Član
                  • 02.08.2006
                  • 61
                  • BiH
                  • Audi

                  #9
                  jesam sve namjestio , centriro trapove , iso na lasersku optiku sve ekstra, a kakve ima logike ako je auto tvrdje i nize da baca lijevo desno
                  um caruje ,snaga klade valja

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    razdesen trap, najverovatniji razlog sto se auto toliko lose ponasa.
                    posto kazes da si spustao auto, da li si siguran da si podesio trap.

                    na VWima se uoipste ne mogu podesavati uglovi prednjeg trapa, fabricki zavareno u jednom polozaju.
                    ne znam kako je kod tog Audija ali mi je sumnja da je i tu zavareno, fiksni uglovi.

                    obicno podesavanje kanapom ili laserom ne menja stvar, pitanje je koliko iznose sada svi uglovi trapa a koliko je fabricka norma, i shodno tome koliko je odstupanje.

                    a drugo, Audi 80 je predvidjen za gume sirine 175 i evenutalno 185mm, barem onaj standardan 175/70 R13 ili 185/65 R14 koliko se secam je bila opcija tzv sport doplate za Audi 80.

                    ne znam u cemu se razliikuje taj sport sda napamet, treba proveriti koliko je max dozvoljena sirina gume pri kojoj ne nastaje poremecaj uglova prednjeg trapa.

                    mozda je i amortizer lose uparen sa oprugom pa ne moze da asporbuje dovoljno energije opruge pa se to prenosi na upravaljcki mehanizam.

                    po opisu, najverovatnije su pogresni uglovi trapa, to se jako cesto dogadja sa vecinom FWD tipa pogona kada se promeni hod opruge, tzv spustanje.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • quattro
                      CBC Član
                      • 02.08.2006
                      • 61
                      • BiH
                      • Audi

                      #11
                      uglovi se mogu podesavat i naprijed i nazad , i optiku sam radio u ovlastenom audi servisu , znaci uradjeno tacno audi knjigama , kod sebe imam i vrijednosti koje su nor. i kako je sad podeseno sve je ok . a amortizeri su komplet sa oprugama i kucistem marke kw . podesaju se po visini i tvrdoci . za moj model fabricki su 205.50-15 najmanje preporucene 185 65 14 a najvece dozvoljene 205 55 16. kod mene su 195 50 16 . skinucu ove kw i vratit one orginalne pa cu vidjet , al sto je najgore kad sam tek stavio kw bilo je ok i odjednom pocelo nenormalno jako vuci u strane i bacat , a sve je savseno uredu sto se tice trapova
                      um caruje ,snaga klade valja

                      Comment

                      • Misko M
                        CBC Senator XXL
                        • 17.03.2007
                        • 652
                        • BG Vozdovac

                        #12
                        proveri luft u letvi volana, puzu ili kutiji nisam siguran sta audi koristi za upravljanje !
                        ...moze trap da bude savrsen a najmanji luft u letvi ce te tako bacati na putu !

                        Comment

                        • zaki
                          CBC Veteran
                          • 01.09.2006
                          • 199
                          • Beograd
                          • Fiat Stilo 1.9JTD

                          #13
                          I meni se desava da kad kocim po neravnom putu auto pocne da malo plese, kao da mi bezi volan iz ruke, a promenjena je letva pre par meseci. Mislim da su kod mene problem amortizeri. Auto je fiat tipo, gume 185/65 R14.

                          Comment

                          • quattro
                            CBC Član
                            • 02.08.2006
                            • 61
                            • BiH
                            • Audi

                            #14
                            posle silnih pregleda ustanovljeno je da kad se auto digne na dizalicu amortizeri su duzi od opruga , i opruge se tad mogu uvrtati . e sad majstor mi kaze da je to preopasno i kako sad opruge namaju funkciju svoju. dali je to problem cjelog slucaja sto su amortizeri duzi od opruga
                            um caruje ,snaga klade valja

                            Comment

                            Working...
                            X