Trese preko 100Km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M626
    CBC Senator
    • 12.01.2006
    • 200
    • Beograd, Konjarnik

    Trese preko 100Km/h

    Poz,
    Auto je Punto I, benzinac. Imao sam jednu iskrivljenu alu felnu sto je rezultovalo tresenjem volana pri brzinama vecim od 120 Km/h.
    Juce sam promenio set kvacila i prag treskanja na volanu je spao na 100Km/h.
    Jutros sam isao balansiranje svih tockova i ispravljanje problematicne felne (kod lika u N. Banovcima), medjutim, problem je i dalje tu. Preko 100Km/h volan trese pa trese.

    Jel ima neko bilo kakvu ideju zbog cega se ovo desava i sta dalje raditi?
    Jel moglo pri montazi kvacila i skidanja poluosovina nesto da se poremeti (ne vrati kako treba)?

    Hvala unapred
    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
  • veljko
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2006
    • 476
    • Backi Jarak, NS
    • Volvo V50 DRIVe

    #2
    pronaci sta je krivo za tresenje je jako komplikovano
    pokusaj da napred stavis gume (sve sa felnom) sa zadnje osovine, cisto radi poredjenja,
    ako je ista situacjia, onda ides dalje sa resavanjem problema

    najbolje da prvo uradis optiku, pa proveriti pritisak u gumama i balansiranje
    al pre toga mozes da ti vulkanizer prvo zavrti praznu felnu, i ako baca do 10 grama, max 15 g, mozes dalje da balansiras gume, u protivnom potrazi novu( ili polovnu ) felnu

    ako ni to ne pomogne, onda na menjanje svih delova koji imaju veze sa upravljanjem, jedan po jedan...

    veruj mi, poznat mi je tvoj osecaj, nego, kad malo jace ubrzas, da li ti nestanu vibracije npr. na 120 ?
    Bolje biti sretan nego pametan

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Za pocetak problematicnu felnu stavi napred. Ako pocne da trese na manje od 100 znaci da je lose uradjena felna.
      Postoji i druga mogucnost-da si prilikom udarca iskrivio ne samo felnu nego i deo veshanja.
      Da li su ti sve felne ciste iznutra, tj. nema skorelog blata?
      Boost or bust...

      Comment

      • M626
        CBC Senator
        • 12.01.2006
        • 200
        • Beograd, Konjarnik

        #4
        Stavio sam danas tockove sa zadnje osovine napred ali i dalje je ista situacija.
        Nisam probao da idem preko 120 jer, iskreno, nisam smeo. Vibracije su bas velike, nikada nisam imao slicnu situaciju.

        Vesanje je komplet pregledano pre par dana kada sam menjao kvacilo, nema nikakvih problematicnih delova. Auto ide pravo kao strela, ne vuce ni malo ni na jednu stranu.

        Medjutim, ostaje ono pitanje iz prvog posta, zbog cega se sve ovo javilo posle promene kvacila? Sa starim kvacilom je treslo u rasponu od 120-130 i to mnogo, mnogo blaze nego sada.

        Sta predlazete dalje? Da nadjem dve celicne felne pa da probam sa starim gumama ili da nadjem druge gume?
        Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Pa poluosovine, lezaji u diferencijalu?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Onda nema veze sa tockovima veshanjem, kako kazes vrlo je moguce de je neshto sa menjacem.
            Da li si proveravao nosace motora i menjaca?
            Boost or bust...

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              A jel trese kad ides nizbrdo onako van brzine? Nadji nizbrdicu pa probaj.
              Jel trese isto ili kad dodajes gas trese vise? Ako ima veze sa dodavanjem gasa onda je najpre poluosovina. Zajeb je sto obicno trese samo jedna a ti kazes da se trese skroz. Pokusaj da utvrdis koja strana vise trese.
              Kakvi su ti amortizeri?

              Comment

              • Pole
                CBC Senator XXL
                • 05.10.2006
                • 363
                • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                #8
                moguce da je polu osovina

                komsija je imao takav problem

                izmenjali su mu sve zivo i mrtvo i na kraju nista dok mu nisu promenili i polu osovinu
                zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                Comment

                • M626
                  CBC Senator
                  • 12.01.2006
                  • 200
                  • Beograd, Konjarnik

                  #9
                  Problem je resen
                  Nije bilo do poluosovina i nije imalo veze sa time da li se dodaje gas ili ne (treslo je pa treslo, Goran iz servisa je probao).

                  Stvar je bila u tome da su mi trebali prstenovi koji drze felne u centru (izgleda da je neko razbusivao otvore pa su bili nesto veci od propisanih).

                  1000 din. 4 plasticna prstena (koji izgledaju najobicnije moguce ) ali rade posao.
                  Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    odmah da se nadovežem, još nisi rešio problem.
                    plastika na tom mestu gde su tako velike sile optere?enja ima?e kratkotrajan korisni efekat.
                    ili zameni felne ispravnim (potpuno ispravnim, kakve je fabrika namenila za taj auto) ili od jako kvalitetnog materijala (žilavog ?elika) napravi odgovaraju?e umetke umesto te plastike.

                    plastici nije mesto na tako kriti?nim mestima kao što je sistem upravljanja to?kova (vibracije na volanu) i vodjenja to?ka.
                    uz to, kada se pojavi zazor a ho?e sigurno, postoji ozbiljna šansa da se usled vibracija otpusti zavrtanja/ matica i otpadne to?ak u vožnji.

                    za pepeljaru i neki prekida? plastika je ok, ali za držanje 500kg po to?ku uz sve vibracije i temperaturne dilatacije ja se nikada ne bih oslonio na taj materijal.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sn00py
                      CBC Senator XXL
                      • 15.08.2005
                      • 851
                      • Belgrado

                      #11
                      @Brick
                      Ti prstenovi sluze samo da centiraju felnu na flavcinu kako treba prilikom montaze...
                      Kada se stegnu srafovi felna ne moze da se pomera po glavcini... Pa se time i rasterecuju ti prstenovi..

                      BMS team

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #12
                        mogu itekako, to sam licno doziveo. sve funkcionise dok prvi put ne predjes 150-160km/h, a nakon toga krene da trese. uporno sam krivio tigar i njihove hitrise, da bih nakon dva meseca agonije i ni sam ne znam koliko odlazaka kod vulkanizera (koji su od starta tvrdili da su gume OK) pozajmio felne od kuma i nakon toga je sve bilo jasno.
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • milan_g1
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2007
                          • 863
                          • Karaburma

                          #13
                          I ja imam slican problem, probusio sam gumu u voznji, zamenio i sa rezernom koja je katastrofalno losa, i guma i felna, sam se vozio 2 dana. Posle krpljenja i vracanja stare poceo je bas dosta da trese, od 90 km/h pa navise. Kupio sam dve polovne dobre celicne felne, otisao kod vulkanizera da mi stavi gume, da izbalansira i one su bile ok, nisu nigde bacale. Meni je auto i dalje tresao. Isao sam da regliram trap ali nisu mogli da regliraju zbog lufta u glavi upravljaca, i to sam sredio, reparacija glave upravljaca i reglaza trapa, posle toga mi je auto bio bas utegnut, manje se tresao ali je dalje tresao! Da li moze da trese zbog lezaja posto mi je desni dosta los a ni levi nije bas odlican? Trenutno je kod limara i cim se osusi farba menjam oba prednja lezaja
                          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #14
                            menjas ih svakako, pa ako pomogne-pomogne
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #15
                              To u svakom slucaju, ne moze da skodi, nego ja sam bio ubedjen da trese zbog lezaja, sad vidim da je mozda i poluosovina u pitanju... sto mi se bas i ne svidja. Videcemo posle promene, pozdrav
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              Working...
                              X