skidanje air bag-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    skidanje air bag-a

    u kratkim crtama - mijenjam volan na roveru a da bih ga skinuo moram da demontiram air bag. proces je banalan (2 imbusa + saraf 19) ali me zanima da li air bag smije da se iskopca bez nekih drugih radnji. i sta poslije ponovnog ukopcavanja na struju? da me ne odvali po nosu...
    posto sam cuo nesto o resetovanju kompjutera i o ispraznjivanju nekog kondenzatora i jos svasta nesto, ali nista konkretno...
    hvala!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • komarac
    CBC Član
    • 15.09.2005
    • 62
    • Istocna Hrvatska

    #2
    skini minus klemu sa akumulatora i neće biti doslovno ništa- bez struje ne radi

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      brate neces valjda volan sa ispravnim air bagom da skidas i da stavis neki bez air baga?

      ni meni se ne svidja bas nesto volan pa ga ipak nisam menjao iz tog razloga-jer ima air bag...

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        jok, nisam poludio!
        skidam stari volan i stavljam isti takav samo obsiven kozom (fabricki). air-bag moram da prebacim sa starog ali se nicim ne razlikuju
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          na mom autu SRS sistem koji uklju?uje u sebe i airbag ima sospstveno nezavisno napajanje od akubaterije, taj kondenzator i još nešto elektronike.

          postoji posebna procedura kako se deaktivira airgbag, kod mene je to narandžasta posebna žica (tj konektor) ispod sedišta.

          posle zamene/vra?anja ceo sistem se resetuje i zatim prolazi kroz dijagnosti?ki elektronski proces.

          proveri dobro kako je kod tebe, nisam video uživo ali sam više puta ?uo da su ljudi nehotice aktivirali airbag stati?kim elektricitetom ili neznanjem da ga isklju?e prvo, neki su imali i ozbiljne povrede tipa slomljeni nos i tako to.

          aku nemoj skidati napamet, prvo dijagnostiku i elektronsko isklju?ivanje ako je predvidjeno, pa tek onda demontaža mehani?ki bilo ?ega.

          posebno pazi na mase (minus pol).
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            hmm...onda cu da ostavim u servisu (20m od firme gdje radim). platim 20euro ali ako eksplodira njima ce a ne meni
            nije vrijedno rizika!
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #7
              Evo ovako - odkopcao akumulator na 15min, odvrnuo dva torx-a 40 i jedan centralni saraf 21 i sve ponovo spakovao. Prikljucio akumulator i okrenuo kljuc u kontakt bravi sa suvozacevog mjesta ( ). Za sada radi i imam sve zube na broju!
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                hvala bogu a bio sam se uplasio za tebe
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Laki GSi
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2006
                  • 2426
                  • Beograd-Vozdovac

                  #9
                  Ma to uopste nije nikakva nauka samo kad ti je "iskopcan" air-bag nebi smeo da das kontak jer ce komp.da registruje da mu fali nesto.
                  Inace kod mercedesa to nepali jer mu je napon non-stop aktivan i nema veze da li si dao kontakt ili ne registruje gresku istog momenta kad otkacis kablic.

                  Najveci zajeb u celoj prici moze da napravi spulna koja stoji iz volana jer ako ona prevrti 1/8 kruga vise nego sto bi trebalo mozes slobodno da izbrojis 2-3glave eur.
                  Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                  Comment

                  Working...
                  X