Pasat 1.9 tdi 97 godishte plivajuci zamajac...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    Pasat 1.9 tdi 97 godishte plivajuci zamajac...

    To je auto od drugara i riknuo mu je plivajuci zamajac... Zivo me interesuje na koliko predjenih kilometara odlazi ovaj deo jer je auto uvezen sa vec nekim sumnjivim detaljima (antena od motorole na krovu i nesto budzeno na komandnoj tabli oko ventilacije)...
    U principu auto posle visecasovne voznje krene da vibrira kad se krece iz mesta. Otishao mu je i nosac motora pa mu ja savetujem da prvo to zameni. Majstori su rekli da je otisao plivajuci zamajac i nosac motora...
    Traze mu 500 jevreja za plivajuci zamajac...
    Hajde strucnjaci
    Pozdrav i svako dobro!
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    #2
    Da dodam da su u autokomercu cistili instalaciju izmedju turbine i usisne grane sve sa interkulerom i zaboravili da zategnu crevo na ulazu u interkuler pa je ono ispalo od pritiska i naslonilo na alternator... Pa se ojelo
    U medjuvremenu isprskalo celu unutrasnjost motora i napunilo far uljnom prashinom
    Cisto da dodam kao dobru reklamu za autokomerc

    Comment

    • LazaNS
      CBC Član
      • 24.12.2006
      • 93
      • NS

      #3
      Izmedju 150 000 i 200 000, 250 000, zavisi i od stila voznje... 500e je samo zamajac predpostavljam, plus ugradnja, takodje ce se menjati i set kvacila, ispasce oko 1000e.

      Comment

      • g60
        CBC Senator XXL
        • 20.10.2006
        • 1011
        • Vrachar je majka ;)

        #4
        Uhhh... Ja sam mogao da se kladim da je auto negde preko presao barem milion pa dosao u nasu zemlju
        Hvala na odgovoru
        Pozz

        Comment

        • LazaNS
          CBC Član
          • 24.12.2006
          • 93
          • NS

          #5
          Pa ko kaze da je ovo prvi put da mu se menja zamajac?

          Comment

          • g60
            CBC Senator XXL
            • 20.10.2006
            • 1011
            • Vrachar je majka ;)

            #6
            I to sto kazes
            Oce da proda auto... Sloshilo mu se kad je chuo i za set lamele...

            Comment

            • slh011
              CBC Početnik
              • 19.07.2007
              • 6

              #7
              Otkazivanje zamajca na TDI motorima je cest slucaj, npr. na novom passatu moze da rikne i na 30.000.Razlog je suvise jak motor i manijakalno cimanje auta prvom brzinom.To je zato sto strucnjaci misle da dizelom moze da se krece kao benzincem i naravno da zamajac rikne od otpora i stresa.Mom drugaru je na IV-ici riknuo na 180.000 na moru u Grckoj, popravka je stajala kao 2 letovanja.Sa VW-ovim TDI-em treba biti nezan u prvoj i drugoj za druge ne znam.

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #8
                Jedno lai?ko pitanje.
                Kada trese u prvoj brzini, tj. kad kre?eš to može biti i korpa, je l tako?
                A ako trese u prvoj i kada zamajac nije u redu kako onda razlikovati da li je dotrajala korpa ili zamajac? Da li se uz zamajac koji je za zamenu pored tog "trešenja" manifestuje još nešto?

                Comment

                • slh011
                  CBC Početnik
                  • 19.07.2007
                  • 6

                  #9
                  Zamajac trese malo drugacije od korpe i manifestuje se povecanjem buke u kabini kao kod ubrzanja al automobil ne ubrzava, to ti je najbolji znak da je zamajac rikavela.Inace sam zamajac je ogroman deo i dosta je tezak.

                  Comment

                  Working...
                  X